AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Kunne dere damer pult en mann med tynnfeit kropp? Tynn og slank, men tendenser til pupper og bittelitt mage. Er dette for feit? https://skinnyfattransformation.com/wp-content/uploads/2013/09/Skinny-Fat.jpeg (eksempelbilde). Forutsatt at mannens tryne er attraktiv og at han er sykt morsom. Anonymkode: db94b...f98
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Jeg har nettopp funnet mannen i mitt liv. Har alltid falt for de trente med synlige muskler. Denne gangen falt jeg helt pladask for en som har litt mage, i tillegg til at han har lange og tynne armer og bein. Jeg elsker hver eneste millimeter av han, har aldri elsket noen så høyt før! Anonymkode: 84f86...7af 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har nettopp funnet mannen i mitt liv. Har alltid falt for de trente med synlige muskler. Denne gangen falt jeg helt pladask for en som har litt mage, i tillegg til at han har lange og tynne armer og bein. Jeg elsker hver eneste millimeter av han, har aldri elsket noen så høyt før! Anonymkode: 84f86...7af Ahh! Men men han er vel tynn da? Anonymkode: db94b...f98
Peter Torman Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Som en mann med "tynnfeit kropp", så velger jeg å følge med videre på denne tråden 🤪
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Den kroppen har mannen min og jeg har ikke planer om å bytte han ut! Det er jo en helt normal kropp og derfor er den fin 😊 Anonymkode: ee3ef...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Peter Torman skrev (1 minutt siden): Som en mann med "tynnfeit kropp", så velger jeg å følge med videre på denne tråden 🤪 Har du hatt mange seksuelle partnere? Anonymkode: db94b...f98
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den kroppen har mannen min og jeg har ikke planer om å bytte han ut! Det er jo en helt normal kropp og derfor er den fin 😊 Anonymkode: ee3ef...6d6 Lik som på bildet? Anonymkode: db94b...f98
Peter Torman Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du hatt mange seksuelle partnere? Anonymkode: db94b...f98 Definer "mange", hehe. Men ja - ble noen i studietiden! Merker at man kan være attraktiv på andre måter enn på kropp først og fremst 😄
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 Peter Torman skrev (2 minutter siden): Definer "mange", hehe. Men ja - ble noen i studietiden! Merker at man kan være attraktiv på andre måter enn på kropp først og fremst 😄 Så damene har ikke brydd seg om kroppen din når du har hatt sex som lubben? Anonymkode: db94b...f98
Peter Torman Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så damene har ikke brydd seg om kroppen din når du har hatt sex som lubben? Anonymkode: db94b...f98 Ikke som de har sagt rett ut til meg, i allefall. For alt jeg vet, og ofte skjønner - så ønsker jo en del kvinner noe litt mer "vel trent" enn meg.
Bamseklemmer Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har nettopp funnet mannen i mitt liv. Har alltid falt for de trente med synlige muskler. Denne gangen falt jeg helt pladask for en som har litt mage, i tillegg til at han har lange og tynne armer og bein. Jeg elsker hver eneste millimeter av han, har aldri elsket noen så høyt før! Anonymkode: 84f86...7af Er ikke livet hærlig når man ikke stiller så høye krav og lar naturen tenne deg? jo man kan bli forelsket i en kropp likedan som man blir forelsket i et ansikt... som oftes hver millimeter i en person. Hvorfor elsker jeg litt magre eldre kvinner med lange spisse pupper og mye skrukker på magen? Jo fordi det tenner meg, og jeg elsker kvinner som er seg selv.
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 Ingenting galt med kroppen til mannen på bildet.
Gjest Lilleluring Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 Absolutt ingen ting galt med mannen på bilde! 😀 Jeg liker ikke syl tynne gutter eller kjempe svære gutter. Dette er en normal og fin kropp😀
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 Så lenge mannen ikke er sykelig over- eller undervektig, så bryr jeg meg ikke så mye. Helse er viktigere. Mannen min er litt mager, men med bittelitt mage. Jeg synes han er nydelig. Anonymkode: 0516d...db3
Gjest Elder Millennial Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 Vanligvis blir jeg interessert/tent lenge før klærne kommer av, så det er helt andre ting en kroppen i første omgang som er viktig for meg. Dette er vel en helt vanlig mannekropp? Ser ingen ting galt med den hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 Elder Millennial skrev (12 timer siden): Vanligvis blir jeg interessert/tent lenge før klærne kommer av, så det er helt andre ting en kroppen i første omgang som er viktig for meg. Dette er vel en helt vanlig mannekropp? Ser ingen ting galt med den hvertfall. Hva interesser/tenner deg da? Anonymkode: f36f0...83c
bullehurk Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 Ikke noe jeg tenner på, men det er meg. Må være en litt mer mandig kropp, men utstrålingen er viktigst.
Ævv Skrevet 4. august 2021 #18 Skrevet 4. august 2021 Jeg har gjort det og vært sammen med typisk skinny fat. Likte jeg personen så var ikke kroppen så viktig, men det er jo ikke sexy akkurat hvis man ser det isolert sett. Mennesker er heldigvis mer enn bare kropp.
-lykke- Skrevet 4. august 2021 #19 Skrevet 4. august 2021 Ingenting galt med mannen på bildet. Tiltrekning handler jo om veldig mye mer enn kroppen. Jeg hadde nok tent på mannen min omtrent uansett hvilken kropp han gikk rundt med (med unntak av sykelig overvekt).
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så lenge mannen ikke er sykelig over- eller undervektig, så bryr jeg meg ikke så mye. Helse er viktigere. Mannen min er litt mager, men med bittelitt mage. Jeg synes han er nydelig. Anonymkode: 0516d...db3 Kall meg kverulant, men helsen til et menneske er mer enn bare sykelig over- og undervekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå