Gå til innhold

Kjæresten vet ikke at man skal vaske seg mellom skinkene/ rumpen når man dusjeren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått meg type og har vært sammen i 3 måneder.

I dag snakket vi tilfeldigvis om intimsåpe og dusjing, og da sa han at han aldri vasket seg i anus og mellom skinkene!

Han lot bare vannet renne over kroppen, og vasket heller ikke armhulene!

Ikke rart han ofte lukter svette med engang han er fysisk aktiv, og av og til litt rumpelukt.

Mistet sexlysten og gikk hjem til meg selv etterpå.

Han er så opptatt av at alt skal være bra for miljø, uten parabener og ikke testet på dyr, og det skal ikke lukte noe.

Synes det er merkelig at en fyr på 33 som har vært samboer med to andre damer, og vært med flere andre damer i tillegg, ikke kan vanlig kroppshygiene!

😏

Anonymkode: cf46d...eff

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Greit at han ikke vil bruke ting som testes på dyr, men han trenger jo ikke å velge å være en uhygienisk gris av den grunn. Hadde aldri latt ham rørt meg, om jeg var deg. Æsj.

Anonymkode: 04993...c3d

• Liker 23
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg blir også overrasket over at så mange bare vasker seg med hendene og ikke klut. Jeg blir ikke ren i dusjen uten klut.  Har en stor hylle full av frottékluter og bruker de kun en gang før jeg kaster dem i vaskekurven.

Skrevet

Yikes. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva sa du til ham før du gikk hjem?

Anonymkode: 0b1ca...82b

AnonymBruker
Skrevet

Og dette oppdaget du ikke før etter 3 måneder?? 🤮🤮🤮

Anonymkode: 8311b...317

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei altså jeg skjønner han jo. Jeg tørker meg f.eks ikke etter ha vært på do. Det er jo ikke naturlig!

Å dusje er ikke naturlig. Vi er ikke skapt for å vaskes

Anonymkode: 08001...26c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn som ikke vasker seg i rumpa eller tørker seg etter de har gått på do.
Har sett nok  av jenter og kvinner som klager over bremsespor i senga pga dette. 
Er han så pass gammel så kommer han ikke til å forandre seg heller.

Finn deg heller en kar som har ett snev av bra hygiene.

Anonymkode: 3c110...20c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

De som tenker sånn er jo rett og slett litt "enkle", dumme / tilbakestående og mangler logisk sans. Men de kan jo være snille for det 😄🤢

Anonymkode: ce619...303

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (1 time siden):

Jeg blir også overrasket over at så mange bare vasker seg med hendene og ikke klut. Jeg blir ikke ren i dusjen uten klut.  Har en stor hylle full av frottékluter og bruker de kun en gang før jeg kaster dem i vaskekurven.

Jeg bruker vaskeblomst i dusjen. 

Anonymkode: d0b8f...6a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (1 time siden):

Hvorfor blir du renere med klut?

Anonymkode: 07280...bc9

• Liker 32
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det blir friksjon, så jeg får vasket meg ren.  Eller hva tenker du?  Jeg har alltid gjort det på den måten. Bare hendene blir bare glatt og føles lite effektivt.

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg bruker vaskeblomst i dusjen. 

Anonymkode: d0b8f...6a3

Ja ja, det blir vellt på samme måte, kanskje?

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei altså jeg skjønner han jo. Jeg tørker meg f.eks ikke etter ha vært på do. Det er jo ikke naturlig!

Æsj da…

AnonymBruker
Skrevet

Du mener det er "naturlig" å være uhygienisk, altså? 

Anonymkode: 12114...875

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du tegner på deg selv med tusj og prøver å vaske av med hendene, så med klut, så ser du hvor mye mer effektivt det er med klut. 

Anonymkode: 3c110...20c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

bremsespor i senga

Uff, ja dette opplevde jeg med eksen en gang, og fikk det aldri av hodet🤮 Etter det syns jeg det var ekkelt å sove nakne sammen, eller, ekkelt at han sov naken i en ren seng ved siden av meg som var nydusjet😝

Anonymkode: ac256...c88

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, jeg blir kvalm. Av og til lurer jeg på hvorfor dere damer gidder oss mannfolka. Faen altså. 

Anonymkode: 67107...557

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Kødd. Denne trolletråden har vært her inne før.

Anonymkode: 5ffbd...77c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Uff, ja dette opplevde jeg med eksen en gang, og fikk det aldri av hodet🤮 Etter det syns jeg det var ekkelt å sove nakne sammen, eller, ekkelt at han sov naken i en ren seng ved siden av meg som var nydusjet😝

Anonymkode: ac256...c88

Kunne du ikke dusje med han?

Anonymkode: 9d752...37f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...