Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

snakket med min hudpleier at det finens faktisk steder ioslo som lager permanente buede øyevipper, akkurat som man farger vippene og brynene permanent så kan man også bøye dem slik at de forblir det en stund.. men hun visste ikke hvem og hvor.... ba meg lete på internett, men vet ikke helt hvor jeg skal starte... men er det noen som vte om steder og har erfaring? er jo helt fanatstisk for oss med helt rette vipper og som bruker uendelig tid med vippetang...

miracle :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hørest veldig flott ut! Noe jeg kunne tenke meg å prøve!

Gjest Brunetten_
Skrevet

Har hørt om det samme selv jeg.

Har tenkt til å gjøre det også, så jeg får bare begynne å ringe litt rundt til diverse hudpleiere for å høre hvem som gjør det. :)

Skrevet

jeg har lett litt på nettet, men finner ingen, så si i fra om dere finner noen;)

Skrevet

Clinique Madeleine i Oslo utfører vippebøy, i hvertfall.

Skrevet

Jeg har fått utført vippebøy, for mine vipper er vanligvis ganske rette. Det varer fra 6-8 uker og koster 450kr her inkl.farging av vipper.

Skrevet

jeg fant og har bestilt time;)

tjohoooo mona lisa i oslo. den utføerer det for 450 krone rinkl farge. det skulle ta ca en time og sitter i 4 6 uker, med anbefaling om å gjenta hver mnd..tjojooo

men gruer meg litt til å ligge en time med lukkede øyne, kommer til å sovne :ler:

men jeg skal gi tilbakemelding jeg om hvordan det ble, har stooore forventninger, kanksje litt dumt det og men.. :sjenert:

Gjest Brunetten_
Skrevet
jeg fant og har bestilt time;)

tjohoooo mona lisa i oslo. den utføerer det for 450 krone rinkl farge. det skulle ta ca en time og sitter i 4 6 uker, med anbefaling om å gjenta hver mnd..tjojooo

men gruer meg litt til å ligge en time med lukkede øyne, kommer til å sovne  :ler:

men jeg skal gi tilbakemelding jeg om hvordan det ble, har stooore forventninger, kanksje litt dumt det og men.. :sjenert:

Ja, du må gi tilbakemelding da.

Spent på om det blir bra. :)

Skrevet
men gruer meg litt til å ligge en time med lukkede øyne, kommer til å sovne  :ler:

Ta med deg mp3-spiller eller cd-spiller med lydbok, så går tiden fort :digge:

Skrevet

Er det verdt det, egentlig?

Det tar jo cirka to sekunder å bruke vippetang...

Skrevet

Tenker det samme som deg Rapunsel. Har egentlig aldri tenkt over om vippene mine er buede eller rette en gang jeg... Bruke vippetang i tenårene, men følte at det slet for mye på vippene. Nå klarer jeg meg fint med bare mascara. 450 kr i mnd blir jo noen tusen i året det...

Skrevet

sant nok, om det er verdt det.. men jeg vil bare prøve for å ha gjort dte.. mye mulig jeg blir skuffet altså.. men jeg vil prøve.. jeg kommer nok garantert ikke til å gjøre det igjen sånn regelmessig nei.. dfet blir som med løsnegler, eller støpenegler, man skal jo gjerne gjøre det igjen regelmessig også, men det blir aldri til med det pga økonomien!

men det er jo litt gøy da og ha prøvd det ut, man angrer bare på det man ikke gjorde enn på det man gjorde;) også slipper jeg mascara og vippetang i et par uker;) deilig det og.. og vippene mine faller ganske raskt ned etter jeg har påførrt mascara. så det er verdt et forsjøk. 450 kroner en gang er ikke all verdens...

uff nå ble hjeg litt økonomisk i tvil:(

Skrevet

Jeg har ganske rette vipper, men fikser det greit med mascara. Ville ikke brukt penger på dette, og tro meg, jeg bruker penger på mye rart ;)

Skrevet
Er det verdt det, egentlig?

Det tar jo cirka to sekunder å bruke vippetang...

Men man ser mer våken ut om morgene... :)

Jeg tar vippebøy og fraging regelmsessig og da trenger jeg ikke bruke maskara/vippetang. Kjempe greit!!

Men det er jo litt dyrt da...

Skrevet

Du må fortelle oss hvordan det ble da :) Og hvordan prosessen foregår.

Jeg har tenkt på dette selv, men siden jeg er student blir det nok med tenkingen. :P

Skrevet

Jeg har aldri brukt vippetang, men vurderer sterkt en slik vippetang med varme, etter at jeg fikk se resultatetet med egne øyne. Koster ca 250 hos Esthetique (litt billigere på nett), og blir nok billigere i bruk enn 450/mnd.

(en annen ting jeg har hørt, er at man kan miste flere øyevipper etter slike permanentbehandlinger, pga kjemikaliene som brukes).

Skrevet
Jeg har aldri brukt vippetang, men vurderer sterkt en slik vippetang med varme, etter at jeg fikk se resultatetet med egne øyne. Koster ca 250 hos Esthetique (litt billigere på nett), og blir nok billigere i bruk enn 450/mnd.

(en annen ting jeg har hørt, er at man kan miste flere øyevipper etter slike permanentbehandlinger, pga kjemikaliene som brukes).

Hvor på nett får man kjøpt denne ? Og hvor lenge holder vippene seg buet?

Skrevet (endret)

Vippebøy gjør de på Podium i Oslo. Koster 500-600 kr. Det er sikkert på den største salongen på Solli plass. De har en liten salong på Majorstua men jeg tror det bare er frisører der.

Endret av Midnattsol
Skrevet

Lookfantastic selger Eyecurl, og pris inkl. porto blir ca 200. Men jeg har lest at kvaliteten er dårlig, at den går i stykker. Tipper resultatet holder til du tar bort sminken.

Skrevet
Men man ser mer våken ut om morgene... :)

Jeg tar vippebøy og fraging regelmsessig og da trenger jeg ikke bruke maskara/vippetang. Kjempe greit!!

Men det er jo litt dyrt da...

Farging av vipper blir ikke det samme som maskara, ikke på meg ihvertfall. Med permanentfarge blir vippene litt mørkere,men ikke tykkere eller lengere. Synes farging av øyenvipper er sterkt overdrevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...