Gå til innhold

Erfaringer med skalltøy fra PoP

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaringer med skalltøyet fra Polarn O. Pyret? Erstatter det både parkdress og regntøy? Tar gjerne i mot anbefalinger på annet skalltøy eller lignende også. Barna er 4 og 6 år. 

Anonymkode: 55f49...1af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med pop skalltøy! Men til barnehagebarn og barn på småtrinnet så anbefaler jeg at de har regntøy. Skalltøy er ikke vanntett og det tåler ikke at barnet sitter i en vanndam. Men parkdress trenger du ikke når du har todelt skalltøy.

Anonymkode: 1b95c...1df

• Liker 2
Skrevet

Veldig fornøyd, men har regntøy i tillegg til dager med mye regn. Så det erstatter ikke, kun ordentlig regntøy duger til øspøs og vannpytter.

Skallklærne fra Pop må være det med minst slitasje, og jeg har brukt jakke og bukse fast fra 2-7 år hver sesong.

Fra 1-3 brukte jeg Name It sin tynne dress også, den tåler mindre vann. 

Skrevet

Brukte skallklær fra PoP i "alle år" til hun ble for stor. Veldig fornøyd!

Men hadde regntøy i tillegg, også for å spare skallklærne for vask og slitasje.

AnonymBruker
Skrevet

For oss er skallbukse og jakke fra pop en evig vinner. Kjøper ofte brukt og har to sett. Holder i en evighet

Anonymkode: 8e5c5...71b

AnonymBruker
Skrevet

Hadde skalltøy fra pop så lenge ungen gikk i barnehagen og ikke hadde så sterke meninger om klærne. Veldig fornøyd. Brukte bare regntøy på de aller verste dagene, skalltøyet tåler masse. Slitesterkt også, så det kan arves videre 👍

Anonymkode: 1268b...a39

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd, men det erstatter ingenting.

• Liker 1
Skrevet

Vi er kjempefornøyd med PoP sine skallklær.. vi er mykje ute og mykje på fjellet så det er gull. Og veldig greit å kunne feste fleecejakken inni skalljakka og

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte til 1.klassingen i fjor, og trodde det ville erstatte regntøy. Det gjorde det ikke. Jakken skifter raskt farge i regn og blir tydelig våt og tung. Jeg synes i utgangspunktet det er genialt med vindfleece jakken som kan knipses på inni, men det funket ikke får ungen vår. Den henger fast langs glidelåsen, men ikke i ermet. Hver gang hun tok av seg jakken ble fleecen med opp i ermet og vrengt. 

Fet ble til at det ikke ble brukt. I regn var regntøy bedre, og i kaldt vært foretrakk vi boblejakke. Hva slags vær dette plagget er beregnet på fant vi aldri ut. 

Vindfleece jakkene elsker vi derimot. Begge ungene er på 3. jakken nå

Anonymkode: 859b5...629

AnonymBruker
Skrevet
Ulrikke skrev (11 timer siden):

Brukte skallklær fra PoP i "alle år" til hun ble for stor. Veldig fornøyd!

Men hadde regntøy i tillegg, også for å spare skallklærne for vask og slitasje.

Jeg er helt enig, skallklærne fra PoP er gode og slitesterkere. Men har regntøy i tillegg ja. 

Vi liker også Bergans sitt skalltøy, det er litt tynnere enn PoP men like slitesterkt.

Helly Hansen har vi også vært fornøyd med. 

Mine barn har som regel ett sett fra hver av de nevnte merker hver sesong, de trenger mye skift. Om jeg skulle valgt ett, så hadde det blitt PoP.

Anonymkode: 78487...b94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...