AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Del Skrevet 3. august 2021 Jeg kjøpte low-sugar varianten av Goodlife proteinbarer. Milde måne, det var en tabbe. Jeg spiste 2 stk til lunsj og etter et par timer startet prompingen, og den har holdt på til nå, og gir seg ikke. Skikkelig høylytte promper er det, som en trombone eller tuba 😞 HVA skal jeg gjøre nå? Jeg kjøpte de i bulk siden da er det rabatt. Så jeg sitter med 90 stk av dem. Blir man på noen måte tilvendt dem? Heretter holder jeg meg til den vanlige varianten, med masse sukker, men uten de helvetes søtningsmidlene som gjør kroppen til en gassfabrikk 😠 Anonymkode: 3082f...89d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Del Skrevet 3. august 2021 😂 Anonymkode: 8a8a7...501 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 3. august 2021 #3 Del Skrevet 3. august 2021 Huffda. 😅 Jeg tror det er veldig individuelt hvor mye man reagerer på sånt, men hvis jeg var deg ville jeg prøvd maks en om dagen og se om det går seg til da. Jeg takler aldri mer enn maks en proteinbar, ofte klarer jeg ikke å spise de opp, og kan heller ikke spise de for ofte. Er noe med den ekstremt kunstige smaken som blir kvalmende i mengder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Del Skrevet 3. august 2021 Kan du selge de videre til noen som er uvitende om dette? 😅 Husker jeg kjøpte sukkerfritt godteri på helsekosten og feis som en gal noen timer etterpå 🙈 Bare Æsj, den stanken også.. Anonymkode: a6472...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Del Skrevet 3. august 2021 Bulker må man ikke kjøpe! Det er sikkert over til i morgen, men løft litt på dyna fra tid til annen om du våkner i natt. Anonymkode: 731e8...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Del Skrevet 3. august 2021 3 minutter siden, KaBom said: Huffda. 😅 Jeg tror det er veldig individuelt hvor mye man reagerer på sånt, men hvis jeg var deg ville jeg prøvd maks en om dagen og se om det går seg til da. Jeg takler aldri mer enn maks en proteinbar, ofte klarer jeg ikke å spise de opp, og kan heller ikke spise de for ofte. Er noe med den ekstremt kunstige smaken som blir kvalmende i mengder. Blir det kabom fra rumpestumpen for deg også? Anonymkode: 731e8...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Del Skrevet 3. august 2021 Jeg har gitt opp alt med kunstig søtning for lenge siden 😂 alt av søtning som slutter på «ol» er bannlyst her Anonymkode: cfaca...aaa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 4. august 2021 #8 Del Skrevet 4. august 2021 Selg dem på finn 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Del Skrevet 4. august 2021 Søtningsmidler er et helvete. Skulle ønske flere lagde proteinpulver-blandinger og proteinbarer uten det. Heller sukker enn søtningsstoff, så får man heller spise mindre Anonymkode: ac400...baa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 4. august 2021 #10 Del Skrevet 4. august 2021 Nå vet du at to var for mye. Prøv å spise en som lørdagsgodt, og spis heller mat til måltidene, ikke proteinbarer. Jeg har spist Coconut & White chocolate, Atkinsbarer og proteinshaker. Uten problemer. Men ikke så mye på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 5. august 2021 #11 Del Skrevet 5. august 2021 Ryddet for avsporing. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #12 Del Skrevet 5. august 2021 Skjønner ikke hvorfor folk spiser proteinbarer. Spis mat eller sjokolade. Anonymkode: b24a7...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 5. august 2021 #13 Del Skrevet 5. august 2021 Malitol? Det er veldig forskjell på søtningsmidler. Sukrin og stevia er de beste, både for det problemet du har, de gir lavest blodsukkerstigning og er naturlige. Prøv og selg de, er noen som tåler alt og som ikke bryr seg om blodsukkerstigning. Og aldri kjøp masse av noe du ikke har prøvd neste gang 😅😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 5. august 2021 #14 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor folk spiser proteinbarer. Spis mat eller sjokolade. Anonymkode: b24a7...2cb Sjokolade er fin lunsj 😅 det finnes mange grunner, noen trenger proteintilskudd , noen tror de trenger proteintilskudd, noen trenger noe raskt som er sunnere en sjokolade. Min grunn når jeg spiser proteinbar innimellom er at jeg ikke har tid til lunsj eller er på farten. Mat, som i sunn mat er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå