AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Jeg matchet med en fyr som virker veldig interessant. Han er litt yngre enn meg da. Han spurte om vi skulle møtes, jeg sa at det kunne vi godt og slo av en spøk ang aldersforskjellen. Nå har det gått et døgn og jeg har ikke hørt noe mer… innafor å skrive, eller bør jeg bare vente? Evt hva skal jeg skrive? Anonymkode: 78948...7ec
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Var det noe for han å svare på der da? Hvis ikke kan du godt sende en melding tenker jeg. Anonymkode: 1bb94...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var det noe for han å svare på der da? Hvis ikke kan du godt sende en melding tenker jeg. Anonymkode: 1bb94...0c6 Tja, det var jo han som spurte om vi skulle møtes, jeg svarte ja... da kan jo han følge opp? Vet ikke hva jeg evt skal skrive Anonymkode: 78948...7ec
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 "ombestemte du deg?" er i mine øyne et nøytralt spørsmål, uten en bitter bunn. Svarer han ikke, så er det et svar det også. Anonymkode: 84297...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "ombestemte du deg?" er i mine øyne et nøytralt spørsmål, uten en bitter bunn. Svarer han ikke, så er det et svar det også. Anonymkode: 84297...5d2 Ikke dumt, tusen takk Anonymkode: 78948...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå