Gå til innhold

Facesitting over luftveiene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente i 20-årsalderen som egentlig er helt heteroseksuell. Og derfor er det litt rart at jeg har en fetisj for jenteromper!

Jeg elsker å sitte over ansiktet til jenter, og jeg elsker å bli sittet på. Gjerne fastbundet i senga og med en fare for å bli uten luft i lengre perioder pga rompeballene sin plassering over nese og munn. Lukten av våt mus som det renner fra og ned i neseborene når man helst vil ha åpne luftveier er mildt sagt pirrende. Er det noen flere her som liker denne fetisjen? 

Anonymkode: 53f95...beb

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Bortsett fra alder og kjønn kunne HI vært skrevet av meg. M50+

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg liker også alle variasjoner av dette 🤩  både å være den som sitter og å bli sittet på. Både av og med kvinner og menn 😃

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (4 timer siden):

Bortsett fra alder og kjønn kunne HI vært skrevet av meg. M50+

Ditto.  Men jeg har aldri prøvd å være bundet. 

Anonymkode: f3b97...f8b

Gjest Alterego666
Skrevet
Elder Millennial skrev (4 timer siden):

Jeg liker også alle variasjoner av dette 🤩  både å være den som sitter og å bli sittet på. Både av og med kvinner og menn 😃

Samme her!

AnonymBruker
Skrevet

Å være bundet er et must for meg om jeg skal være den som blir sittet på iallefall. Har faktisk også prøvd dette med en klut inne i munnen og gaffateip over 😉

Det var litt i meste laget, da jeg naturligvis kun fikk til å puste gjennom nesa. Så jeg lå der og begynte å få litt panikk, for nesa var klemt sammen av rompa til hun som satt over meg, og jeg kjentes ut som at jeg begynnte å svime av da jeg omsider klarte å få vippet henne vekk fra ansiktet. Men jeg fikk bare pustet litt før hun plasserte skinkene sine over ansiktet igjen. Holdt på slik i noen minutter, og det utrolige var at selv om jeg var panisk og febrilsk kjempet for å få puste, så hadde jeg vært så kåt at jeg var klissvåt… Jeg var så sliten og tilfredstilt etterpå at jeg ble bare liggende å hikste etter at munnkneblinga var fjernet… Skal vel prøve dette engang igjen, men må vel være veldig nøye med å avtale hvor lenge jeg skal ligge under, slik at det ikke blir alt for spennende og alt for farlig…

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Å være bundet er et must for meg om jeg skal være den som blir sittet på iallefall. Har faktisk også prøvd dette med en klut inne i munnen og gaffateip over 😉

Det var litt i meste laget, da jeg naturligvis kun fikk til å puste gjennom nesa. Så jeg lå der og begynte å få litt panikk, for nesa var klemt sammen av rompa til hun som satt over meg, og jeg kjentes ut som at jeg begynnte å svime av da jeg omsider klarte å få vippet henne vekk fra ansiktet. Men jeg fikk bare pustet litt før hun plasserte skinkene sine over ansiktet igjen. Holdt på slik i noen minutter, og det utrolige var at selv om jeg var panisk og febrilsk kjempet for å få puste, så hadde jeg vært så kåt at jeg var klissvåt… Jeg var så sliten og tilfredstilt etterpå at jeg ble bare liggende å hikste etter at munnkneblinga var fjernet… Skal vel prøve dette engang igjen, men må vel være veldig nøye med å avtale hvor lenge jeg skal ligge under, slik at det ikke blir alt for spennende og alt for farlig…

Så det hadde egentlig ikke noe med oral sex å gjøre når du hadde kluten i munnen? Du ville bli kvalt litt? Jeg spør bare pga nysgjerrighet :) Jeg har alltid forbundet å sitte på ansikt med munnsex, men tydeligvis er det flere "bruksområder"😁

Anonymkode: 375e5...317

Skrevet

Skrevet av mann på 50+.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...