AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Man blir jo litt blind i sitt eget forhold. Kjæresten min har kort lunte grunnet kroniske smerter, lite søvn etc. Han glefser av og til til meg og barna mine. Ikke skriking, men tydelig irritabel om vi spør en gang for mye på feil tidspunkt. Vi har ikke vært sammen såpass lenge at jeg synes det er "naturlig" at han tar en slik en streng oppdrager/irrettesetting -stil ovenfor ungene mine. De er 6 og 7 år. Det er ikke greit uansett, men ihvertfall ikke når man er en "bonuspappa" i bli-kjent-fasen. Jeg liker såklart ikke når han 'snapper' til meg. Ekstra ille er det når han gjør det såpass tidlig i en relasjon. Han har en tendens til å ikke følge opp det han sier. Både privat og jobb. Pga sykdommen hans. Hvis jeg tar noe opp med han, går han rett i offerrollen. Han gjør så godt han kan, han er aldri god nok, jeg bare klager osv, han har mye smerter. Han gråter alltid. Manipulering? Han har for tiden lite samvær med sine biologiske barn som snart er voksne. "Lyver" om småting, men sier det er pga ødelagt hukommelse. Bruker sterke legemidler daglig pga smerter og sykdom. Mye våken på nettene og sover til langt på dag og hviling flere ganger på dagen. Jeg har lyst å gå, men klarer ikke. Han tilfører også livet mitt veldig, veldig mye godt. Anonymkode: 11b62...206 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Toxic og toxic... Han er en idiot, du er en idiot og det er idiotisk at dere er sammen. Hvorfor vil du at barna dine skal se deg i en relasjon som er dårlig? Anonymkode: 8e91f...826 4
Mona123 Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Dette skal du så klart beskytte dine barn for. 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Hvorfor involverer du barna dine i dette? Anonymkode: f60dc...008 7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Husk at det blir verre når " bli kjent" fasen er overstått. Du sier han tilfører livet ditt mye godt, men du må se på om han tilfører barna dine så mye godt, at det oppveier det negative. Barna dine fortjener ikke en bonuspappa som gjør livene deres vanskelig. Han er ikke en bonus for dem Anonymkode: ff74d...cce 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Skal barna dine gå på nåler for denne fyren? Skikkelig dårlig gjort mot barna dine 🤬🤬🤬 Anonymkode: 45e42...b20 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Bor dere sammen allerede? Dette er ikke sunt for barna å vokse opp i! Han har nesten ikke kontakt med egne snart voksne barn burde og si deg noe! (Og nei! Det er ikke fordi Eksen er gal om han har sagt det) Vil du virkelig at barna dine skal vokse opp med dette? Hva slags positive ting tilfører han i livet ditt? Du sier han er syk og må hvile mye, er dere ute å finner på ting sammen? Hva slags positive ting gjør han mot barna? Syns det skal være nokså bra om det skal veie opp mot måten han er på. Anonymkode: e8555...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Jeg er en kvinne med sterke kroniske smerter. Jeg glefser aldri på mannen min. Har jeg veldig vondt en dag så sier jeg det rolig, og da vet mannen min hvorfor jeg ikke smiler og ler så mye. Kroppen har nok med å takle smertene, kontrollere meg selv så jeg ikke hyler iblant. Det høres ut som at han trenger hjelp. Til å takle smertene bedre. Om det er samtaleterapi, psykolog eller smerteklinikk. Det er utrolig tøft mentalt å leve med, og man bør gjøre noe med det. Det er lett å bli deprimert, noe jeg kanskje tror han er eller er på vei mot. Jeg forstår at han gråter faktisk, det kan jeg også gjøre når jeg føler jeg ikke strekker til. Når jeg må avlyse noe, når jeg skuffer noen. Det er vondt, det kan jeg love. Kan hende han prøver å manipulere, kan hende det er ekte. At han trenger hvile i løpet av dagen er helt normalt for en med kroniske smerter, og det må respekteres av de rundt. Om barna hyler og løper når han hviler så forstår jeg det er vanskelig. Selv har jeg flere kroniske sykdommer og hviler hele dagen av nødvendighet, og må ha ro. Så vær så snill og ikke gjør hans hvile til en bagatell. Det kan være det som gjør at han klarer å stå opp. Men, noe må gjøres. Det er overhode ikke greit at han oppfører seg slik mot verken deg eller barna, og jeg hadde nok satt hardt mot hardt. Han må gjøre noe, ellers går du. Husk det kan ta tid å få timer hos helsevesenet for kronikere, men sørg for at han starter f.eks hos fastlegen og går videre med dette. Lykke til, du skal ikke måtte leve med en sur mann. Uansett. Anonymkode: 006c3...766 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 Har barna dine en far de kan være hos i stedet? Anonymkode: 45e42...b20
Idiot007 Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Sykdom eller ikke sykdom, han er den han er.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 Hvor lenge har dere vært sammen? Og hvorfor i all verden har du involvert barna dine i dette?? Anonymkode: 72f62...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå