AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Jeg er gravid for tredje gang, og er så innmari kvalm. Første svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, andre svangerskap litt kvalm en liten periode, og nå i tredje svangerskap er jeg altså dritkvalm. Er dette tilfeldig, eller er det flere som har hatt det sånn? Anonymkode: 4468e...140
Strange Doll Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Jeg var ikke kvalm med første og siste, men med mellomste hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og var innlagt halve svangerskapet
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Samme opplevelse her! For min del tror jeg det var fordi jeg var mer sliten de to siste svangerskapene, og kunne i mindre grad hvile når jeg trengte det. Med førstemann kunne jeg jo ligge på sofaen hele dagen om jeg ville, not so much med en treåring og en 5 åring 😅 Håper det snart blir bedre for deg! Utrolig slitsomt med den kvalmen. Anonymkode: fb0b9...547 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Med nr 1: hyperemesis fra uke 5 til uke 40😵💫(gutt) Med nr 2: kvalm/oppkast fra uke 5 til uke 18. (gutt) Med nr 3: uke 8 nå og foreløpig ikke kvalm🤯 Anonymkode: cf787...dec
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Med nr 1: hyperemesis fra uke 5 til uke 40😵💫(gutt) Med nr 2: kvalm/oppkast fra uke 5 til uke 18. (gutt) Med nr 3: uke 8 nå og foreløpig ikke kvalm🤯 Anonymkode: cf787...dec Har samme som deg med de to første, var litt kvalm mellom uke6 og9 denne gangen, er 17 uker nå og lurer på om denne er jente😅❤️ Anonymkode: ada9a...ad0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har samme som deg med de to første, var litt kvalm mellom uke6 og9 denne gangen, er 17 uker nå og lurer på om denne er jente😅❤️ Anonymkode: ada9a...ad0 Betryggende og høre at det faktisk går an. Har bekymret meg for at det er noe galt siden jeg ikke er kvalm denne gangen.😅 har du vært på ultralyd? Du må oppdatere når du vet kjønn😍 Anonymkode: cf787...dec
Prelunia Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Jeg var kvalm med første. Fra uke 6- 20 - jente. Jeg var ikke kvalm med andre, kanskje en dag bare - gutt Utrolig kvalm med tredje , hundre ganger verre enn første gang. Fra uke 6- 24 - jente. Om det er tilfeldig eller ikke at jeg var kvalm med jentene, vet jeg ikke..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 4 svangerskap nå. To første hyperemesis til uke 39. Jenter. To siste, ekstrem kvalme uten oppkast. Gutter. Anonymkode: 5b943...2b5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har samme som deg med de to første, var litt kvalm mellom uke6 og9 denne gangen, er 17 uker nå og lurer på om denne er jente😅❤️ Anonymkode: ada9a...ad0 Jeg skal ha jente og er ikke kvalm i det hele tatt, var kanskje litt uggen helt i starten og hadde dårlig matlyst, men det var snakk om noen dager 😸 Anonymkode: a85b7...2c3 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Prelunia skrev (4 minutter siden): Jeg var kvalm med første. Fra uke 6- 20 - jente. Jeg var ikke kvalm med andre, kanskje en dag bare - gutt Utrolig kvalm med tredje , hundre ganger verre enn første gang. Fra uke 6- 24 - jente. Om det er tilfeldig eller ikke at jeg var kvalm med jentene, vet jeg ikke.. Jeg er i uke 34 og ikke vært kvalm, skal ha jente Anonymkode: a85b7...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Betryggende og høre at det faktisk går an. Har bekymret meg for at det er noe galt siden jeg ikke er kvalm denne gangen.😅 har du vært på ultralyd? Du må oppdatere når du vet kjønn😍 Anonymkode: cf787...dec Skal på oul 16.8😍 Anonymkode: ada9a...ad0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal ha jente og er ikke kvalm i det hele tatt, var kanskje litt uggen helt i starten og hadde dårlig matlyst, men det var snakk om noen dager 😸 Anonymkode: a85b7...2c3 Kansje håp for meg da😅 var mest uggen istarten og dårlig matlyst men gikk fort over❤️ Anonymkode: ada9a...ad0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Samme opplevelse her! For min del tror jeg det var fordi jeg var mer sliten de to siste svangerskapene, og kunne i mindre grad hvile når jeg trengte det. Med førstemann kunne jeg jo ligge på sofaen hele dagen om jeg ville, not so much med en treåring og en 5 åring 😅 Håper det snart blir bedre for deg! Utrolig slitsomt med den kvalmen. Anonymkode: fb0b9...547 Tusen takk 😊 Er slitsomt med kvalmen ja. Men nærmer meg uke 10 nå, så håper det snart går over 😀 Anonymkode: 4468e...140
Gjest 96erjente Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 «Greit» kvalm med første, ekstremt med andre, mye mindre med tredje. Med tredje hadde jeg mer av hodepine da.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 Med første var jeg ikke kvalm. Med andre hadde jeg noen få blaff (vi snakker sekunder) av uggenhet. Tredje var jeg litt uggen noen uker. Anonymkode: 73fcf...1fe
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 Aller mest kvalm første gangen. Mindre andre gang. Anonymkode: ee500...793
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 Hva er det som gjør at samme kvinne kan bli kvalm i et svangerskap, men ikke et annet? Skjønner at alle svangerskap er ulike, og at det sikkert høres ut som et dumt spørsmål, men jeg lurer oppriktig; hvordan kan samme kvinne bli kjempekvalm i et svangerskap, men ikke et annet? Blir man ikke kvalm fordi alt presses opp? Presses det mindre opp når man er gravid med nr 2 (eller 1)? Anonymkode: 1b7b1...adc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er det som gjør at samme kvinne kan bli kvalm i et svangerskap, men ikke et annet? Skjønner at alle svangerskap er ulike, og at det sikkert høres ut som et dumt spørsmål, men jeg lurer oppriktig; hvordan kan samme kvinne bli kjempekvalm i et svangerskap, men ikke et annet? Blir man ikke kvalm fordi alt presses opp? Presses det mindre opp når man er gravid med nr 2 (eller 1)? Anonymkode: 1b7b1...adc Sorry men nei, vi blir gravide pga hormoner. Anonymkode: ada9a...ad0
Amatariel Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 Vært motsatt for meg. Var veldig kvalm med nr.1 og 2. Kastet opp daglig i første trimester med dem. Ikke kvalm èn dag med nr.3 og hittil nr.4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå