Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg vet det er en egen tråd for RFSU testene, og jeg har lagt det ut der og men føler ikke jeg får helt svar på det jeg lurer på. Jeg har også googlet meg til den store gullmedaljen det siste døgnet, men nå må jeg bare skrive et eget innlegg for å få konkrete svar. 🙈

13.30 ish, i går, tok jeg en rfsu test og den ble positiv. Det kom en svaak strek innen det første minuttet, og den ble sterkere etterhvert.

For å være sikker, kjøpte jeg en til rfsu test (test tidlig, begge to), og til min store skuffelse var den negativ. Hva har skjedd her?

Den i går tok jeg andre gangen jeg gikk på do, og den i dag tok jeg med morgenurin. Fler som skriver at testen slår best ut hvis man tar den andre gang man går på do, og ikke drikker så mye innen da. Kan det være det? At jeg skulle tatt den andre gang jeg var på do i dag, og ikke første?

Jeg skulle hatt mensen for en eller to dager siden, og har enda ikke sett eller kjent noe tegn til det.

Har kjøpt en CB digital som jeg skal ta i morgen, men er jo livredd for at den er negativ. Kan den første positive jeg fikk være en falsk positiv? Tenkte på kjemisk, men er det ikke rart om streken er fullstendig borte under 24t etterpå?

Håper virkelig noen vil ta seg tid til å svare, det hadde jeg satt veldig stor pris på! Blir jo fullstendig sprø av den uvissheten. Legger ved et bilde av den positive.

0F49C915-408E-4EA0-9A18-D00D9F7FB24B.thumb.jpeg.e48d067e7629276c1297fd83f27b17f6.jpeg

Anonymkode: 14235...d5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme som deg, var lik test men med et annet merke. Tok digital to dager etter den første, og den ble negativ. Legen min sa at det var nok en falsk positivt. At man alltid har sånn <5 hcg i kroppen, at noen tester reagerer på det. Men også at det kan ha vært kjemisk. Vanskelig og si. Men vent 5 dager før du tar en ny ❤️

Anonymkode: a5656...215

AnonymBruker
Skrevet

Min test så identisk ut som din, men var falsk positiv. 

Anonymkode: 007d1...52e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-3 den 20.00):

Hei,

Jeg vet det er en egen tråd for RFSU testene, og jeg har lagt det ut der og men føler ikke jeg får helt svar på det jeg lurer på. Jeg har også googlet meg til den store gullmedaljen det siste døgnet, men nå må jeg bare skrive et eget innlegg for å få konkrete svar. 🙈

13.30 ish, i går, tok jeg en rfsu test og den ble positiv. Det kom en svaak strek innen det første minuttet, og den ble sterkere etterhvert.

For å være sikker, kjøpte jeg en til rfsu test (test tidlig, begge to), og til min store skuffelse var den negativ. Hva har skjedd her?

Den i går tok jeg andre gangen jeg gikk på do, og den i dag tok jeg med morgenurin. Fler som skriver at testen slår best ut hvis man tar den andre gang man går på do, og ikke drikker så mye innen da. Kan det være det? At jeg skulle tatt den andre gang jeg var på do i dag, og ikke første?

Jeg skulle hatt mensen for en eller to dager siden, og har enda ikke sett eller kjent noe tegn til det.

Har kjøpt en CB digital som jeg skal ta i morgen, men er jo livredd for at den er negativ. Kan den første positive jeg fikk være en falsk positiv? Tenkte på kjemisk, men er det ikke rart om streken er fullstendig borte under 24t etterpå?

Håper virkelig noen vil ta seg tid til å svare, det hadde jeg satt veldig stor pris på! Blir jo fullstendig sprø av den uvissheten. Legger ved et bilde av den positive.

0F49C915-408E-4EA0-9A18-D00D9F7FB24B.thumb.jpeg.e48d067e7629276c1297fd83f27b17f6.jpeg

Anonymkode: 14235...d5e

Uff,skjønner at du er fortvilet. Disse testene er skikkelig upålitelige, jeg anbefaler deg å kjøpe en vanlig clear blue med kryss om du er redd for at digital ikke skal slå ut. Hvis du er prøver, så anbefaler jeg babyplan sine teststrimler varmt.

Håper du får svaret du ønsker deg på neste test, lykke til! 

Anonymkode: 368bd...9c3

AnonymBruker
Skrevet

jeg tok en denne mnd den var også falsk positiv

Anonymkode: 84b54...551

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det sånn skyggestrek? 

Anonymkode: 44df4...080

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...