Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hva synes dere jeg bør gjøre? Har fått tilbud om skoleplass i Kraków og står foreløpig som nummer 4 på ventelisten for medisin i Tromsø! Veldig usikker på om jeg eventuelt får tilbud fra Tromsø, men dersom jeg gjør det, synes dere jeg bør takke ja eller nei? Tror virkelig det er kjempebra uansett hvor en havner, men ønsker gjerne andres perspektiv på det også:)))

Anonymkode: 51cda...4cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne jeg valgt å ta utdannelsen i et land jeg snakker språket i, så hadde jeg helt klart valgt det. Regner med at undervisningen i Polen er på engelsk, men det er krevende å bo et sted der du ikke snakker språket altså.

Anonymkode: 40f6f...6c4

Skrevet

Hvor ønsker du mest å gå på skole?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har mulighet til å holde begge dørene åpne samtidig ville jeg gjort det. Kanskje leie billig gjestehus eller lignende første måneden i Polen som lett kan sies opp dersom du får plass i Norge? 

Uansett tror jeg det er kjempespennende å bo noen år utenlands, se en ny kultur. Hadde kastet meg ut i det om jeg var ung i dag og skulle studere😊

Anonymkode: 0c6f5...ed5

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ha valgt skoleplassen i Krakow. Det kan bli et eventyr med nye venner og opplevelser for livet :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått for Tromsø. Ta det som er billigst. Du får nok studielån som det er. 

Anonymkode: fe73b...c66

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du selv? Gå for det du vil mest.

Anonymkode: ec7ac...9fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei, hva synes dere jeg bør gjøre? Har fått tilbud om skoleplass i Kraków og står foreløpig som nummer 4 på ventelisten for medisin i Tromsø! Veldig usikker på om jeg eventuelt får tilbud fra Tromsø, men dersom jeg gjør det, synes dere jeg bør takke ja eller nei? Tror virkelig det er kjempebra uansett hvor en havner, men ønsker gjerne andres perspektiv på det også:)))

Anonymkode: 51cda...4cf

hadde glatt valgt krakow. FOR en opplevelse!

Anonymkode: 2162a...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Krakow. Mye bedre studier. Der du må bruke hjernen selv. I Norge bruker vi bare bildediagnostikk hvis vi er usikre. I Polen må du tenke og får omtrent bank om du ber om røntgen thorax for en pneumoni. Sånn skulle det vært i Norge også. I Krakow må du bruke kliniske skills til diagnoser. Beinhardt studie, men du blir en super lege

Anonymkode: 1b074...ecc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...