Gå til innhold

Komfyr

Gjest Komfyrine

Anbefalte innlegg

Gjest Komfyrine
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny komfyr (innebygd). Lurer på hvilken farge jeg skal velge, hvit eller stål. Den vil stå i nærheten av et hvitt kjøleskap og på andre siden vil det være en hvit vaskemaskin. Så langt vil hvit være penest. Men benkeplaten har en metallist, og koketoppene har som regel med metallkant (har sett en i sort). Hva tror du blir finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt hvit. Metallkanten på kekeplatene blir veldig fort misfarget, og da vil ikke det matche lenger, og jeg syns det er litt lite å matche med en metallist.

Skrevet

Hvitt. Mye enklere å holde rent og pent enn metall.

Skrevet

Med både hvitt kjøleskap og vaskemaskin ville jeg valgt hvitt komfyr.

Skrevet

Jeg ville også valgt hvit! Med midre du har planer om å bytte ut kjøleskapet og vaskemaskinen i relativt nær fremtid..

Skrevet

Hvit. Metall fargen kommer ikke til å være moderne i evig tid. Hvitt er tidløst på en måte.

Skrevet (endret)

Jeg ville også valgt hvit. Den er også lettere å holde ren.

Endret av Hannen
Skrevet

Har selv hvitevarer i stål og er fornøyd med det, men som de andre her må nok svaret mitt bli hvit. Da matcher det bedre de andre hvitevarene dine.

Gjest Komfyrine
Skrevet

Takk for svar! Magefølelsen min sier hvit, så jeg går for det. Da må jeg bestemme meg for platetopp. Har sett at de fleste har metallkant, men det synes jeg ikke er pent til hvit komfyr. Alternativet er da svart kant eller koketopp uten kant. De uten kant er stilige, men det virker upraktisk hvis det koker over. Trenger noen gode argumenter fra dere til hva som blir penest.

Skrevet
Hvit. Metall fargen kommer ikke til å være moderne i evig tid. Hvitt er tidløst på en måte.

Dette er min tanke også, i tillegg til at det i ditt tilfelle også vil være penest at komfyren matcher resten av hvitevarene.

Stål vil gå ut av moten igjen før det har gått lang tid, og sånne veldig motepregede ting blir tilsvarende umoderne når de først ikke er in lenger.

Hvitt kan du ha bestandig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...