AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Tips til hvordan jeg på en relativ enkel måte kan pynte en gulrotkake med smørkremglasur på en artig måte til en 9-åring? Han har bursdag om fire dager. Han nevnte for eksempel at jeg kunne lage en ishockeybane. Men jeg tror ikke jeg finner ishockeyfigurer. Andre tips? Anonymkode: 83c48...ba3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Farge glasuren grønn og lage fotballbane? Fotballpynt finner man i de fleste kake-/kjøkkenbutikker. Eller rett og slett kjøpe en stor pose smågodt og lage godterikake? Typ som denne, men gulrotkake i stedet for sjokolade? https://matpaabordet.no/2019/11/01/crazy-sjokoladekake-i-langpanne-godterikake/ Anonymkode: 903d9...18b 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Jeg har pleid å lage regnbuekake med hull i midten som fylles med nonstop. Legg på lok før glasur. Det er moro når det renner ut! Ellers er det lett å få til pokemonball, ninjagoninja, angry bird eller annet med farget glasur og/eller godteri - Google og bruk fantasien 😊 Anonymkode: 4a61c...721 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har pleid å lage regnbuekake med hull i midten som fylles med nonstop. Legg på lok før glasur. Det er moro når det renner ut! Ellers er det lett å få til pokemonball, ninjagoninja, angry bird eller annet med farget glasur og/eller godteri - Google og bruk fantasien 😊 Anonymkode: 4a61c...721 Jøss - regnbueørret med non stop. Lenke? Ser det ikke for meg, helt! Anonymkode: 83c48...ba3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jøss - regnbueørret med non stop. Lenke? Ser det ikke for meg, helt! Anonymkode: 83c48...ba3 Regnbueørret? 😄 Antar det er noe lignende dette. Jeg har selv laget godterikake, til stor jubel i barneselskapet. Anonymkode: 6f7cc...536 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Regnbueørret? 😄 Antar det er noe lignende dette. Jeg har selv laget godterikake, til stor jubel i barneselskapet. Anonymkode: 6f7cc...536 Gøy! Det må jeg prøve en gang. Må den være så høy? Fungerer det med sjokoladekake også forresten? Haha "regnbueørret". Helsikes autocorrect! Anonymkode: 83c48...ba3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Jeg laget ikke min kake så høy. Inspirert av autocorrecten, tillater jeg meg å poste en fiskekake. 😄 Anonymkode: 6f7cc...536 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 Og ja, sjokoladekakebunn fungerer utmerket 😀 Anonymkode: 6f7cc...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå