AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Etter skillsmisse/samlivsbrudd, når begynte du å «date», søke ny partner, Tinder osv? Anonymkode: 0373a...a46
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Spørs hva du Mener med dating, jeg lastet ned Tinder rimelig for(sånn 2 uker) men mest for å se om exn var der. Ikke fått ny dame enda ble brudd for 4 måneder siden Anonymkode: 0373a...a46
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Dette handler om at du er ferdig med bruddet eller ikke. Jeg brukte over 2 år før jeg var klar etter et smertefullt brudd på grunn av utroskap. Begynne å date og dra med seg alle ting ved forrige forhold som du ikke er ferdig med? Det ender ofte ikke særlig bra. Dette er det bare du selv som vet, og ingen andre kan gi deg en fasit. Det at man er ferdig med forrige forhold, vet at man klarer seg selv godt, har det godt med seg selv er viktig når man igjen skal lete etter en ny partner, og ikke minst hva er det du ser etter i den nye partneren. Ellers ender du opp med å gå inn i noe som atter en gang kan vise seg å være feil. Anonymkode: 64f66...63e 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Lagde datingprifil med én gang etter bruddet. Innen 2 døgn. Jeg var overmoden for at daværende kjæreste skulle forplikte seg mer, og da han dumpa meg istedet fikk jeg lyst til å flørte med hele verden (hans mareritt, for han var veldig sjalu). Jeg møtte første mannen etter noen uker. Anonymkode: 1c4f9...5bf
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Jeg lasta ned Tinder 5 min etter at det ble slutt med forrige eks. Han var et rasshøl. Møtte den første etter litt over en måned. Anonymkode: 99c9b...582 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 1,5 år etter et 18 års langt forhold. Anonymkode: f3982...44b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Ca 3 mnd etter avgjørelsen om skilsmisse etter 25 år sammen, men ble ikke tiltrukket av noen før det hadde gått 6 mnd. Møtte mange, hadde sex med noen få, så møtte jeg en jeg ble hodestups forelsket et par mnd senere. Dette forholdet har vært såkalt turbulent, og jeg sliter med at vi har gått fra hverandre samtidig som jeg er lettet. Aner ikke når jeg blir klar for dating denne gangen. Som skrevet over her er det vel lurt å ha lagt alt bak meg først, samtidig håper jeg at dating kan viske bort avhengighetsfølelsen til eksen.. Anonymkode: 34384...347
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Jeg ble alene med en treåring, så.. om 15 år? 😅 Anonymkode: 14158...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 Dagen etter 😊 ikke barn involvert. Da hadde jeg nok ventet litt lengre, eller vært veldig diskret. Anonymkode: d4bc1...10d 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dagen etter 😊 ikke barn involvert. Da hadde jeg nok ventet litt lengre, eller vært veldig diskret. Anonymkode: d4bc1...10d Dagen etter??!!!!! Hadde dere vært kjærester/samboere lenge? Var det du eller den andre som gikk? Var han/hun fysisk eller psykisk stygg mot deg, utroskap, løgner eller lignende? Anonymkode: 2d31d...072
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dagen etter??!!!!! Hadde dere vært kjærester/samboere lenge? Var det du eller den andre som gikk? Var han/hun fysisk eller psykisk stygg mot deg, utroskap, løgner eller lignende? Anonymkode: 2d31d...072 Jeg begynte også å lage profiler dagen etter. Var fly forbanna på eksen min og kasta opp etter at han gikk fra meg. Ikke utroskap fra noens side, men han var ikke noe snill i bruddet, krevde at jeg ikke skulle gråte, ville ha sex med meg og tom kysse meg (noe han fikk fordi jeg var i sjokk/ikke skjønte at han kunne mene det, som hadde virka så forelska i meg, og jeg var også forelska i ham men ville bare drepe de følelsene og gå videre). Anonymkode: 1c4f9...5bf
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg begynte også å lage profiler dagen etter. Var fly forbanna på eksen min og kasta opp etter at han gikk fra meg. Ikke utroskap fra noens side, men han var ikke noe snill i bruddet, krevde at jeg ikke skulle gråte, ville ha sex med meg og tom kysse meg (noe han fikk fordi jeg var i sjokk/ikke skjønte at han kunne mene det, som hadde virka så forelska i meg, og jeg var også forelska i ham men ville bare drepe de følelsene og gå videre). Anonymkode: 1c4f9...5bf Den skjønner jeg veldig godt. Grunnen til at jeg spurte vedkommende, er en fæl tendens jeg ser flere og flere får. De slår opp med kjæreste/samboer, og er klar for å date en ny nærmest timer senere, uten å ofre den de nettopp har knust hjertet til en tanke. I ditt tilfelle virker fyren som en idiot, å du har min fulle forståelse. Men om ett forhold ender på en finest mulig måte, hvor den ene parten dessverre har mistet følelser, synes jeg virkelig ikke noe om folk som da hopper rett på en ny. Som det bruddet du opplevde, viser en fullstendig mangel på empati, sjokkerende hvordan noen kan oppføre seg.... Anonymkode: 2d31d...072 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 Laget Tinder med en gang, hooket med en fyr helga etter. Han behandlet meg dårlig og jeg trengte å leve. Anonymkode: a4de8...c00 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ble alene med en treåring, så.. om 15 år? 😅 Anonymkode: 14158...a5b Ble slutt mellom meg og samboeren 2 uker etter at vi har fått ett barn sammen. Jeg er alene med en baby på 2 måneder, har også en sønn fra mitt tidligere ekteskap (sønnen er 7 år nå). Jeg har rukket å være på 4 dater med 4 forskjellige menn..siste mann likte jeg kjempegodt, han kommer jeg til å date mer. Skal på date nr 2 på fredag 🥰🥰🥰 Anonymkode: 2c830...83a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ble slutt mellom meg og samboeren 2 uker etter at vi har fått ett barn sammen. Jeg er alene med en baby på 2 måneder, har også en sønn fra mitt tidligere ekteskap (sønnen er 7 år nå). Jeg har rukket å være på 4 dater med 4 forskjellige menn..siste mann likte jeg kjempegodt, han kommer jeg til å date mer. Skal på date nr 2 på fredag 🥰🥰🥰 Anonymkode: 2c830...83a Slutt to uker etter å ha fått barn sammen... det kan ikke ha vært lett. Hva skjedde? Ettersom du har rukket og date 4 stykk på på de 6 ukene du har vært singel, regner jeg med det var heftige saker og alt av følelser var borte? Uansett veldig imponerende du har klart så mange dater med en nyfødt, det hadde jeg aldri orket. Anonymkode: 2d31d...072
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 Jeg har vært alene i 3 år etter et 18 år langt forhold/ekteskap. Orker ikke tanken på dating så innser at det rette for meg nå er å ha det kjekt med barna mine, trening og venner. Anonymkode: e5708...90c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ble slutt mellom meg og samboeren 2 uker etter at vi har fått ett barn sammen. Jeg er alene med en baby på 2 måneder, har også en sønn fra mitt tidligere ekteskap (sønnen er 7 år nå). Jeg har rukket å være på 4 dater med 4 forskjellige menn..siste mann likte jeg kjempegodt, han kommer jeg til å date mer. Skal på date nr 2 på fredag 🥰🥰🥰 Anonymkode: 2c830...83a Da vil jeg tro du har mulighet for barnevakt med jevne mellomrom, det har ikke jeg 😅 Ergo, om 15 år 😄 Anonymkode: 14158...a5b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 Samlivsbrudd med barn på 1 år, for 4 uker siden. Kommer ikke være klar på lenge. Blir kvalm av tanken! Anonymkode: 5fc4d...5df
CorvusCorax Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ble slutt mellom meg og samboeren 2 uker etter at vi har fått ett barn sammen. Jeg er alene med en baby på 2 måneder, har også en sønn fra mitt tidligere ekteskap (sønnen er 7 år nå). Jeg har rukket å være på 4 dater med 4 forskjellige menn..siste mann likte jeg kjempegodt, han kommer jeg til å date mer. Skal på date nr 2 på fredag 🥰🥰🥰 Anonymkode: 2c830...83a 😳 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå