Gå til innhold

Åpent forhold - hvor treffer man partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg og min mann har innledet et åpent forhold etter å ha vært gift i mange år og har barn som nå er i tenårene. 

Vi liker begge tanken på dette og føler oss helt trygge på hverandre samt vi elsker hverandre høyt. 
Jeg som kvinne har ingen problemer med å finne partnere. Det finnes flere gamle flammer som jeg har hatt kontakt med pluss jeg har utforsket blant annet nakenprat for å finne potensielle lekevenner. For meg har dette vært svært enkelt. For min mann derimot er dette mye vanskeligere. Han ser svært bra ut, spesielt med tanke på at han er i begynnelsen av 40-årene. Problemer er allikevel at han ikke har single gamle flammer og det virker som det er en stor overvekt av menn som finnes på nettsteder. Hvordan kan vi løse dette ? Ønsker ikke selv at det kun skal være meg som skal oppleve fordelen med et åpent forhold. Min mann tar dette med knusende ro og sier han unner meg å hygge meg men jeg kjenner jeg ønsker det beste for han også. 

Tips anyone ?

K39

Anonymkode: 5110f...c3c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at han hverken er beskjeden eller lite flørtete. Problemet er kun at vi ikke vet hvor han skal treffe «venninner». 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen ? 🥲

AnonymBruker
Skrevet

Hørt om swinging? Post på "finn en venn" her

Anonymkode: cf4ca...cc0

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale datingsiden "tindrdate,no"  Dette er ikke vanlige tinder, men mulig samme som står bak. En vanlig datingside.      Jeg har hatt stor suksess der som mann, og jeg ser hlt vanlig ut, og er "godt voksen"

Anonymkode: 8ee46...00e

AnonymBruker
Skrevet

Er problem her er også at vi ikke ønsker at dette skal «komme ut» blant folk i samme by. Hvordan virker den siden i forhold til det ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er problem her er også at vi ikke ønsker at dette skal «komme ut» blant folk i samme by. Hvordan virker den siden i forhold til det ?

Nei, det er jo bare å la være å kontakte folk fra nærområdet. Holde en viss geografisk avstand. Man kan velge ikke å ha bilde også, eller ha et bilde er man er delvis skjult.

AnonymBruker
Skrevet

Fler tips anyone ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 23.59):

Vil anbefale datingsiden "tindrdate,no"  Dette er ikke vanlige tinder, men mulig samme som står bak. En vanlig datingside.      Jeg har hatt stor suksess der som mann, og jeg ser hlt vanlig ut, og er "godt voksen"

Haha, nice try! Dette er en ren svindelside. Det står i vilkårene at de legger til rette for betalt kontakt med fiktive profiler. Du betaler altså for å få meldinger som er fake.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 22.17):

Hei

Jeg og min mann har innledet et åpent forhold etter å ha vært gift i mange år og har barn som nå er i tenårene. 

Vi liker begge tanken på dette og føler oss helt trygge på hverandre samt vi elsker hverandre høyt. 
Jeg som kvinne har ingen problemer med å finne partnere. Det finnes flere gamle flammer som jeg har hatt kontakt med pluss jeg har utforsket blant annet nakenprat for å finne potensielle lekevenner. For meg har dette vært svært enkelt. For min mann derimot er dette mye vanskeligere. Han ser svært bra ut, spesielt med tanke på at han er i begynnelsen av 40-årene. Problemer er allikevel at han ikke har single gamle flammer og det virker som det er en stor overvekt av menn som finnes på nettsteder. Hvordan kan vi løse dette ? Ønsker ikke selv at det kun skal være meg som skal oppleve fordelen med et åpent forhold. Min mann tar dette med knusende ro og sier han unner meg å hygge meg men jeg kjenner jeg ønsker det beste for han også. 

Tips anyone ?

K39

Synd at det åpne forholdet vårt sprakk... problemet var jo at hun ble forelsket i venninna si, så hun fortok et legningsskifte...

Tror nok det er flere kvinner som vil ha sex med en mann i forhold, enn en random fyr som bruker henne som knulledokke. Det er nok fordi det skaper mindre drama med en fyr i forhold og føler seg mere hel. Dette er bekreftet fra flere kvinner single og gifte kvinner på Gaysir. Det samme gjelder enkelte kvinner på Sukker og Justkiss... selv om det er forhold de er ute etter, sier de ikke nei til et lite eventyr mens de venter på den rette. Problemet er å finne ut hvem av dem er potensiell elskerinner, da er det nok bedre å bruke Cuckold, Cupido eller Fetlife... Der er kvinner mere forståelsesfull for hans hensikter...

Jeg er nok den som ikke utleverer brukernavn på potensielle partnere, det som skrives i privat meldinger blir med meg ned i graven. Så mannen din må nok bruke litt tid på å bli kjent, for skape trygghet og være ærlig med sine hensikter. Da kan han faktisk få napp uansett hvilken plattform han bruker🤞

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og partner har hatt dette periodevis - det er definitivt flere mannfolk ute på «sexmarkedet» enn damer. Med andre ord finner vi oss lett noen å møte, mens mennene ofte blir beskyldt for å være utro, er vår erfaring.

Anonymkode: 9b1ba...a7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 8/3/2021 at 11:59 PM, AnonymBruker said:

Hele dette innlegget er vel skjult reklame for en svindelside...

Kan svare likevel. Åpent forhold funker for kvinner siden de kan ligge med hvem som helst når som helst. En mann må derimot ha et ekstremt bra utseende samt ha veldig høy selvtillit for å kunne få tilgang til slik sex, og selv da blir det nok vanskelig. 

Anonymkode: b06f8...bbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg og partner har hatt dette periodevis - det er definitivt flere mannfolk ute på «sexmarkedet» enn damer. Med andre ord finner vi oss lett noen å møte, mens mennene ofte blir beskyldt for å være utro, er vår erfaring.

Anonymkode: 9b1ba...a7c

Slik er det vel i alle "markeder" der menn og kvinner søker etter noe. Stor ubalanse. En måte å få regnskapet til å gå opp på, kunne jo være å møte andre par, for partnerbytte. 

Ellers undrer jeg jo litt på hvorfor ts har tatt på seg denne jobben med å undersøke markedet, på vegne av mannen?  

Anonymkode: cff61...afb

AnonymBruker
Skrevet

Er dere kun ute etter sex eller romantisk forhold med flere? Hvis kun sex, kan din mann heller gå etter kvinner som er i forhold selv. Altså åpne forhold, eller det man gjerne kaller cuckold/hotwife forhold. Om din mann går etter hotwifes så kan han lett få mange å velge i. Det er mange par som har åpnet forholdet sitt: swinging/cuckold/poly/sexklubber.

Sjekk nakenprat og cuckold.no for eksempel 

tinder er ogås mulig. Ta anonyme bilder av din manns sexye kropp og si «ren og pent brukt mann i åpent forhold ute etter uforpliktende treff - gjerne fast over tid»

Anonymkode: 23b10...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...