AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Han jeg dater lagrer eller tar screenshots av alle snappene mine med bilde av meg eller sammen med venner. Er det vanlig ? Vi har ikke daglig kommunikasjon og skriver ikke ofte. Han virker ikke super interessert, men skjønner ikke hvorfor gjør han det Anonymkode: c7588...23f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Jeg ville ikke tenkt at det var greit. Uskreven regel at man ikke tar screenshots av snapper! I hvert fall i datingfasen. Jeg har lagret et par snapper i chatten. Det føler jeg blir noe annet. Da har også avsender mulighet til å slette det hvis det ikke er ok. Anonymkode: caa54...ba7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Kan du se hvem som lagrer eller tar screenshot av snapper? Anonymkode: 9d35b...7cb
Gjest GulSol Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du se hvem som lagrer eller tar screenshot av snapper? Anonymkode: 9d35b...7cb Ja....????? Man får varsel med en gang noen screenshotter noe på Snapchat. Jeg ville sluttet å snappe han.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 GulSol skrev (1 minutt siden): Ja....????? Man får varsel med en gang noen screenshotter noe på Snapchat. Jeg ville sluttet å snappe han. Takk, har ikke Snap, så derfor jeg lurte Anonymkode: 9d35b...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå