Floater Skrevet 4. august 2021 #1 Del Skrevet 4. august 2021 Beklager litt dumt spørsmål men jeg tror jeg har skoliose. Ryggen min er litt skjev nederst i korsryggen, noe som gjør at den ene skulderen min liksom henger litt lengre ned enn den andre når jeg står oppreist normalt. Så vurderer å kontakte lege men skal jeg bestille time hos kiropraktor? eller fastlegen min? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Del Skrevet 4. august 2021 Start hos fastlegen. Det er alltid greit å få en vurdering der først. Men jeg ville mye heller valgt fysioterapeut enn kiropraktor. Anonymkode: bc7b1...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Del Skrevet 4. august 2021 Er det mange år siden du sist fikk målt? Hvor mange grader var du på da? Føler du selv at det er blitt verre? Anonymkode: d4681...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Del Skrevet 4. august 2021 Jeg har selv skoliose og gikk med korsett i flere år for å rette opp ryggen min. Hvis du vil utredes for det, så må du gjøre det gjennom fastlegen, men som voksen et det ikke så mye man får gjort med mindre det er så mange graders skjevhet at det krever operasjon. Ryggen min er s-formet. Et ribbein stikker mye mer ut enn det andre og skulderbladene mine er i helt forskjellig høyde. Anonymkode: 60890...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 5. august 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det mange år siden du sist fikk målt? Hvor mange grader var du på da? Føler du selv at det er blitt verre? Anonymkode: d4681...70f Har aldri målt den...Oppdaget den når jeg var 16 år og nå er jeg 20 år, det har forverret seg fordi jeg opplever smerter hele tiden i korsryggen AnonymBruker skrev (21 timer siden): Start hos fastlegen. Det er alltid greit å få en vurdering der først. Men jeg ville mye heller valgt fysioterapeut enn kiropraktor. Anonymkode: bc7b1...ce3 Takk for svaret! Bestilte time hos fastlegen så får vi ser hvordan det går 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå