AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Er i en slik situasjon hvor jeg ikke har noe tilknytning til noen spesielle lenger, så hvorfor bo i denne grå og kjedelige kommunen som jeg gjør? ønsker gjerne et sted som kan gi glede innvendig, både vinter og sommer er villig til å flytte hvor som helst i hele Norge steder jeg tenker på er f eks Hvaler, som er fint om sommeren, men vinteren der er sikkert lang og grå.... Drøbak er jo koselig rundt juletider Noen flere forslag? Et sted som har alt? bryr meg heller ikke om det er midt i en by eller helt ensomt på landet Anonymkode: aa16f...49a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 *vintersted *sommersted Anonymkode: 2b13d...abe
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vet bare om steder på Østlandet, men Norge er jo stort og det er sikkert mange flere fine steder! er forresten 30 år Anonymkode: aa16f...49a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): *vintersted *sommersted Anonymkode: 2b13d...abe Beklager, dysleksi Anonymkode: aa16f...49a 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 lofoten og vestlandet Anonymkode: 34d74...2fc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Fra Bergen og opp til Trodheim, er mye surt vær da, selv på sommertid. Men flott og se på, snø om vinterene Anonymkode: 34d74...2fc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 Bergen er utrolig vakker både om sommeren og også om vinteren. Bor selv på østlandet, men har vært mye i Bergen da jeg har barn som har studert der. Har ofte tenkt at jeg gjerne skulle bodd der. Mye ruskevær og regn da, men helt fantastisk med den naturen og fjellene som omringer byen. Anonymkode: 2f308...ee4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 23.54): Er i en slik situasjon hvor jeg ikke har noe tilknytning til noen spesielle lenger, så hvorfor bo i denne grå og kjedelige kommunen som jeg gjør? ønsker gjerne et sted som kan gi glede innvendig, både vinter og sommer er villig til å flytte hvor som helst i hele Norge steder jeg tenker på er f eks Hvaler, som er fint om sommeren, men vinteren der er sikkert lang og grå.... Drøbak er jo koselig rundt juletider Noen flere forslag? Et sted som har alt? bryr meg heller ikke om det er midt i en by eller helt ensomt på landet Anonymkode: aa16f...49a sommersted : stavern og tjøme vintersted : sjusjøen eller nordland Anonymkode: fb011...05c
Flintis Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 Hva er alt? Er det fjell, skog, sjø må det være saltvann? Må du ha jobb? Hvilke kulturtilbud må du ha? Hva med kollektivtransport? Har du noen hobbyer? Må du leie?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 Flintis skrev (12 timer siden): Hva er alt? Er det fjell, skog, sjø må det være saltvann? Må du ha jobb? Hvilke kulturtilbud må du ha? Hva med kollektivtransport? Har du noen hobbyer? Må du leie? Med alt så mener jeg egentlig bare noe fint med både vinter og sommer 😅 Har ingen krav om hvilken natur det må være, er bare ute etter perler jeg ikke vet om jobber hjemmefra, så trenger kun Internett Kulturtilbud - fint med et treningssenter Har bil Hobbyer er jobben min og trening skal kjøpe 😊 ts Anonymkode: aa16f...49a 1
Flintis Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Med alt så mener jeg egentlig bare noe fint med både vinter og sommer 😅 Har ingen krav om hvilken natur det må være, er bare ute etter perler jeg ikke vet om jobber hjemmefra, så trenger kun Internett Kulturtilbud - fint med et treningssenter Har bil Hobbyer er jobben min og trening skal kjøpe 😊 ts Anonymkode: aa16f...49a Ble omdirigert fra rv3 til strekningen Koppang - Tynset da kjørte jeg gjennom Rendalen og der var det innsjøer og fjell,tror det var noe trening på Koppang. Du kan sikkert sjekke det ut på nettet, så pent ut.
Gjest Elpapi39 Skrevet 6. august 2021 #12 Skrevet 6. august 2021 Hadde jeg kunnet. Ville jeg flyttet til Lofoten i går. Norges fineste sommer/vinter paradis...
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #13 Skrevet 6. august 2021 Umulig å anbefale for man vet ikke noe om TS. Jeg bor perfekt her jeg bor, langt utpå bygda med god avstand til naboer, på et sted der alle kjenner alle ( og det er positivt for meg) med nærhet til fjellet og den roen man trenger. I fjellet kan man trene alt man vil sommer som vinter. Hvis man ikke trener ved å måke snø eller jobbe på en gård med kroppsarbeid. Anonymkode: daf12...92a
Hulderen Skrevet 6. august 2021 #14 Skrevet 6. august 2021 Elpapi39 skrev (5 timer siden): Hadde jeg kunnet. Ville jeg flyttet til Lofoten i går. Norges fineste sommer/vinter paradis... Lofoten er fantastisk om sommeren, men hva gjør det bra om vinteren? Jeg har bare vært der om sommeren, men innbiller meg at det må være veldig værhardt om vinteren. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #15 Skrevet 6. august 2021 Nissedal. Fint både sommer og vinter, og deilig at man kan få være litt i fred. Anonymkode: 882b6...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #16 Skrevet 7. august 2021 Alnabru. Naturskjønt, kort vei til butikker og god kommunikasjon. Anonymkode: 5b54f...c7e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #17 Skrevet 7. august 2021 Nord Norge, både sommer og vinter🤩 Anonymkode: 9d92d...6d3
tirben Skrevet 7. august 2021 #18 Skrevet 7. august 2021 Vestfold! Fint både sommer og vinter. Kort vei til Oslo, Sverige, Danmark, og Norges beste klima på sommeren og kort vei til vinteraktiviteter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå