AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Del Skrevet 4. august 2021 Vi er familie på 5 som tenker 2 uker i Thailand neste år. Via Ving ser jeg at det blir fryktelig dyrt. Minimum 100.000 nesten. Sparer man mye på å booke rom og hotell direkte? Hvor mye bør jeg regne med det kommer til å koste med fly og hotellopphold i Thailand i 2 uker for 5 stykker? Skjønner at det er veldig individuelt, men hvor bør jeg legge meg sånn ca? (Små barn, basseng er viktig) Er det noen bereiste her som kan gi gode tips? Takker for svar. Anonymkode: ebcb9...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Del Skrevet 4. august 2021 Ingen? Anonymkode: ebcb9...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Del Skrevet 4. august 2021 Flere andre reiseleverandører som leverer pakkereiser. Søk på Thailand pakkereise på google. Ville ikke bestilt slike reiser slik som verden er i dag og spesielt ikke med barn. Vi vurderte det før koronaen kom, men ikke nå lenger. Anonymkode: 66173...991 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Flere andre reiseleverandører som leverer pakkereiser. Søk på Thailand pakkereise på google. Ville ikke bestilt slike reiser slik som verden er i dag og spesielt ikke med barn. Vi vurderte det før koronaen kom, men ikke nå lenger. Anonymkode: 66173...991 Takk for svar. Tror du ikke det vil være «innafor» å reise til neste år heller? Anonymkode: ebcb9...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi er familie på 5 som tenker 2 uker i Thailand neste år. Via Ving ser jeg at det blir fryktelig dyrt. Minimum 100.000 nesten. Sparer man mye på å booke rom og hotell direkte? Hvor mye bør jeg regne med det kommer til å koste med fly og hotellopphold i Thailand i 2 uker for 5 stykker? Skjønner at det er veldig individuelt, men hvor bør jeg legge meg sånn ca? (Små barn, basseng er viktig) Er det noen bereiste her som kan gi gode tips? Takker for svar. Anonymkode: ebcb9...963 Du må regne med 100 000, det blir fort over 40 bare i transportutgifter. Anonymkode: 90092...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Del Skrevet 8. august 2021 Det kommer så an på hvor dere tenker å bo. Det finnes billige hoteller til 500-600kr natta og det finnes de som koster 10000kr natta. Som en nevner over, jeg hadde vært skeptisk til Thailand allerede neste år. De lider veldig akkurat nå, så jeg ser for med at som såpass fattig land, de kommer til å bruke litt tid på å komme seg etter korona med tanke på standard på hoteller. Prisen avhenger også av når dere har tenkt å reise. Det er billigst om sommeren der og dyrest i påske og juleferie. Du må jo bare søke deg litt rundt og finne ut av priser utifra hvor dere vil. Anonymkode: 9c031...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Del Skrevet 8. august 2021 Det er mye billigere å bestille hver for seg. Bestill fly direkte hos flyselskapene og finn hotel via booking.com. Hoteller er billige i Thailand. Anonymkode: b6cf4...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Del Skrevet 8. august 2021 Vi betalte 30.000 for to stk, i januar 2020, pakkereise med apollo eller tui(husker ikke helt). Direktefly fra Oslo-Phuket. Firestjerners hotell med god standard, frokost(en meget bra en) inkludert. Mange basseng på hotellet, fem minutter til stranda. Åh som jeg savner å reise i Asia😥 Anonymkode: 6303b...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 9. august 2021 #9 Del Skrevet 9. august 2021 (endret) On 8/4/2021 at 12:16 PM, AnonymBruker said: Vi er familie på 5 som tenker 2 uker i Thailand neste år. Via Ving ser jeg at det blir fryktelig dyrt. Minimum 100.000 nesten. Sparer man mye på å booke rom og hotell direkte? Hvor mye bør jeg regne med det kommer til å koste med fly og hotellopphold i Thailand i 2 uker for 5 stykker? Skjønner at det er veldig individuelt, men hvor bør jeg legge meg sånn ca? (Små barn, basseng er viktig) Er det noen bereiste her som kan gi gode tips? Takker for svar. Anonymkode: ebcb9...963 Jeg er i Thailand nå, i Chiang Mai. Anbefaler deg å dra hit mellom desember-april, nesten ingen regn dager. Juni-august er mye regn. TROR NEPPE DET ER SÅ DYRT SOM 100K, selv om dere er 5. Få billigere flybilletter, book en fin hotell til maks 9000 og mye er gjort! Ganske sikker på at dere får en fin ferie til maks 60-70k, men gjerne ha 100k budsjett. Du får ganske rimelige leiligheter, bolig med basseng til ganske rimelige priser. 22-25000 T/R fly for 5. Jeg liker Thai airways fra Oslo, men vet Norwegian hadde t/r til bangkok til 4000-6000kr 7000 Hotell for 2 uker, ikke betal mer enn 9000 for hotell 2 uker. du får så mange fine 4 stjerners til 6000-8000kr for 2 uker. 20000kr for mat, serr... 10000kr/uken og dere spiser luksus! Dere kan spise godt til 5000kr/uken. Men greit å regne langt over. Man er forskjellige. Spis mer thaimat enn western mat og mye kroner er spart. Helt ærlig så trenger man ikke å tenke så mye på pris når det kommer til å spise ute her, det er BILLIG! Jeg har vært her i 2 mnd og har ikke lagd mat selv enda! 10000kr på morro? dyrepark, aqualand, badeland osv. for barna ❤️ Anbefaler Massasje 2ganger/uken hvis dere liker det 😃 Koster 200-300bath/50-80kr for 1 time https://thaiest.com/ Dette er en fin side, mye informasjon om Thailand. https://www.discoverasr.com/en også brukt denne siden et par ganger. Ellers bruker jeg booking.com ganske ofte. Jeg leier som oftest en et-roms studio leilighet med fint kjøkken, fint flislagt bad, god seng og balkong til 9000-12000 bath / 2400-3200kr i Mnd. Thailand har mange 4-5 stjernes hotell/leiligheter/villa med basseng til rimelige priser. Anbefaler absolutt en villa/leilighet med eget basseng, hvis dere er en familie på 5 med 3 unger? 😃 Søk på booking og ta på Basseng under fasiliteter og dere finner mange 4 stjerners til 3000-5000kr uken. Bare trykk "vis på kart" så du ikke velger en for langt unna sentrum. Fant mange fine til rundt 3000 jeg altså, så 6000 for 2 ukers opphold er ganske fin pris for 4 stjerners. Veldig sjelden for meg at det er billigere med pakkereiser. Best å bestille fly først med avbestilling garanti i disse tider. Hotell/leilighet kan du bestille 3mnd før reisetid med betaling når du kommer ned + mulighet for avbestilling. Velg hotell som har fin frokostbuffet, så får dere en lettere og finere start på dagen ❤️ Frokost buffene er ganske ganske ganske fine! Du har både mye kald mat og varm mat, de fleste har også "cook to order" av nudel supper og egg i alle former. Spis mer Thai mat enn western mat og dere vil spare mange mange mange x antall kroner. Mat er billig her! Min frokost pleier å være 50-100bath 13-26kr, og jeg spiser mye! 100bath er 3-4 retter. Dette er god mat som lokale spiser. Last ned både Grab og Bolt appen når dere kommer, billig transport og matleveringer 24/7, de leverer også 7-11 ting! Bolt har vist seg å være mye billigere i transport. Book både fly og hotell 2-3mnd før avreise, med AVBESTILLING! bare avbestill hvis Thailand ik håndterer covid så bra, akkurat nå er det knall rødt overalt! Ikke betal for hotell før du er der nede. ps. Thailand er ganske ustabil nå. Det er ikke som Norge som holder covid regler i 1-2 uker. Her kan de forandre regler 4-5 ganger iløpet av et døgn... Åpent... Stengt.... åpent... Stengt.... Er knall rødt overalt nå. Har venner i bangkok og pattaya, der er nesten alt stengt, de kan ik spise ute en gang. I chiang mai kan jeg fortsatt spise ute, inntil videre. Ellers er Vietnam også veldig fint med barn. Jeg var i Vietnam i 2 uker i Mai. Bodde på disse 2 stedene med ei venninne og hennes 2 barn, barna elsket stedet!!! ❤️ De badet hele dagen 😃 Amiana var veldig rimelig, 110$/950kr natta for villa med 2 soverom. Litt dyrere på Salinda, men var ikke så ille. Begge stedene hadde Superb frokostbuffet! MASSE GOD MAT! Se på de 2 videoene for den massive nydelig frokosten de har! 😃 Ekstremt billig i Vietnam også. Reis og kos dere! Livet er så kort og man vet aldri hva som kommer imorgen, neste uke, neste år. Covid har lært meg at jeg må leve i nuet og sette pris på hver eneste dag. Ønsker dere en god tur og alt det beste ❤️ Endret 9. august 2021 av John_Felipe 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Del Skrevet 9. august 2021 John_Felipe skrev (9 minutter siden): Jeg er i Thailand nå, i Chiang Mai. Anbefaler deg å dra hit mellom desember-april, nesten ingen regn dager. Juni-august er mye regn. TROR NEPPE DET ER SÅ DYRT SOM 100K, selv om dere er 5. Få billigere flybilletter, book en fin hotell til maks 9000 og mye er gjort! Ganske sikker på at dere får en fin ferie til maks 60-70k, men gjerne ha 100k budsjett. Du får ganske rimelige leiligheter, bolig med basseng til ganske rimelige priser. 22-25000 T/R fly for 5. Jeg liker Thai airways fra Oslo, men vet Norwegian hadde t/r til bangkok til 4000-6000kr 7000 Hotell for 2 uker, ikke betal mer enn 9000 for hotell 2 uker. du får så mange fine 4 stjerners til 6000-8000kr for 2 uker. 20000kr for mat, serr... 10000kr/uken og dere spiser luksus! Dere kan spise godt til 5000kr/uken. Men greit å regne langt over. Man er forskjellige. Spis mer thaimat enn western mat og mye kroner er spart. Helt ærlig så trenger man ikke å tenke så mye på pris når det kommer til å spise ute her, det er BILLIG! Jeg har vært her i 2 mnd og har ikke lagd mat selv enda! 10000kr på morro? dyrepark, aqualand, badeland osv. for barna ❤️ Anbefaler Massasje 2ganger/uken hvis dere liker det 😃 Koster 200-300bath/50-80kr for 1 time https://thaiest.com/ Dette er en fin side, mye informasjon om Thailand. https://www.discoverasr.com/en også brukt denne siden et par ganger. Ellers bruker jeg booking.com ganske ofte. Jeg leier som oftest en et-roms studio leilighet med fint kjøkken, fint flislagt bad, god seng og balkong til 9000-12000 bath / 2400-3200kr i Mnd. Thailand har mange 4-5 stjernes hotell/leiligheter/villa med basseng til rimelige priser. Anbefaler absolutt en villa/leilighet med eget basseng, hvis dere er en familie på 5 med 3 unger? 😃 Søk på booking og ta på Basseng under fasiliteter og dere finner mange 4 stjerners til 3000-5000kr uken. Bare trykk "vis på kart" så du ikke velger en for langt unna sentrum. Fant mange fine til rundt 3000 jeg altså, så 6000 for 2 ukers opphold er ganske fin pris for 4 stjerners. Veldig sjelden for meg at det er billigere med pakkereiser. Best å bestille fly først med avbestilling garanti i disse tider. Hotell/leilighet kan du bestille 3mnd før reisetid med betaling når du kommer ned + mulighet for avbestilling. Velg hotell som har fin frokostbuffet, så får dere en lettere og finere start på dagen ❤️ Frokost buffene er ganske ganske ganske fine! Du har både mye kald mat og varm mat, de fleste har også "cook to order" av nudel supper og egg i alle former. Spis mer Thai mat enn western mat og dere vil spare mange mange mange x antall kroner. Mat er billig her! Min frokost pleier å være 50-100bath 13-26kr, og jeg spiser mye! 100bath er 3-4 retter. Dette er god mat som lokale spiser. Last ned både Grab og Bolt appen når dere kommer, billig transport og matleveringer 24/7, de leverer også 7-11 ting! Bolt har vist seg å være mye billigere i transport. Book både fly og hotell 2-3mnd før avreise, med AVBESTILLING! bare avbestill hvis Thailand ik håndterer covid så bra, akkurat nå er det knall rødt overalt! Ikke betal for hotell før du er der nede. ps. Thailand er ganske ustabil nå. Det er ikke som Norge som holder covid regler i 1-2 uker. Her kan de forandre regler 4-5 ganger iløpet av et døgn... Åpent... Stengt.... åpent... Stengt.... Er knall rødt overalt nå. Har venner i bangkok og pattaya, der er nesten alt stengt, de kan ik spise ute en gang. I chiang mai kan jeg fortsatt spise ute, inntil videre. Ellers er Vietnam også veldig fint med barn. Jeg var i Vietnam i 2 uker i Mai. Bodde på disse 2 stedene med ei venninne og hennes 2 barn, barna elsket stedet!!! ❤️ De badet hele dagen 😃 Amiana var veldig rimelig, 110$/950kr natta for villa med 2 soverom. Litt dyrere på Salinda, men var ikke så ille. Begge stedene hadde Superb frokostbuffet! MASSE GOD MAT! Se på de 2 videoene for den massive nydelig frokosten de har! 😃 Ekstremt billig i Vietnam også. Reis og kos dere! Livet er så kort og man vet aldri hva som kommer imorgen, neste uke, neste år. Covid har lært meg at jeg må leve i nuet og sette pris på hver eneste dag. Ønsker dere en god tur og alt det beste ❤️ Enig ang Phu Quoc i Vietnam! Nydelig plass, og meget billig! Vi kombinerte det med noen dager i Ho Chi Mihn først, bare for å oppleve asiatisk storby. Anonymkode: 6303b...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #11 Del Skrevet 9. august 2021 Jeg styrer unna pakkereiser. Synes det er mye penger for dårlig kvalitet. Du betaler jo en mellommann i tillegg til alt det andre. Vi er en familie på 6 som reiser til Thailand neste uke. Nå i Corona-tider er det vanskelig å undersøke priser fordi alt er så unormalt, så ting kan endre seg veldig til neste år. 1) book flybilletter. Norwegian pleier å ha gode tilbud fra Oslo til Phuket. Men ikke nå, pga Corona. Kanskje de åpner flyene igjen neste år 2) book hotell på booking.com eller hotels.com. Vi reiser denne uken og betaler 11.000 per hotellrom for 5-stjerners hotell i 14 dager. Det er litt billigere enn vanlig, pga Corona. Det inkluderer frokost. Det er lurt å undersøke prisen for all-inclusive, som kan lønne seg. Mat er billig i Thailand, så hvis du er på budsjett kan du sjekke leilighets-hotell med kjøkken på rommet, da kan du handle mat på butikken og ta noen av måltidene hjemme. Det er mange fine hotell med rom/leiligheter. airBNB er også bra i Thailand, det er mange kule hus. Men akkurat nå er det ikke lov å bo i Airbnb hus pga Corona, det endrer seg kanskje til neste år. 3) husk å beregne transport. Hvis hotellet er langt fra flyplass kan det koste en del. Noen hotell henter deg gratis. 4) hvis ting ikke endrer seg før neste sommer må du også ha helseforsikring/reiseforsikring som dekker opptil 100.000 USD per person. De har innført dette som krav i Thailand for å få et såkalt «certificate of entry» pga Corona. Hvis din forsikring ikke allerede dekker dette må det kjøpes. Det koster ca 45 USD per person (vi har kjøpt fra axa forsikring) 5) pcr test. Akkurat nå må du ha pcr test før avreise, og 3 pcr tester under oppholdet ditt. Disse er mye dyrere i Thailand enn i Norge, og må betales før avreise for å komme inn. Igjen, det kan endre seg til neste år. Vi har betalt nesten 3000kr per person for dette (!) , og det er igjen et krav for å få «certificate og entry». 6) til slutt kommer kostnader til aktiviteter dere vil gjøre. Så oppsummert, hvis det fortsatt er corona-restriksjoner neste år blir det en del dyrere. Men hvis ikke, kan dere kanskje komme unna med flybilletter (ca 6-7k per person), hotell eller hus (fra 10-20k for 5 personer, og oppover, spørs standard). Det er 55.000. Også kommer mat og transport og aktiviteter i tillegg. Anonymkode: 54b4b...651 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 9. august 2021 #12 Del Skrevet 9. august 2021 Her er det mange faktorer som spiller inn, først og fremst - HVOR i Thailand skal dere? Kan dere fly med rutefly til Bangkok sparer dere nok en del kontra å reise charter til ett av de typiske turiststedene. Jeg har aldri betalt over 5 000 t/r pr person Oslo - Bangkok, og har da som regel bestilt direkte fra flyselskapet, som regel Thai eller Emirates, har også flydd med Finnair. Som regel har det ligget på 3900-4500 kr pr voksne snute. Men, det er utenom fellesferie, jul etc. Turen fra flyplassen til Hua Hin har kostet oss 2 400 baht de siste årene, dvs ca 600 kr, hver vei og det er mange