AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 ...etter å ha hatt hormonspiral i fire år. Utrolig deilig å ha kvittet seg med denne. Før har sex omtrent vært som å bli daska på kneet. Nå endelig føler jeg kåthet! 😍 Mannen min får gjennomgå stakkar. Jeg kan sitte og kjøre bil og kjenne meg fuktig nedentil og ha behov for å gni meg ned i setet. Å sykle er herlig. Jeg kan tenke syndige tanker ved synet av andre menn. Er gift og tenker ikke være utro, men fantasien gjør som den vil 😍 Unge gutter i badeshorts på stranda, jeg kunne visst de litt av hvert... Jeg er mer bevisst min egen kropp, puppene og beina mine, jeg føler meg vel! Ikke ment som en ode til sex, bare et lykkelig innlegg fra ei som har fått et nytt liv etter fjerning av hormonspiral! 😁 Anonymkode: a10e6...0a0 12
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Herlig! Skulle ønske jeg fikk samme effekt da jeg fjernet min, men her skjedde det ingenting, dessverre, like labert som før. Nyt det!😊 Anonymkode: 8da01...c05 2
Bamseklemmer Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ...etter å ha hatt hormonspiral i fire år. Utrolig deilig å ha kvittet seg med denne. Før har sex omtrent vært som å bli daska på kneet. Nå endelig føler jeg kåthet! 😍 Mannen min får gjennomgå stakkar. Jeg kan sitte og kjøre bil og kjenne meg fuktig nedentil og ha behov for å gni meg ned i setet. Å sykle er herlig. Jeg kan tenke syndige tanker ved synet av andre menn. Er gift og tenker ikke være utro, men fantasien gjør som den vil 😍 Unge gutter i badeshorts på stranda, jeg kunne visst de litt av hvert... Jeg er mer bevisst min egen kropp, puppene og beina mine, jeg føler meg vel! Ikke ment som en ode til sex, bare et lykkelig innlegg fra ei som har fått et nytt liv etter fjerning av hormonspiral! 😁 Anonymkode: a10e6...0a0 Det er igrunn artig å lese slike positive innlegg av positiv effekt med hormonpreparater... Lykkelig av å være kåt, mann som får igjen sin kjæreste med lyster, vil ikke være utro, men beholder sine dirty fantasies, fornøyd med sin egen kropp... Det mangler liksom bare at du nyter deg selv, med en wonanizer som topper livet❤️ Du beskriver liksom min drømmedame av positivitet og lykke🥰 5
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Føler med deg. Jeg var kåt før jeg sluttet på p-pillen, men har aldri opplevd lignende etter pilleslutt. Skal aldri bruke hormonprevensjon igjen.
Gjest ABM Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): ...etter å ha hatt hormonspiral i fire år. Utrolig deilig å ha kvittet seg med denne. Før har sex omtrent vært som å bli daska på kneet. Nå endelig føler jeg kåthet! 😍 Mannen min får gjennomgå stakkar. Jeg kan sitte og kjøre bil og kjenne meg fuktig nedentil og ha behov for å gni meg ned i setet. Å sykle er herlig. Jeg kan tenke syndige tanker ved synet av andre menn. Er gift og tenker ikke være utro, men fantasien gjør som den vil 😍 Unge gutter i badeshorts på stranda, jeg kunne visst de litt av hvert... Jeg er mer bevisst min egen kropp, puppene og beina mine, jeg føler meg vel! Ikke ment som en ode til sex, bare et lykkelig innlegg fra ei som har fått et nytt liv etter fjerning av hormonspiral! 😁 Anonymkode: a10e6...0a0 Og flere kvinner burde gjort som du!..ikke bare sexdriven som får gjennomgå av hormonprevensjon..mer enn trolig psyken også... Jeg hadde aldri, aldri vurdert en gang å putte slikt svineri i kroppen min..så utrolig bra at dere kvinner begynner våkne nå!!🌹
Gjest Elder Millennial Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Akkurat sånn var det for meg også. Helt grei driv på hormoner også, men nå uten? 🙈🙈😂🙈 Du søte mi tid 😂😂 Aldri skal jeg gå på hormoner igjen! Bare å nyte den deilige sødmen som flyter rundt i kroppen.
Gjest ABM Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Elder Millennial skrev (3 timer siden): Akkurat sånn var det for meg også. Helt grei driv på hormoner også, men nå uten? 🙈🙈😂🙈 Du søte mi tid 😂😂 Aldri skal jeg gå på hormoner igjen! Bare å nyte den deilige sødmen som flyter rundt i kroppen. Var et pent øye du hadde der..🙈🌹
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): ...etter å ha hatt hormonspiral i fire år. Utrolig deilig å ha kvittet seg med denne. Før har sex omtrent vært som å bli daska på kneet. Nå endelig føler jeg kåthet! 😍 Mannen min får gjennomgå stakkar. Jeg kan sitte og kjøre bil og kjenne meg fuktig nedentil og ha behov for å gni meg ned i setet. Å sykle er herlig. Jeg kan tenke syndige tanker ved synet av andre menn. Er gift og tenker ikke være utro, men fantasien gjør som den vil 😍 Unge gutter i badeshorts på stranda, jeg kunne visst de litt av hvert... Jeg er mer bevisst min egen kropp, puppene og beina mine, jeg føler meg vel! Ikke ment som en ode til sex, bare et lykkelig innlegg fra ei som har fått et nytt liv etter fjerning av hormonspiral! 😁 Anonymkode: a10e6...0a0 Hvilke prevensjon benyttes nå da? Anonymkode: dc22a...f99
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke prevensjon benyttes nå da? Anonymkode: dc22a...f99 Kobberspiral, kondom og sterilisering er nok de mest brukte prevensjonene når hormonell prevensjon ikke er aktuelt. Om man har hatt regelmessig syklus over lengre tid kan man knulle på trygge dager (finnes mange hjelpemidler og apper til å logge syklusen), men det kan være litt skummelt om man ikke ønsker å bli gravid.
Gjest Kwest Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Syns det er skummelt med all den hormongreiene som damer har i prevensjonsmidlene. Jeg sverger til kondom og vurderer å sterilisere meg...
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 (endret) Kwest skrev (1 time siden): Syns det er skummelt med all den hormongreiene som damer har i prevensjonsmidlene. Jeg sverger til kondom og vurderer å sterilisere meg... Heldigvis begynner det å komme frem i lyset i dagens samfunn. Som ung jente blir man fortalt at man må bruke prevensjonsmidler fordi mannens nytelse blir nedsatt ved bruk av kondom. Det sier mye om forskjellene på kjønn når det kommer til sex og nytelse, faktisk. Endret 4. august 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg kan sitte og kjøre bil og kjenne meg fuktig nedentil og ha behov for å gni meg ned i setet. Å sykle er herlig. Jeg kan tenke syndige tanker ved synet av andre menn. Er gift og tenker ikke være utro, men fantasien gjør som den vil 😍 Unge gutter i badeshorts på stranda, jeg kunne visst de litt av hvert... Nydelig beskrivelse! En manns våteste drøm dette, å ha ei slik dame ved sin side, det er slik kvinner skal være. Full av lyst til å gni seg overalt for å markere sitt revir Anonymkode: 4a665...853 1
Gjest Kwest Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 Trøst skrev (2 timer siden): Heldigvis begynner det å komme frem i lyset i dagens samfunn. Som ung jente blir man fortalt at man må bruke prevensjonsmidler fordi mannens nytelse blir nedsatt ved bruk av kondom. Det sier mye om forskjellene på kjønn når det kommer til sex og nytelse, faktisk. Mye i dagens samfunn som er skammelig urettferdig fordi det er basert på mannens betingelser. Alt i fra medisindoser til bilbelter. Håper at det jevner seg mer ut framover.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 Kwest skrev (36 minutter siden): Mye i dagens samfunn som er skammelig urettferdig fordi det er basert på mannens betingelser. Alt i fra medisindoser til bilbelter. Håper at det jevner seg mer ut framover. Dette må du forklare nærmere. Hva er det du mener? Anonymkode: 848ba...a27 1
Gjest Kwest Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette må du forklare nærmere. Hva er det du mener? Anonymkode: 848ba...a27 Bilbelter montert i biler er basert på str til menn. Anbefalte medisindoser er også basert på menn, til og med når medisine er eksklusivt til kvinner. https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/nov/13/the-female-problem-male-bias-in-medical-trials Endret 4. august 2021 av Kwest
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 Kwest skrev (41 minutter siden): Bilbelter montert i biler er basert på str til menn. Anbefalte medisindoser er også basert på menn, til og med når medisine er eksklusivt til kvinner. https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/nov/13/the-female-problem-male-bias-in-medical-trials Det varmer hjertet å se en mann ha innsikt i dette. Takk til deg!
Gjest Kwest Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 Trøst skrev (Akkurat nå): Det varmer hjertet å se en mann ha innsikt i dette. Takk til deg! 🥰
wandagirl Skrevet 4. august 2021 #18 Skrevet 4. august 2021 Signerer denne! Sluttet på p-piller for ett år siden og lysten har gått i taket😅 har fått satt inn gynefix som er en kobberspiral, fornøyd med den😊 1
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #19 Skrevet 4. august 2021 wandagirl skrev (1 minutt siden): Signerer denne! Sluttet på p-piller for ett år siden og lysten har gått i taket😅 har fått satt inn gynefix som er en kobberspiral, fornøyd med den😊 Var ikke det satans vondt? Har ikke hørt om gynefix som kobberspiral, kan du fortelle mer om dette? Syns det er relevant for tråden og ikke avsporing, så om du vil dele hadde det vært kjempe fint. Mange kvinner som ønsker å ha sex, men uten hormonprevensjon eller frykten for å bli gravid. Og det er jo helt perfekt om mannen da også kan slippe kondom.
mjaus Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 Trøst skrev (3 timer siden): Heldigvis begynner det å komme frem i lyset i dagens samfunn. Som ung jente blir man fortalt at man må bruke prevensjonsmidler fordi mannens nytelse blir nedsatt ved bruk av kondom. Det sier mye om forskjellene på kjønn når det kommer til sex og nytelse, faktisk. Damn, det fikk meg til å tenke.... Det er jo faktisk helt sant + litt mer sikkert å bruke hormoner, men ofte er det jo grunnlaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå