Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager men vet ikke alle de norske ordene. Fikk 3 of swords, 2 of cups, 7 of swords, 10 of cups, king of wands og king of cups. Prøvde igjen med en annen kortstokk og fikk de fleste samme kortene + 9 of wands. Er bedt på date i helgen, er det bare å droppe? 

Anonymkode: 9d7e5...a9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dropp tarot du

Anonymkode: 1f0a1...84a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dropp tarot du

Hvorfor? Har holdt på i årevis og aldri slått feil. Derfor jeg er stresset nå

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 03/08/2021 den 23.57):

Aldri slått feil? Tror du mangler et kritisk syn til alt egt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 23.53):

Beklager men vet ikke alle de norske ordene. Fikk 3 of swords, 2 of cups, 7 of swords, 10 of cups, king of wands og king of cups. Prøvde igjen med en annen kortstokk og fikk de fleste samme kortene + 9 of wands. Er bedt på date i helgen, er det bare å droppe? 

Hvilken spread la du? 

3 sverd kan være fortid/nåtid broken heart eller er valg. 2 kopper er veldig gunstig for situasjonen, men kan og bety vennskap og fest. 2 konger, både luft og vann.. er det flere menn inni bildet? 

Anonymkode: 94b12...ec7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken spread la du? 

3 sverd kan være fortid/nåtid broken heart eller er valg. 2 kopper er veldig gunstig for situasjonen, men kan og bety vennskap og fest. 2 konger, både luft og vann.. er det flere menn inni bildet? 

Sorry, gikk litt fort. Lol. 2 konger, ild og vann.  Glemte 10 kopper, men det er da heller ikke noe dårlig kort? 

AnonymBruker
Skrevet
On 8/3/2021 at 11:53 PM, AnonymBruker said:

Unødvendig å legge på seg selv. Men dette er da ikke dårlige kort sett sammen? 

Har du grunn til å tro at denne personen reiser eller jobber mye, slik at du blir mye alene? 

Anonymkode: 70ea6...888

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-3 den 23.57):

Aldri slått feil liksom 😂

Anonymkode: 509de...c92

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilken spread la du? 

Hei! Ja, var 2 menn i bildet 😅 har unngått han ene men jeg sa ja til i kveld, da trakk han seg som egentlig var en lettelse. Han andre har jeg svært lyst å møte som planlagt og håper jeg hører noe i helgen :)  

7 hours ago, AnonymBruker said:

Unødvendig å legge på seg selv. Men dette er da ikke dårlige kort sett sammen? 

Har du grunn til å tro at denne personen reiser eller jobber mye, slik at du blir mye alene? 

Ja, derfor det gikk dårlig sist, han var aldri hjemme. Men nå spurte jeg kun for helgen :) 

AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Ja, var 2 menn i bildet 😅 har unngått han ene men jeg sa ja til i kveld, da trakk han seg som egentlig var en lettelse. Han andre har jeg svært lyst å møte som planlagt og håper jeg hører noe i helgen :)  

Ja, derfor det gikk dårlig sist, han var aldri hjemme. Men nå spurte jeg kun for helgen :) 

Ingen grunn til å ikke bare ta helgen som den kommer 👍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...