AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Jeg lurer på hvordan dere som gir blowjobs liker at partneren deres er nedentil. Foretrekker dere en hårløs penis og hårløse baller, eventuelt helt hårløs over alt? Jeg foretrekker absolutt IKKE hår i maten ! Anonymkode: 7b6c4...cfd 2
Gjest Trøst Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 (endret) Jeg foretrekker at han har hår, om han har mye kan det trimmes litt. Gjerne glatte baller, men ikke et must. Jeg suger og nyter, og den minste bekymringen er et par hår i munnen. De forsvinner etter hvert uansett. Jeg syns glattbarbert kan være turn-off i noen tilfeller. Henger nok sammen med min elsk for "mannemenn". Ved annen... Ja, hva skal man si, intimstimulans, kan det godt barberes rundt området, med mindre han bare har litt hår, da er ikke det et problem. Endret 3. august 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Synes det er vanskelig å svare på egentlig. Jeg liker jo veldig godt helt glatte baller, men de begynner å stikke lett, og da blir jeg helt sår i fjeset av å kose med de. Så med mindre de blir shavet hver eneste dag, noe som ikke er bra for huden, liker jeg de egentlig bedre ubarberte, siden de da ikke stikker. Anonymkode: f42e9...978 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Ikke glattbarbert! Det er ikke fint, og veldig barnlig. Litt Harry vil jeg si. Anonymkode: 47e55...409 7
pia mater Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Så lenge det ikke føles som å suge en parykk, så bryr jeg meg ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Jeg foretrekker mannen min helt ubarbert! Anonymkode: 01957...314 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Jeg foretrekker helt smooth. Anonymkode: 66908...355 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 Hva med selve penisen? Det vokser jo hår på den også..... Er det bare meg som krever at akkurat den skal være hårløs? Anonymkode: 7b6c4...cfd 1
OxBall Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Glatte baller og skaft, trimmet ovenfor. Hvis jeg skal være glatt, må alt kroppshår fjernes også. Ser bare rart ut med et hårfritt område midt på 😄 1
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Fortrekker full busk, det er så mandig og modent. Gjerne frisere ballene litt om de skal suges på. Litt hår i maten går greit - det er uansett fullvoksne hår som faller av. 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 Jeg vil også ha full busk🤩 Ballene må gjerne være glattbarberte eller trimmet kort sånn at jeg føler jeg kommer så nært som mulig. Jeg er ikke redd for hår i munnen, men om det ligger ett helt teppe med hår i mellom tungen og resten så føles det som om det et litt i veien for godsakene😅🙈
micromaya Skrevet 6. august 2021 #13 Skrevet 6. august 2021 Foretrekker absolutt hår, glattbarbert er skikkelig turn off. Kan gjerne fjerne håret på ballene, men la alt annet være! (Greit å frisere litt, men det er absolutt ikke et must.) 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #14 Skrevet 6. august 2021 Foretrekker glattbarbert, hele veien rundt. Anonymkode: 4f25d...396 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #16 Skrevet 6. august 2021 Hårete menn, uten tvil. Er det bare jeg som blir sår om de har barbert skaftet? 🤔 Som flere sier, trim gjerne litt om det er mye på ballene, men stopp der 😅 Anonymkode: 2ba40...e29
Gjest Saph Skrevet 6. august 2021 #17 Skrevet 6. august 2021 (endret) Det er vondt å gi oral på kjønn med stubber, kvalmt å gi oral på kjønn med barberingskviser. Barbert kuk ser ut som en plukket kylling, og jeg liker hvor feminint og kvinnelig det ser ut med hår på kvinner. Så jeg stemmer et hardt nei til barbering og helt glatte kjønn. Og jeg stemmer et stort ja til trimmet hår, rydding i kantene med voks/epilering/laser er greit. Endret 6. august 2021 av Saph
Gjest Tamsi Skrevet 6. august 2021 #18 Skrevet 6. august 2021 Enig i det om at barbert minner om en nyribba kylling Det trenger ikke være noen gjengrodd urskog. Men selv det liker jeg bedre enn at det er barbert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå