Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid uke 10 og allerede tatt ut av jobb der jeg jobber fast 100%, på grunn av løft, smitte og risiko. (Er vanlig i min jobb å gå ut med en gang når man blir gravid)

Kan jeg da jobbe et annet sted selvom jeg er i permisjon? Kontorarbeid.. er det lov å motta penger «her og der»?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
lehangolta skrev (13 timer siden):

Jeg er gravid uke 10 og allerede tatt ut av jobb der jeg jobber fast 100%, på grunn av løft, smitte og risiko. (Er vanlig i min jobb å gå ut med en gang når man blir gravid)

Kan jeg da jobbe et annet sted selvom jeg er i permisjon? Kontorarbeid.. er det lov å motta penger «her og der»?

Om du mottar svangerskapspenger må du melde fra til NAV om du starter i annen jobb. Du vil da få reduksjon i svangerskapspengene i forhold til hva du tjener.. 

Anonymkode: d1e2b...294

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
lehangolta skrev (15 timer siden):

Regner med du mener svangerskapspenger. Du må kontakte NAV for å høre. Jeg hadde svangerskapspenger fra en arbeidsplass forrige svangerskap mens jeg jobbet på en annen, men jeg hadde begge arbeidsplassene på forhånd og den jeg måtte avstå på var bare en 25% stilling, så det er ikke sammenlignbart. 

Anonymkode: 27ba0...475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...