Gå til innhold

Har lyst å betale eksen min for å fryse egg og hjelpe henne å få et tredje barn, på vegne av den forståelsen og kjærligheten, båndet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe galt i å ville bli foreldre sammen med eksen, men ikke som kjærester eller noe krav om at noen må vite det. Jeg er villig åha kontrakt på at mor får velge når jeg skal inn i barnets liv, og det er mye som kanskje ikke klaffer på ønskelista, men for en ære å få sin sjelevenn til å bære fram mitt barn, da blir jeg veldig veldig lykkelig enten jeg oppdrar barnet 50/50 eller ikke får samvær for barnet er 12, så lenge jeg får følge litt med og bidra med noe fordi jeg ville elsket barnet mitt og med henne som mor så er det ikke noe mer jeg trenger å oppnå, da er jeg bare glad og har.masse å se frem til. 

Tror hun også tenker på meg og kanskje ikke kan for at hun ikke kan for at kjærlighet ikle var nok, men båndet og drømmer, fantasiene og alle hemlighetene gjør oss veldig knytta uten å tremge å si noe på lange tider, man vet når noe varer og aldri tar slutt... 

Jeg håper hun vil ha meg som donor og liker at jeg tar regninga. 

Spennende... hvordan legge det fram? Vil ikke hun skal si ja for gal grunn, og det er ikke for enhver pris hvis hun ikke vil at jeg står som bilogisk far så er det ikke ment å bli, og jeg ønsker å bli en støttespiller og 50/50 prøvre mwd 100% foreldrerett til henne siden hun er i en familie på 4. Og der er logisk å ikke ta et barn inn og ut av dynamikken som en jojo... det er ikke bra. 

Drømmer om dette, og helt siden 2014 har jeg elsket å likt henne bedre enn andre jeg kjenner.. er glad i minnene og jeg blir aldri å si nei til å møtes... aldri sagt nei, opplevd sykt mye deilig pga kjemien og like sexglad og lærevillig uten sjenanse. 

Blir nok nødt å være uten så lenge hun har forhold....og blir aldri å spørre, det er opp til henne. Best sånn. 

Elsker å ha elsket. Et jentebarn sammen med deg kan gjenskape en lik elsk overfor sitt verdifulle barn. Sukkogsmelt

Anonymkode: bab67...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men barnets behov og rettigheter da? Kommer det innimellom alle dine drømmer og ønsker samt din ex' syn på hvor storsinnet du er? Noen tanker om det?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du eksen ønsker et barn med deg? Tror du ikke heller hun vil ha barn med nåværende partner? 

• Liker 4
Skrevet

Hvis hun har kjæreste vil hun kanskje ikke ha barn med sin x? Du kan jo spørre men.. 

Du sier også du vil ha et jentebarn med henne men dette kan man jo ikke vite, det kan jo like gjerne bli et guttebarn?

AnonymBruker
Skrevet

Herregud for noe sprøyt! Er jo bare et tulleinnlegg.

Anonymkode: 282bb...49c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...