Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan, men dama har sett screen shots fra tinder. Disse har hun sendt til meg. Dama krever nå at jeg skal møte de fire damene som jeg har ligget med og be om unnskyldning. Hvis jeg ikke gjør det så vil hun forlate meg noe jeg aldri hadde trodd hun ville gjøre.
Jeg er livredd for å møte disse damene igjen siden jeg ghostet de.
Jeg har prøvd å forklare dama at jeg er blitt hacket, men det tror hun ikke på. Hvis det er noen menn der ute som vurderer og være utro IKKE GJØR DET. Damer er direkte farlige hvis de blir såret.

Jeg vet ikke helt om jeg burde fortsette å si at jeg er hacket eller inrømme det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alpelue skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hvordan, men dama har sett screen shots fra tinder. Disse har hun sendt til meg. Dama krever nå at jeg skal møte de fire damene som jeg har ligget med og be om unnskyldning. Hvis jeg ikke gjør det så vil hun forlate meg noe jeg aldri hadde trodd hun ville gjøre.
Jeg er livredd for å møte disse damene igjen siden jeg ghostet de.
Jeg har prøvd å forklare dama at jeg er blitt hacket, men det tror hun ikke på. Hvis det er noen menn der ute som vurderer og være utro IKKE GJØR DET. Damer er direkte farlige hvis de blir såret.

Jeg vet ikke helt om jeg burde fortsette å si at jeg er hacket eller inrømme det?

Bevares dette er ikke annet en patetisk av deg. Heldigvis har du en oppegående partner som ikke godtar disse latterlige bortforklaringene dine. Damer er farlige når de blir såret? Du har sveket henne på den verste måten du kan gjøre! Hun gir seg aldri uten at du sier sannheten til henne. Det bør du gjøre med en gang helt og holdent. Så ta konsekvensene av ditt utroskap. Hva det blir? Ja det blir jo ene og alene helt opp til henne. Ditt valg, vær ærlig og ta det oppgjøret som her må tas, og ta konsekvensene av det. Det heter å være en mann, har du ikke noe ære eller moral i deg i det hele tatt ?

Hun kan ikke tvinge deg til noe som helst angående å møte de andre kvinnene du har ghostet. Da er det hele over, helt ærlig? Det er nok over uansett. Alt handler nå om å gjøre dette på en ryddig måte, og gro deg en ryggrad slik at du kanskje kan ta lærdom av dette her. Utroskap er et enormt svik, de aller fleste klarer aldri å komme ut av noe slikt, tilliten er borte for all fremtid.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enda litt igjen av sommerferien, skjønner jeg...

Anonymkode: 1b629...bdc

Skrevet

Stell istand en grill fest og inviter dem alle sammen.

Sleng med noe alkohol, så blir det en morsom og suksessfull kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...