som tilbyr sjåførtjenester til faste oppsatte priser. Man kan også ta buss fra flyplassen som er ett veldig billig alternativ. Kjenner flere som pleier å gjøre det, men har selv aldri gjort det. Neste er NÅR tenker dere å reise? Om dere skal reise i fellesferien må dere nok ut med mer enn om dere kan reise utenom denne. Men det er enkelt å følge med på prisene i valgt tidsrom f eks via Finn.no, eller direkte hos flyselskapene. Hotell varierer som mange over her sier veldig i pris. Vi har gjerne hatt en natt eller 2 i Bangkok samt også andre steder, på turen, og har da pleid å bestille dette via Hotels.com. Så her kan du jo enkelt gå å sjekke priser Mat etc er langt billigere i Thailand enn i Norge, men her også varierer jo prisene fra sted til sted. Men min erfaring er at man som regel ikke kommer spes mye dyrere ut ved å spise ute i Thailand, på ett g jennomsnittlig sted, kontra å kjøpe middag på Kiwi her hjemme. Og mat måtte dere jo hatt om dere var hjemme uansett. Men klart, så går det litt ekstra til dessert, is, kaffe, shopping m.m.. Men her er det jo alt etter hva dere velger å legge i det, samt om dere melder dere på dagsutflukter til ulike ting, eller om dere koser dere der dere er hele ferien. Familien min har hus i Thailand, så jeg har vært der årlig de siste årene. Vi kan flyr med rutefly til Bangkok, direkte eller med 1 stopp, og så er det ca 2 1/2 time i bil derfra til Hua Hin hvor vi holder til. Pr i dag har Thailand fått en real smittebølge av Covid. De har frem til nå sluppet "billig unna" da de var raske med strenge tiltak ganske raskt, men nå er det likevel mye smitte der nede, til tross for mye tiltak. De har begynt vaksineringen, men de begynte mye senere enn oss. Planen for dem for en tid siden leste jeg var å gjenåpne for turisme i Oktober, men det kan nok være at det ikke er reelt likevel med denne utviklingen. Vi hadde selv håpet å kunne reise ned før jul i år, men har vel innsett at det må settes på vent. Har fortsatt ett håp om å kunne reise første kvartal 2022, men sitter enn så lenge på gjerdet før vi velger å bestille flybilletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #13 Del Skrevet 9. august 2021 John_Felipe skrev (13 timer siden): Jeg er i Thailand nå, i Chiang Mai. Anbefaler deg å dra hit mellom desember-april, nesten ingen regn dager. Juni-august er mye regn. TROR NEPPE DET ER SÅ DYRT SOM 100K, selv om dere er 5. Få billigere flybilletter, book en fin hotell til maks 9000 og mye er gjort! Ganske sikker på at dere får en fin ferie til maks 60-70k, men gjerne ha 100k budsjett. Du får ganske rimelige leiligheter, bolig med basseng til ganske rimelige priser. 22-25000 T/R fly for 5. Jeg liker Thai airways fra Oslo, men vet Norwegian hadde t/r til bangkok til 4000-6000kr 7000 Hotell for 2 uker, ikke betal mer enn 9000 for hotell 2 uker. du får så mange fine 4 stjerners til 6000-8000kr for 2 uker. 20000kr for mat, serr... 10000kr/uken og dere spiser luksus! Dere kan spise godt til 5000kr/uken. Men greit å regne langt over. Man er forskjellige. Spis mer thaimat enn western mat og mye kroner er spart. Helt ærlig så trenger man ikke å tenke så mye på pris når det kommer til å spise ute her, det er BILLIG! Jeg har vært her i 2 mnd og har ikke lagd mat selv enda! 10000kr på morro? dyrepark, aqualand, badeland osv. for barna ❤️ Anbefaler Massasje 2ganger/uken hvis dere liker det 😃 Koster 200-300bath/50-80kr for 1 time https://thaiest.com/ Dette er en fin side, mye informasjon om Thailand. https://www.discoverasr.com/en også brukt denne siden et par ganger. Ellers bruker jeg booking.com ganske ofte. Jeg leier som oftest en et-roms studio leilighet med fint kjøkken, fint flislagt bad, god seng og balkong til 9000-12000 bath / 2400-3200kr i Mnd. Thailand har mange 4-5 stjernes hotell/leiligheter/villa med basseng til rimelige priser. Anbefaler absolutt en villa/leilighet med eget basseng, hvis dere er en familie på 5 med 3 unger? 😃 Søk på booking og ta på Basseng under fasiliteter og dere finner mange 4 stjerners til 3000-5000kr uken. Bare trykk "vis på kart" så du ikke velger en for langt unna sentrum. Fant mange fine til rundt 3000 jeg altså, så 6000 for 2 ukers opphold er ganske fin pris for 4 stjerners. Veldig sjelden for meg at det er billigere med pakkereiser. Best å bestille fly først med avbestilling garanti i disse tider. Hotell/leilighet kan du bestille 3mnd før reisetid med betaling når du kommer ned + mulighet for avbestilling. Velg hotell som har fin frokostbuffet, så får dere en lettere og finere start på dagen ❤️ Frokost buffene er ganske ganske ganske fine! Du har både mye kald mat og varm mat, de fleste har også "cook to order" av nudel supper og egg i alle former. Spis mer Thai mat enn western mat og dere vil spare mange mange mange x antall kroner. Mat er billig her! Min frokost pleier å være 50-100bath 13-26kr, og jeg spiser mye! 100bath er 3-4 retter. Dette er god mat som lokale spiser. Last ned både Grab og Bolt appen når dere kommer, billig transport og matleveringer 24/7, de leverer også 7-11 ting! Bolt har vist seg å være mye billigere i transport. Book både fly og hotell 2-3mnd før avreise, med AVBESTILLING! bare avbestill hvis Thailand ik håndterer covid så bra, akkurat nå er det knall rødt overalt! Ikke betal for hotell før du er der nede. ps. Thailand er ganske ustabil nå. Det er ikke som Norge som holder covid regler i 1-2 uker. Her kan de forandre regler 4-5 ganger iløpet av et døgn... Åpent... Stengt.... åpent... Stengt.... Er knall rødt overalt nå. Har venner i bangkok og pattaya, der er nesten alt stengt, de kan ik spise ute en gang. I chiang mai kan jeg fortsatt spise ute, inntil videre. Ellers er Vietnam også veldig fint med barn. Jeg var i Vietnam i 2 uker i Mai. Bodde på disse 2 stedene med ei venninne og hennes 2 barn, barna elsket stedet!!! ❤️ De badet hele dagen 😃 Amiana var veldig rimelig, 110$/950kr natta for villa med 2 soverom. Litt dyrere på Salinda, men var ikke så ille. Begge stedene hadde Superb frokostbuffet! MASSE GOD MAT! Se på de 2 videoene for den massive nydelig frokosten de har! 😃 Ekstremt billig i Vietnam også. Reis og kos dere! Livet er så kort og man vet aldri hva som kommer imorgen, neste uke, neste år. Covid har lært meg at jeg må leve i nuet og sette pris på hver eneste dag. Ønsker dere en god tur og alt det beste ❤️ Hvordan har du komt inn i Thailand? Det er jo stengt for utlendinger. Anonymkode: ae9ad...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #14 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan har du komt inn i Thailand? Det er jo stengt for utlendinger. Anonymkode: ae9ad...b98 Thailand har vært åpent for turister lenge. Anonymkode: b6cf4...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #15 Del Skrevet 10. august 2021 Vi er 3 og bruker som regel ca 50.000 på fly (business) og opphold (1 måned). Ser etter kampanjer på fly og booker Airbnb i leilighetskompleks med basseng. Også spiser vi der thai folk spiser så bruker vel rundt 300-500 kr på mat pr dag. Anonymkode: 97b53...b8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #16 Del Skrevet 10. august 2021 Ville nok regnet med 100 000 for 5 personer, så har du litt å gå på. Brukte selv ca. 10 000 på pakkereise, 10 000 på fly og 5000 i "lommepenger", totalt rundt 25k per pers for 3 uker. Da bodde vi ganske enkelt, men reiste mye rundt. Tror man kan gjøre det billigere om man dropper pakkereise og ikke farter for mye rundt, samt kan fly direkte inn/ut fra Oslo utenom høysesong. Ellers ville jeg også tatt med alder på barn i betraktningen for om det er "verdt prisen", da det var en lang og krevende flyreise, jetlag, vaksiner, svært varmt osv. Vi voksne koste oss, men personlig ville jeg ikke gjort det med små barn. Anonymkode: 82c64...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå