Alpelue Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Jeg hadde en skikkelig krangel med dama. Dama mener jeg har vært utro, men har ingen bevis. Jeg har vært utro igjennom tinder, men nå angrer jeg skikkelig etter en her på forumet sa at damer kunne bli gærne av å bli ghostet. Jeg kommer ikke til å være noe mer utro og har slettet profilen. Dama krever at jeg skal dra til legen for å teste meg for kjønnsykdommer. Jeg er så sint fordi jeg har skjult alle tekniske spor så hun kan ikke komme med så grove beskyldninger. Merker damer det når menn er utro?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Er spørsmålet om alle damer i hele verden merker når en mann har vært utro? I så fall tror jeg du skjønner svaret selv 😛 Fra spøk til alvor, kommer jo an på hvordan du har oppført deg periodens mens du var utro på Tinder? Kan en av de du ghostet på Tinder ha funnet dama di og ønsker hevn? Anonymkode: 71db5...220 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Ja vi merker når dere menn er utro. Det er ganske lett å se… Anonymkode: 777e0...e65 16
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Hun trenger ikke bevise noe. Best du gjør som hun ber om. Anonymkode: 56ce2...b03 7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Om du lyver når vi Spørr, ja da merker vi det. Snakker du derimot sant vil vi tro deg. Hun kommer derfor ikke med beskyldninger, hun vet hva du har gjort. Det trengs ikke mer bevis. Anonymkode: 7ab23...e22 10
Alpelue Skrevet 3. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er spørsmålet om alle damer i hele verden merker når en mann har vært utro? I så fall tror jeg du skjønner svaret selv 😛 Fra spøk til alvor, kommer jo an på hvordan du har oppført deg periodens mens du var utro på Tinder? Kan en av de du ghostet på Tinder ha funnet dama di og ønsker hevn? Anonymkode: 71db5...220 Hvis dette er en av tinderdamene så kommer jeg aldri til å være utro igjen. Dama virker så forbanna selvsikker i sin sak. Hun krever å få være med til legen for at jeg skal ta test for kjønnssykdommer selvom jeg har brukt kondom. Føler at privatlivet er krenket på en måte
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 What? Er du sur fordi damen din har tatt deg i å være utro når du har vært utro, fordi du mente alle sporene dine var så godt skjult? Anonymkode: 68801...64c 22
Heisenberg Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 Alpelue skrev (7 minutter siden): Føler at privatlivet er krenket på en måte Kan det være litt sånn partneren din føler det også kanskje? 9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Alpelue skrev (4 timer siden): Føler at privatlivet er krenket på en måte 😄😁😆 Anonymkode: c955f...5e9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 Alpelue skrev (4 timer siden): Jeg hadde en skikkelig krangel med dama. Dama mener jeg har vært utro, men har ingen bevis. Jeg har vært utro igjennom tinder, men nå angrer jeg skikkelig etter en her på forumet sa at damer kunne bli gærne av å bli ghostet. Jeg kommer ikke til å være noe mer utro og har slettet profilen. Dama krever at jeg skal dra til legen for å teste meg for kjønnsykdommer. Jeg er så sint fordi jeg har skjult alle tekniske spor så hun kan ikke komme med så grove beskyldninger. Merker damer det når menn er utro? Kommer litt an på. HIV merker man fort ikke symptomer på på 10 år. Tinder klamydia merkes som oftest raskt. Anonymkode: cd34b...776 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 På hvilken måte påstår hun du har vært utro da? Det er jo litt vesentlig. Hun kan ha sett du har hatt aktivitet på Tinder og merket du skjulte noe for henne og løy? Jeg hadde fort merket om min mann var utro. Avslører ham alltod dersom han lyver. Servert på mimikker og tonefall. Tror damer flest har talent for å tolke kroppsspråk. Men så har man dem som velger å ta på skylapper. De har det vondere. Dama di har ryggrad. Anonymkode: b28e3...dbe 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kommer litt an på. HIV merker man fort ikke symptomer på på 10 år. Tinder klamydia merkes som oftest raskt. Anonymkode: cd34b...776 Er det en ekstra smittsom variant av klamydia? Anonymkode: 07a4d...47b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 Herpes er også noe du aldri blir kvitt. Forøvrig dummet du deg ut da du ble sint, det avslører deg. Anonymkode: 5d525...ab3 4
Mezzosoprena Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 Alpelue skrev (9 timer siden): Jeg hadde en skikkelig krangel med dama. Dama mener jeg har vært utro, men har ingen bevis. Jeg har vært utro igjennom tinder, men nå angrer jeg skikkelig etter en her på forumet sa at damer kunne bli gærne av å bli ghostet. Jeg kommer ikke til å være noe mer utro og har slettet profilen. Dama krever at jeg skal dra til legen for å teste meg for kjønnsykdommer. Jeg er så sint fordi jeg har skjult alle tekniske spor så hun kan ikke komme med så grove beskyldninger. Merker damer det når menn er utro? Kan ikke du bare gi deg med dette - hvis noen fortsatt tror at du produserer reelle innlegg, er det rett og slett dumme... 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #18 Skrevet 4. august 2021 Ja, vi merker om mannen er utro. Bare dra å ta testen da, og hold deg trofast heretter. Om du ikke har lagt med noen andre, skulle der vel være grei skuring. Om du har lagt med noen andre burde du være voksen nok og sjekke deg før du har sex med damen din igjen. Og ja, selvfølgelig vil hun vite om du er "frisk" der nede før du får komme på besøk der nede hos henne. Ha litt respekt nå og vær voksen. Anonymkode: 3e5c7...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #19 Skrevet 4. august 2021 Hahaha, det er så søtt å se hvor sinte kvinner blir pga utroskap. Det er jo bare sex, folkens! Er ikke krig eller noe sånt Anonymkode: 94fe0...103 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 Ja, vi merker det. Dere tror dere er så lure og skjuler det, men det er dere ikke skjønner du. Anonymkode: 082de...27a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå