Gå til innhold

Hva i alle dager er dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger bare å lufte tanker litt med dere andre for å skjønne hva dette er for noe. Forhåpentligvis gir det meg en mer realistisk syn på dating og menn: 

Jeg har kjent en mann i 2 år og vi møttes på tinder. Vi var begge ærlige på at vi ønsker noe seriøst, og at begge er forholdsmennesker. Vi møttes og ble kjent med hverandre med hensikt å finne ut som det kunne bli et forhold. Vi er begge i 30årene. Det gikk bra den første tiden, men etterhvert tok det hele en vending: 

- Han vil ikke kysse meg

- Han vil være hjemme hos meg, men jeg får ikke komme på besøk hos ham 

- Han vil ikke introdusere meg for andre, vil ikke møte mine venner, familie

- Han vil ha daglig kontakt, møtes ganske ofte. "Henger etter" meg på messenger, Snap. 

- Vil ikke planlegge noe fremover i tid 

- Tror på konspirasjonsteorier

- Klarer ikke komme ved sex, "må" ha grensesprengning 

- Stort alkoholforbruk

Jeg forstår jo at han har hatt minimal selvinnsikt og at jeg ikke skal inn i et forhold med denne guttebassen, men er dette virkelig oppførsel man kan forvente av en voksen mann? Hvilket tilfelle er dette egentlig? Kan noen opplyse? Kan oppgi at han er helt vanlig av utseende. 

Anonymkode: 07560...5b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"et realistisk syn"?  Du har truffet 1 mann som tydeligvis har flere problemer, og ikke en vanlig "type" som du kommer til å treffe flust av. Du kommer derimot til å treffe masse andre typer brødhuer, så ikke bruk kreftene dine på analyse av denne fyren. Bunner det i kvinners trang til å redde slike håpløse individer? 

Kom deg videre. 

Anonymkode: f5115...51d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at han er singel? Det høres ut som han bruker deg.

Det finnes alltid menn som oppfører seg dårlig, lyver, sier de vil ha forhold uten å mene det osv, så det er ikke unormalt forsåvidt. Men det er da heldigvis mange menn som ikke oppfører seg sånn, så det er ingen grunn til at du elle noen andre skal godta slik oppførsel.

Anonymkode: 4b29c...6b8

• Liker 3
Skrevet

Dump han, ikke tenk mer på han og kom deg videre. Ser ingen grunn til at du skal bruke mer tid på han til å evaluere fremtidig dating.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenger bare å lufte tanker litt med dere andre for å skjønne hva dette er for noe. Forhåpentligvis gir det meg en mer realistisk syn på dating og menn: 

Jeg har kjent en mann i 2 år og vi møttes på tinder. Vi var begge ærlige på at vi ønsker noe seriøst, og at begge er forholdsmennesker. Vi møttes og ble kjent med hverandre med hensikt å finne ut som det kunne bli et forhold. Vi er begge i 30årene. Det gikk bra den første tiden, men etterhvert tok det hele en vending: 

- Han vil ikke kysse meg

- Han vil være hjemme hos meg, men jeg får ikke komme på besøk hos ham 

- Han vil ikke introdusere meg for andre, vil ikke møte mine venner, familie

- Han vil ha daglig kontakt, møtes ganske ofte. "Henger etter" meg på messenger, Snap. 

- Vil ikke planlegge noe fremover i tid 

- Tror på konspirasjonsteorier

- Klarer ikke komme ved sex, "må" ha grensesprengning 

- Stort alkoholforbruk

Jeg forstår jo at han har hatt minimal selvinnsikt og at jeg ikke skal inn i et forhold med denne guttebassen, men er dette virkelig oppførsel man kan forvente av en voksen mann? Hvilket tilfelle er dette egentlig? Kan noen opplyse? Kan oppgi at han er helt vanlig av utseende. 

Det finnes nok av voksne menn som ikke er modne, eller direkte barnslige. Jeg har datet mye oppover, altså menn i 40-, 50-, og 60-årene, og kan love deg at det jevnt over finnes drøssevis av umodne menn. De kan være like kranglete, barnslige og trangsynte som en gutt på 17. Så alder er virkelig ingen garanti for modenhet.

Anonymkode: cd419...01d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg var singel lenge før jeg møtte ham og trodde det skyldes at jeg var for kresen. Det gjelder blant annet om dette med tilknytning og involvering. Men det må jo være grenser for hvor snill man skal være. Har ikke behov for å redde eller hjelpe menn, for den som spør. Jeg er bare trøtt av alle idiotene omkring. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn er ikke alkoholikere 

Anonymkode: bd4a1...9c3

Skrevet

Jeg håper og tror det finnes bedre menn der ute. Det meste av det du nevner er røde flagg for min del, men konspirasjonsteorier hadde vært kroken på døra tvert.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke kysse deg, men dere har sex?

Anonymkode: 7247b...d8b

Gjest Henkjønnet
Skrevet

Første jeg tenker er at han har en dame men har seg på siden. Og at han egentlig ikke er så gira på deg men liker å ha sex med deg.

Skrevet

Hva får du ut av dette forholdet? Hvorfor fortsetter du å ha kontakt med han?

AnonymBruker
Skrevet
Nikea skrev (5 timer siden):

Jeg håper og tror det finnes bedre menn der ute. Det meste av det du nevner er røde flagg for min del, men konspirasjonsteorier hadde vært kroken på døra tvert.

Det er flere røde flagg her, men skal jeg avvise alle menn som har røde flagg er det jo like greit å bare forbli singel. De fleste har ett eller annet "på seg". Dessverre. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han vil ikke kysse deg, men dere har sex?

Anonymkode: 7247b...d8b

Det stemmer. Han kysser meg overalt ellers, men ikke munn/munn. Jeg syns det er rart, men er ikke kjempefan av kyssing selv så jeg har latt det gå. 

Henkjønnet skrev (3 timer siden):

Første jeg tenker er at han har en dame men har seg på siden. Og at han egentlig ikke er så gira på deg men liker å ha sex med deg.

Han har garantert ikke dame på si, men tipper han ikke er veldig interessert i meg. Hvorfor gidder han å holde på da? Og hvorfor møte meg med innstillingen om at han er en forholdsmann som ønsker en partner? 

Svigermor skrev (3 timer siden):

Hva får du ut av dette forholdet? Hvorfor fortsetter du å ha kontakt med han?

Forholdet var ganske bra til å begynne med, men så snudde det på et punkt. Når man dater/blir sammen må det på et eller annet punkt bli mer seriøst, f.eks. møter familie og venner. Det var her han snudde og da fikk jeg ikke lengre så mye ut av forholdet. 

Men er dette vanlig blant voksne menn? Jeg har vært singel ut av "the game" en god stund, så jeg vet ikke hva jeg kan forvente. Syns det hele er rart og dersom menn ikke har mer å gå på enn dette så er det jo ingen vits. 

Gjest Henkjønnet
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Han har garantert ikke dame på si, men tipper han ikke er veldig interessert i meg. Hvorfor gidder han å holde på da? Og hvorfor møte meg med innstillingen om at han er en forholdsmann som ønsker en partner? 

Fordi han ønsker litt mus på siden. Det er derfor.

AnonymBruker
Skrevet
Henkjønnet skrev (46 minutter siden):

Fordi han ønsker litt mus på siden. Det er derfor.

Mus uten forpliktelser, sikkert. Synd men det stemmer nok. 

Gjest Henkjønnet
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mus uten forpliktelser, sikkert. Synd men det stemmer nok. 

Jeg er lei meg på TS sin vegne, for det virker som at hun virkelig vil satse på denne karen. Jeg ville anbefalt henne å dumpe han. 

Det som var kickeren var at han ikke vil møte familien hennes, og la henne møte hans omgangskrets/familie. Hvis du dater noen og er glad i dem, så viser man dem ofte frem for familien ikke sant? Man blir jo litt stolt av den man har funnet? Det har jo gått lang tid også. Men han vil ikke det. Derfor sitter jeg og tenker på at han egentlig ikke er så gira på å ha henne som dame, for han.... har en fra før.

AnonymBruker
Skrevet
Henkjønnet skrev (1 minutt siden):

Jeg er lei meg på TS sin vegne, for det virker som at hun virkelig vil satse på denne karen. Jeg ville anbefalt henne å dumpe han. 

Det som var kickeren var at han ikke vil møte familien hennes, og la henne møte hans omgangskrets/familie. Hvis du dater noen og er glad i dem, så viser man dem ofte frem for familien ikke sant? Man blir jo litt stolt av den man har funnet? Det har jo gått lang tid også. Men han vil ikke det. Derfor sitter jeg og tenker på at han egentlig ikke er så gira på å ha henne som dame, for han.... har en fra før.

Du har sikkert rett. Han er ikke så gira på meg, nei. Da jeg møtte han var jeg kjempestolt og ville vise han frem til alle og enhver men la jo merke til at hans iver var en ganske annen. Jeg tror dette er en mannegutt som ikke vil bli voksen, først og fremst. Damer og etablering er skummelt, han vil nok heller være med kompiser og spille dataspill. 

Ellers takk for svar. Synd at jeg rotet meg bort i dette når jeg egentlig bare finne noen. Men det viser vel også at man ikke skal senke kravene sine, det er jo tross alt en grunn til at man har de i utgangspunktet ❤️ 

Ts. 

Gjest Henkjønnet
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har sikkert rett. Han er ikke så gira på meg, nei. Da jeg møtte han var jeg kjempestolt og ville vise han frem til alle og enhver men la jo merke til at hans iver var en ganske annen. Jeg tror dette er en mannegutt som ikke vil bli voksen, først og fremst. Damer og etablering er skummelt, han vil nok heller være med kompiser og spille dataspill. 

Ellers takk for svar. Synd at jeg rotet meg bort i dette når jeg egentlig bare finne noen. Men det viser vel også at man ikke skal senke kravene sine, det er jo tross alt en grunn til at man har de i utgangspunktet ❤️ 

Ts. 

Jeg er lei meg på dine vegne, men til neste gang husk at menn som virkelig liker deg viser det. De nøler ikke med å pushe på for... de liker deg ikke sant? 😄

Håper du ikke tar det for tungt selv om det er veldig kjipt for deg å oppleve dette da. Håper du kan lære av dette ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
Henkjønnet skrev (7 minutter siden):

Jeg er lei meg på dine vegne, men til neste gang husk at menn som virkelig liker deg viser det. De nøler ikke med å pushe på for... de liker deg ikke sant? 😄

Håper du ikke tar det for tungt selv om det er veldig kjipt for deg å oppleve dette da. Håper du kan lære av dette ❤️ 

Egentlig ikke. Jeg er dessverre ikke en av de damene som har draget. Jeg må nok dessverre være betydelig mer realistisk. Ellers takk for gode råd ❤️ 

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...