AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Jeg er nok tidlig ute, men jeg liker å ha ting på stell i god tid. Jeg er ferdig med alle Julegaver utenom til min far. Trenger SÅRT TIPS. Han er i 60åra og med eneste hobby som å kritisere andre, røyke og se pengene vokse på konto. Iallefall, han har ms (er uføretrygdet) og bruker stokk, i den forbindelse er ikke noe sportsutstyr noe å kjøpe. Han sitter kun hjemme foran pcn og følger med aksjene sine og er ute på terrassen å røyker. Ikke drikker han heller. Bruker samme klær som han alltid har gjort siste 20 årene, bruker ikke klær vi (les:jeg og mine søsken, ei hans kone) kjøper. Kona hans baker og lager mye godt hvert år til jul, så det er ikke noe jeg kan lage og gi i julegave. Gavekort på restauranter eller kultur er heller ikke aktuelt. Han blant annet nekter plent å bli med kona si på feks julebord. Han hater det. Han liker seg best hjemme. Han hater nye ting. Superenkel å kjøpe gave til gitt. Noen som har ideer jeg ikke kan komme på? Jeg gir max 300. Har kjøpt fellesgave til de, og en personlig ting til kona hans, kun han som gjenstår. Anonymkode: 34c6a...3a1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Drit i å kjøpe noe til fyren da vel!? Anonymkode: fc278...579 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Favorittrøyken/favorittsigaren hans? Anonymkode: d8920...b00 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Et fint askebeger + favorittsigarettene hans? Anonymkode: d8920...b00 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 En sånn gaveeske, med shampo og deo. For han vasker seg vel?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Noe som kan konsumeres kanskje? F eks fenalår, eksklusiv digg sjokolade eller hva han enn liker. Anonymkode: 77b46...35f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Røyk. Spekemat. (Kona speker vel ikke?). En bok med kritikk til alle og enhver (finnes sikkert). Har sett noe annonse på at det går ann å få kjøpt avis fra dagen en person ble født på. Tøfler Teppe. Varmeteppe. Anonymkode: 8e5a2...7a6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er nok tidlig ute, men jeg liker å ha ting på stell i god tid. Jeg er ferdig med alle Julegaver utenom til min far. Trenger SÅRT TIPS. Han er i 60åra og med eneste hobby som å kritisere andre, røyke og se pengene vokse på konto. Iallefall, han har ms (er uføretrygdet) og bruker stokk, i den forbindelse er ikke noe sportsutstyr noe å kjøpe. Han sitter kun hjemme foran pcn og følger med aksjene sine og er ute på terrassen å røyker. Ikke drikker han heller. Bruker samme klær som han alltid har gjort siste 20 årene, bruker ikke klær vi (les:jeg og mine søsken, ei hans kone) kjøper. Kona hans baker og lager mye godt hvert år til jul, så det er ikke noe jeg kan lage og gi i julegave. Gavekort på restauranter eller kultur er heller ikke aktuelt. Han blant annet nekter plent å bli med kona si på feks julebord. Han hater det. Han liker seg best hjemme. Han hater nye ting. Superenkel å kjøpe gave til gitt. Noen som har ideer jeg ikke kan komme på? Jeg gir max 300. Har kjøpt fellesgave til de, og en personlig ting til kona hans, kun han som gjenstår. Anonymkode: 34c6a...3a1 Er du bitter fordi han liker å se aksjene vokse og ikke har gitt noe til deg? Anonymkode: b9dcd...d9f 1
Pragmatikeren Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 Massasjepute? Godlukt? Bøker? Barbermaskin? 1
tussi680 Skrevet 3. august 2021 #10 Skrevet 3. august 2021 Han er jo mann, så kjøp no som kan ta vekk sjeggstubbene. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #13 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du bitter fordi han liker å se aksjene vokse og ikke har gitt noe til deg? Anonymkode: b9dcd...d9f HAHAHA. nei. Jeg er ikke bitter. Han er Jeg er voksen med egne barn, og har aldri hatt problemer med å forsørge verken meg selv eller min familie. Det har jeg nok fått av han, altså god kontroll over egen økonomi, som er en stor gave i seg selv. Jeg ønsker å gi noe som treffer han, ikke en tankeløs gave som støver ned. Tror du sporer litt av her.... Utenom denne kommentaren, var det flere gode tips - tusen takk for flotte innspill 😄 Anonymkode: 34c6a...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #14 Skrevet 3. august 2021 Fotobok med bilder av familien? Kan slås sammen med søsken og kona. Må ikke bare være bilder av barnebarna. Anonymkode: cef45...b4c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #16 Skrevet 9. august 2021 Ullsokker/sokker kan vel aldri slå feil, spekemat Anonymkode: 104ab...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #17 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 20.10): Han sitter kun hjemme foran pcn og følger med aksjene sine og er ute på terrassen å røyker. AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 20.10): Jeg gir max 300. Har kjøpt fellesgave til de, og en personlig ting til kona hans, kun han som gjenstår. Aksjer for kr 300,- er vel en fin gave! Anonymkode: d8920...b00 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #18 Skrevet 28. august 2021 Min gamle far har blitt veldig glad for en astronautpenn https://www.tudos.no/produkt/fisher-space-bullet-pen-chrome/ Og for barberkost, så han han barbere seg på den gode gamlemåten. Anonymkode: 4a3fb...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå