Gå til innhold

Kjenner meg misunnelig på de ansatte som har tatt over jobben jeg hadde før....., flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sa opp jobben for noen mnd siden etter å ha stått i jobben i 15 år. Kjenner jeg blir misunnelig på de som har tatt over jobben min, på ekstrahjelpene. Jeg har ikke blitt spurt om å jobbe en eneste gang etter jeg sluttet, enda jeg tilbød meg det. Hadde et nært forhold til sjefen, og vet jeg var flink i jobben, pliktoppfyllende, og at sjefen stolte på meg 100% og var fornøyd. Hører aldri noe fra henne, ikke en mld ingenting. Hun ble sur da jeg sluttet, hadde nok ikke forventet det, så virker som hun skal straffe meg med å aldri spørre meg. Kjenner jeg nå har angst for å gå innom der, er såret over å aldri bli spurt.... Sjalu på de andre ansatte der:( Flere som føler der sånn? Tanker?

Anonymkode: 5373a...a2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal de spørre deg om du har sagt opp? Som arbeidsgiver regner jeg med at det er en grunn til at de slutter og det har aldri falt mer inn å spørre om de vil jobbe for oss igjen. Hvorfor skulle jeg det? 🤷

Anonymkode: 9de3c...e1d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sa du opp når du egentlig vil jobbe der da? Man spør da ikke tidligere ansatte om de vil jobbe.

Anonymkode: 04be2...71e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble headhuntet til en lederstilling som jeg ikke taklet særlig bra. Gjorde det bra når det kom til selve arbeidet (håper jeg), men jeg sleit en del med psykiske plager pga arbeidspresset, og mengden. Pratet en del med sjefen om det, uten at det ble noe bedre. Til slutt kjente jeg at jeg måtte si stopp, og få ledelsen til å høre ordentlig på meg, fordi jeg begynte å få selvmordstanker og fungerte ikke utenom jobb. Det var en tung avgjørelse å si fra seg ansvaret. Og jeg ble veldig syk i ettertid, alt dette har tatt mange år. Hun som tok over stillingen min gjør en veldig god jobb, hun trives og stråler hver gang jeg ser henne i avisa. Jeg ønsker henne alt godt og er stolt av henne, men jeg kan ikke unngå å kjenne på en skuffelse ovenfor meg selv og at jeg burde fått det til jeg også. Spesielt siden jeg ble håndplukket og de virkelig ønsket og forventet at jeg skulle lykkes. 

Anonymkode: bd88b...c13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...