AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #21 Del Skrevet 4. august 2021 Ulike mennesker har ulikg grad av sosial innsikt. Enkelte kan merke at andre er tiltrukket av dem. Men, bare fordi oen er triltrukket av deg fysisk, eller abre syntes du er pen, så betyr ikke det at de ønsker flørte eller inngå forhold med deg. Noen ganger syntes man bare andre pene og lar det være med det, man ønsker ikke ta det lenger. Anonymkode: 41050...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #22 Del Skrevet 4. august 2021 😂😂😂 Hadde tre stk jeg hang med på privat skole ved høyere utdanning. Hun ene var lesbisk, men det visste jeg aldri før hun sa det, så nei, det er ikke like tydelig hos alle. Gaydar tror jeg ikke finnes gitt. 😄 Anonymkode: 1d569...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #23 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ulike mennesker har ulikg grad av sosial innsikt. Enkelte kan merke at andre er tiltrukket av dem. Men, bare fordi oen er triltrukket av deg fysisk, eller abre syntes du er pen, så betyr ikke det at de ønsker flørte eller inngå forhold med deg. Noen ganger syntes man bare andre pene og lar det være med det, man ønsker ikke ta det lenger. Anonymkode: 41050...200 Ja, dette er selvsagt for alle, både for skeive og straighte. Jeg tror kanskje at skeive leser mer i det siden det er mange færre av oss. Men det kan være bare meg altså, jeg snakker naturligvis ikke for andre skeive. Vil legge til at jeg ikke legger an på noen av frykt for at jeg bare innbilder meg en genuin interesse og ikke vil være ubehagelig på noen måte. Anonymkode: df0d8...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #24 Del Skrevet 4. august 2021 Venninnen min har en 100% fungerende gaydar, det har blitt bevist mange ganger. Min gaydar er fullstendig fraværende, og har gjort at jeg har tråkka i salaten mer enn en gang. Begge er hetero. Anonymkode: 339c3...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå