AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 På treningsenteret så er det en veldig pen jente. Her om dagen så skulle hun gå hjem alene og jeg tilbød meg å følge henne hjem. Da jeg spurte henne latet hun som hun ikke hørte meg. Jeg gikk derfor bak henne istedenfor ved siden av henne. Når hun var kommet trygt hjem så dro jeg hjem til meg selv. Jeg fikk ikke en takk en gang. Nå har jeg fått beskjed fra resepsjonen på treningssenteret om at jeg må melde ifra før jeg skal trene. Da jeg spurte hvorfor sa de at det var kommet klage på meg, men de vil ikke si hvem eller hva. De tilbød meg og si opp abbonementet på dagen hvis jeg ville. Har treningssenteret lov til å gjøre dette? Anonymkode: c0b11...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Hun lot som om hun ikke hørte deg. Dette er å takke nei. Du fulgte likevel etter. Dette er å krysse en grense. Anonymkode: ba225...8f4 35
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Du troller veldig dårlig 🙈 Anonymkode: 200f9...027 29
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Altså.. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne hen. Du spurte henne, og hun valgte å overse deg, så følger du etter henne. Du skjønner vel at dette føltes ekkelt for henne? Du er fremmed, og hun ville ikke vise hvor hun bodde, hun syntes dette var ekkelt og creepy. Hun ble mest sannsynlig skremt, og derfor så snakket hun med treningssenteret. Helt greit at dette var gjort i beste mening fra din side, men det gikk litt langt når du fulgte etter henne. Om jeg var deg, så ville jeg bedt resepsjonen bli med neste gang hun trener og si unnskyld til henne! Si unnskyld og si at du ikke mente at det skulle bli skummelt og ekkelt. Så tar du tilbudet om å gå på dagen. De har faktisk rett til å si deg opp om du ikke følger retningslinjer og oppfører deg på en slik måte. Dette skal stå i kontrakten du skrev under. Anonymkode: 4b8b0...c23 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså.. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne hen. Du spurte henne, og hun valgte å overse deg, så følger du etter henne. Du skjønner vel at dette føltes ekkelt for henne? Du er fremmed, og hun ville ikke vise hvor hun bodde, hun syntes dette var ekkelt og creepy. Hun ble mest sannsynlig skremt, og derfor så snakket hun med treningssenteret. Helt greit at dette var gjort i beste mening fra din side, men det gikk litt langt når du fulgte etter henne. Om jeg var deg, så ville jeg bedt resepsjonen bli med neste gang hun trener og si unnskyld til henne! Si unnskyld og si at du ikke mente at det skulle bli skummelt og ekkelt. Så tar du tilbudet om å gå på dagen. De har faktisk rett til å si deg opp om du ikke følger retningslinjer og oppfører deg på en slik måte. Dette skal stå i kontrakten du skrev under. Anonymkode: 4b8b0...c23 Jeg tror ikke det står noe i kontrakt om hvordan man skal oppføre seg utenfor treningssenter. Anonymkode: ba225...8f4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Hvis ikke du skjønte det - du skremte henne ved å spørre, og du skremte henne skikkelig ved å følge henne hjem og at du nå vet hvor hun bor. Du stalket henne i praksis siden hun aldri takket ja. Jeg hadde blitt livredd selv og hadde også gitt beskjed til ledelsen. Anonymkode: 65321...8ed 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): På treningsenteret så er det en veldig pen jente. Her om dagen så skulle hun gå hjem alene og jeg tilbød meg å følge henne hjem. Da jeg spurte henne latet hun som hun ikke hørte meg. Jeg gikk derfor bak henne istedenfor ved siden av henne. Når hun var kommet trygt hjem så dro jeg hjem til meg selv. Jeg fikk ikke en takk en gang. Nå har jeg fått beskjed fra resepsjonen på treningssenteret om at jeg må melde ifra før jeg skal trene. Da jeg spurte hvorfor sa de at det var kommet klage på meg, men de vil ikke si hvem eller hva. De tilbød meg og si opp abbonementet på dagen hvis jeg ville. Har treningssenteret lov til å gjøre dette? Anonymkode: c0b11...2fa Ok, du oppførte deg skikkelig creepy og skjønner det ikke selv en gang? Anonymkode: 25e93...7da 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 Du var en stalker… Anonymkode: 4c66b...785 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Mer eller mindre dette skjedde faktisk på senteret der jeg trener. Ikke med meg, men med ei ung jente. Hun sa også fra, og han ble utestengt. Anonymkode: 07c69...5dc 5
Obscura Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 Haha skjønner ikke at folk faller for dette!? 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 Troll. Eventuelt psycho. Anonymkode: b0e1a...446 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du troller veldig dårlig 🙈 Anonymkode: 200f9...027 Tja uansett hvor dårlig det er går damene på KG på limpinnen hver gang 😂 Ts troller jo veldig opplagt med vilje, for å vise hvor lett det er. Han er en kunstner Anonymkode: 44262...981
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 Hvorfor i alle dager skulle du følge hun hjem? Og hvordan visste du at hun skulle gå hjem alene? Anonymkode: a9a7c...7dc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 Troll. Tror nok ts har sett seg ut en jente på gymmet han har fått fantasier om. Da hjelper det å skrive litt her.. Anonymkode: 1f15e...642 1
Hulderen Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 Så hvis jenta ikke hadde vært pen, så ville du ikke brydd deg om hun kom seg vel hjem eller ikke? 5
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 Obscura skrev (14 minutter siden): Haha skjønner ikke at folk faller for dette!? Trådstarter har nok en fantasi inspirert av virkelige hendelser, men noen virkelige menn kan faktisk dele samme tanker og følelser. Da er det kjempe viktig å sette dem på plass. Finner ikke den artikkelen i forbifarta, men slik oppførsel og trakasserende, pågående menn har vært et tema lenge. Det representerer heldigvis ikke alle menn, men de det gjelder må jo få høre at oppførselen deres ikke er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå