Trinepia Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Har lyst til å skaffe meg en rød catsuit, slik som Britney Spears bruker i en musikkvideo til Halloween. Ser det finnes slike å få kjøpt i diverse nettbutikker, men det finnes kanskje slike i norske butikker også? Har noen her erfaring med slike drakter? Er de bare helt tynne og iskalde, eller vil de stoppe vinden slik at man ikke får frostskader om man skal bruke de ute på byen? Eller går det kanskje an å bruke superundertøy eller ull under uten at man får tydelige overganger?
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Jeg har bestilt en slik fra Sinful. Ser de har den i rød også. Jeg kan gi tilbakemelding når jeg har fått den. Jeg var veldig usikker på hvilken størrelse jeg skulle ta, for vil at den skal være ganske tettsittende, og med feil størrelse blir det ikke seende bra ut. Men ser nå at du vil bruke det på byen, så da er nok ikke den jeg linket til ideell.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Jeg hadde fryst meg ihjel med en slik på i oktober.. 😅 Anonymkode: b3f70...791
Trinepia Skrevet 4. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2021 Trøst skrev (2 timer siden): Jeg har bestilt en slik fra Sinful. Ser de har den i rød også. Jeg kan gi tilbakemelding når jeg har fått den. Jeg var veldig usikker på hvilken størrelse jeg skulle ta, for vil at den skal være ganske tettsittende, og med feil størrelse blir det ikke seende bra ut. Men ser nå at du vil bruke det på byen, så da er nok ikke den jeg linket til ideell. Takk for tipset! 😊 på denne siden fant jeg den perfekte catsuiten https://www.sinful.no/late-x-latex-catsuit-med-lange-ermer-rod Får vel beregne plass til varmt undertøy under, kanskje noe vindstopper også. Hadde vært moro å kunne brukt den både på knask eller knep-runde, samt ute på byen. Den vekker vel litt oppmerksomhet da, men det er jo tross alt under Halloween at den skal brukes, og da kan man jo kle seg litt vågalt…. 🥳😉🥰 (Et par sexy lærboots i tillegg og kanskje et par hansker også, så skal det vel bli varmt nok under drakten vil jeg tro 😌😋😇)
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Trinepia skrev (14 minutter siden): Takk for tipset! 😊 på denne siden fant jeg den perfekte catsuiten https://www.sinful.no/late-x-latex-catsuit-med-lange-ermer-rod Får vel beregne plass til varmt undertøy under, kanskje noe vindstopper også. Hadde vært moro å kunne brukt den både på knask eller knep-runde, samt ute på byen. Den vekker vel litt oppmerksomhet da, men det er jo tross alt under Halloween at den skal brukes, og da kan man jo kle seg litt vågalt…. 🥳😉🥰 (Et par sexy lærboots i tillegg og kanskje et par hansker også, så skal det vel bli varmt nok under drakten vil jeg tro 😌😋😇) Høy pris, jeg går ut ifra at kvaliteten er like høy. Har du bestilt den? Det er et veldig sexy antrekk. Jeg syns tettsittende bekledning er sexy uansett, men det er faktisk ekstra sexy når ingen hud vises. Det setter fart på fantasien. Antrekket du beskriver høres veldig flott ut, hadde vekket min oppmerksomhet også!
Trinepia Skrevet 4. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2021 Trøst skrev (Akkurat nå): Høy pris, jeg går ut ifra at kvaliteten er like høy. Har du bestilt den? Det er et veldig sexy antrekk. Jeg syns tettsittende bekledning er sexy uansett, men det er faktisk ekstra sexy når ingen hud vises. Det setter fart på fantasien. Antrekket du beskriver høres veldig flott ut, hadde vekket min oppmerksomhet også! Har ikke bestilt den ennå nei, men har helt sinnsykt lyst ja, selv om prisen var litt høy egentlig. Men så digg å ha en slik som er skikkelig hot når det først skal være. Er vel vanskelig å finne en rød catsuit som er mer sexy enn denne til den prisen iallefall 🥰 Og da må den jo brukes som det ene ytterplagget man har på seg den kvelden iallefall, altså kun boots, hansker, catsuit og veske. Så slipper man også å tenke på å levere inn jakke, og å stå i kø for å hente ut den etterpå, da man ikke har noe å ta av seg. Bare å gå rett inn på utestedet og rett ut. Eneste utfordringen vil vel være på do, da man må ta av seg alt, men man får vel la være å drikke så mye den kvelden. Er vel smart å ikke rave rundt sørpe full i et slikt antrekk heller da. Er vel kanskje en viss risiko for at man kan komme ut for noe, så det gjelder vel å ha mest mulig kontroll…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Trinepia skrev (3 timer siden): Takk for tipset! 😊 på denne siden fant jeg den perfekte catsuiten https://www.sinful.no/late-x-latex-catsuit-med-lange-ermer-rod Får vel beregne plass til varmt undertøy under, kanskje noe vindstopper også. Hadde vært moro å kunne brukt den både på knask eller knep-runde, samt ute på byen. Den vekker vel litt oppmerksomhet da, men det er jo tross alt under Halloween at den skal brukes, og da kan man jo kle seg litt vågalt…. 🥳😉🥰 (Et par sexy lærboots i tillegg og kanskje et par hansker også, så skal det vel bli varmt nok under drakten vil jeg tro 😌😋😇) Hei! 🙂 kult antrekk til Halloween. Men merk at catsuiten du har linket er av latex. Et MEGET spesielt materiale. Du kan bare glemme å ha noe under. Merk at både hud og innside av drakt må behandles med dressing aid før du trekker på deg catsuiten. Ikke lett å få på!!! Og utsiden av drakten må shines for å få lekker glans, og må gjøres med jevne mellomrom. En praktisk ting ved den da... den har glidlås i skrittet, så null stress å gå på do!☺👍 Lykke til!🤞 Anonymkode: c37fa...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå