Gå til innhold

Kafé alene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør du det? 

Jeg vurderer sterkt og bare ta med meg dataen på kafé å jobbe derifra i morgen. Både jeg og samboer har hjemmekontor og har stort sett vært "oppå hverandre" siden mars 2020 og jeg trenger litt luft og miljøskifte 😅 Ikke at det spiller så stor rolle hva andre synes, men er det liksom innafor å sitte på en kafe i 4-5 timer så lenge man kjøper seg noe? Eller? Jeg bor på bygda..😛

Anonymkode: a20b9...577

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har satt meg til på kafe med laptop mange ganger, men da har det vært større byer hvor jeg har forflyttet meg etter noen timer. Funker fint for meg.

Hvis det hadde vært på bygda og bare en kafe så tror jeg nesten jeg hadde nevnt det for personen bak disken når jeg kom, i tilfelle det var et problem av en eller annen grunn.

Anonymkode: 02fba...7a7

AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger på kafé alene jeg. Null stress :)

Anonymkode: 9ab92...279

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gjør du det? 

Anonymkode: a20b9...577

Mange ganger. Veldig deilig.

Skrevet

Herregud, det har jeg gjort tusen ganger. Nå er jeg på roadtrip alene, og har vært på både cafeer og restauranter. Og tanken om at det skulle vøre rart slo meg ikke før jeg leste dette nå 😄 Nei, det er ikke rart. Men, blir du sittende i flere timer, så kjøp noe å dukke et par ganger pluss noe å spise. 

Skrevet (endret)

Kjør

Endret av EmVeeJee
AnonymBruker
Skrevet

Å gå på kafé alene er innafor. Å jobbe på kafé er innafor.

Men å okkupere et bord på en kafé på bygda i 4-5 timer ville jeg nok ikke gjort, selv om jeg handlet.

Det jeg gjør er å komme tidlig, sitte 1-2 timer, men forlater når kafeen begynner å fylles opp ved lunsjtid. Vis litt hensyn, så er en velkommen tilbake også :)

Har du bibliotek i nærheten? Mange steder har egne rom/kontorplasser en kan låne, og ingen studenter nå. Eller uansett bord en kan sitte og jobbe ved :) 

Anonymkode: 77e4d...a5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...