Gå til innhold

Hengekøye i Møre og Romsdal

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet om fine plasser å ligge i hengekøye i Møre og Romsdal, da helst på nordmøre. Gjerne ikke mer enn 30 minutter fra bilen. 

Anonymkode: 46a59...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finn gruppen «vi som trives i hengekøyen» på Facebook😊

Anonymkode: 353a3...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladestasjonen. Mener det er på Smøla.  Google det,  har vært mye positivt og det er meningen med hengekøye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hele Møre og Romsdal er vel en eneste stor naturpark føler jeg! Så utrolig fint over alt! 

Anonymkode: fe074...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her. Takk for tilbakemeldinger. Begge de to foreslåtte plassene, både den på Misund og ladestasjonen (som forøvrig er på Tustna) ser ut som flotte plasser. Men jeg er mer «private» steder, der det er mulighet for å være litt alene. Gjerne et vann der det er muligheter for å få hengt opp køya. Og at Møre og Romsdal er flott, det er jeg enig i. Men har til nå ikke lyktes spesielt godt med å finne egnede hengeplasser. Noen fler forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her. Takk for tilbakemeldinger. Begge de to foreslåtte plassene, både den på Misund og ladestasjonen (som forøvrig er på Tustna) ser ut som flotte plasser. Men jeg er mer «private» steder, der det er mulighet for å være litt alene. Gjerne et vann der det er muligheter for å få hengt opp køya. Og at Møre og Romsdal er flott, det er jeg enig i. Men har til nå ikke lyktes spesielt godt med å finne egnede hengeplasser. Noen fler forslag? 

Litt usikker på hva du mener da, du trenger jo bare litt skog eller trær for å henge opp en hengekøye, og det er det jo over alt nesten om du ikke drar over skoggrensa eller akkurat i fjellområder hvor det er lite (men da er det jo bare å gå noen hundre meter til neste flekk med skog).

Hva er du ute etter? Et sted hvor du kan bo med hengekøye? Et turiststed? En kort helgetur i fjellet eller i skogen?

Anonymkode: fe074...85b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...