Gå til innhold

Hva har DU på den hjemmelagde pizzaen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips til fyll 😊 og hvilken saus er best? 

Gjerne barnevennlige varianter, men de tåler det litt spicy 😊

Anonymkode: 4da10...8a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg skriver bare hva jeg har på min pizza som jeg liker veldig godt. liker godt toro pizzafyll med tomat og løk så blir 2 slike poser, 1 løk, 2 kjøttdeiger, pepperoni, og ost. Blir mye godt fyll syns nå jeg. 

Anonymkode: 8d8b7...a7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sausen jeg lager selv er best. Fyll? Jeg varierer litt, fra den klassiske hjemmelagede 90-tallspizzaen med løk, kjøttdeig og ost, til tynn bunn stekt på stein i ovnen med ost, skinke, (rød) løk og bacon. Pepperoni fungerer og fint.

Noe som etter hvert har blitt en klassiker er fajitakrydret kylling.

Anonymkode: 8d830...073

• Liker 3
Skrevet

Fetaost, den med chili.  Bacon, noen ganger kjøttdeig, løk, purre, hvitløk, parika, sopp, ananas, cherrytomat,  Kommer an på hva jeg har i huset.  Noen ganger har jeg kjøttboller og pepperoni også men da er ikke kjøttdeig nødvendig.   Sausen lager jeg noen ganger selv eller så kjøper jeg toro sin men tomat og løk eller glass med idun sin.   Fryser ned osteskalker og når jeg har 4-5 stykker tiner jeg de i kjøleskapet og rasper de.  Det er nok i massevis til en pizza.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fårepølse.

Anonymkode: 6a9fd...219

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spanske shøttboller!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bbq-saus, marinert kylling, bacon, ananas og rødløk 🤤

Anonymkode: 83029...b99

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Original pizzasaus fra Peppes eller hva det heter, er den beste. 

Baconstriper, strimlet kyllingfilet, løkringer (rødløk) og paprikaringer, så salt og pepper. Ost, selvfølgelig. Ikke viktig hvilken, så lenge den er revet. Enkelt og greit! 

Varierer noen ganger med kjøttboller (de fra peppes liker jeg godt) og kylling, pepperoni, eller enkel skinke revet i store biter. 

Anonymkode: c83b0...77b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Creme fraiche, pesto, spekeskinke, løk, ruccola og mozzarella og masse hvitløkspulver og oregano 🥰

Anonymkode: becd6...44d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Paprika, mais, sopp, tomat, oliven, pesto, fetaost, mozerella

Anonymkode: 26558...b40

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Peonjenta skrev (10 minutter siden):

Fetaost, den med chili.  Bacon, noen ganger kjøttdeig, løk, purre, hvitløk, parika, sopp, ananas, cherrytomat,  Kommer an på hva jeg har i huset.  Noen ganger har jeg kjøttboller og pepperoni også men da er ikke kjøttdeig nødvendig.   Sausen lager jeg noen ganger selv eller så kjøper jeg toro sin men tomat og løk eller glass med idun sin.   Fryser ned osteskalker og når jeg har 4-5 stykker tiner jeg de i kjøleskapet og rasper de.  Det er nok i massevis til en pizza.

Nett som jeg skulle beskrive alt selv! Men tiner ikke osten, da jeg synes den er lettere å raspe som frossen :)

Anonymkode: 80650...c30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Trenger tips til fyll 😊 og hvilken saus er best? 

Gjerne barnevennlige varianter, men de tåler det litt spicy 😊

Anonymkode: 4da10...8a6

Stort sett karbonadedeig, løk, mais, sjampinjong og stekt asparges. 

Av og til går vi helt crazy og har på alt mulig rart av kjøtt og grønnsaker. 

Pølsepizza med tomatsaus og ost er jo en vinner for barn. 

Anonymkode: 5f120...0c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forresten, ost er ikke ost. Shempeviktig at det er jarlsbær!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempegodt å skjære squash på langs med en mandolin i lange tynne skiver, steke skivene med masse hvitløk i en stekepanne og ha de på pizzaen sammen med mozarella, stekt spinat og marinert kylling 😍

Anonymkode: c2145...e62

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forresten, ost er ikke ost. Shempeviktig at det er jarlsbær!

Kjempeviktig at det er jarlsberg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaget tomatsaus av hakkede tomater, tomatpuré og krydder. Ost. Masse! Paprika, Løk, ananas, bacon og enten kjøttdeig eller skinke. Ungene vil ha pepperoni også. 

Anonymkode: 31a5d...2b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaget tomatsaus, syltet chili, rødløk, cherrytomater, paprika, eventuelt spinat, syltet løk, ananas, oliven, fersk oregano, hvitløk, chili og ost. Pluss ruccola og agurkskiver oppå når den er ferdig stekt.

Anonymkode: 01ca6...ae4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvit base (crème fraishe med hvitløk, olje og krydder)

Så er det hva enn vi har :) paprika, mais, sopp, tortillachips, ost pleier være gjengangere.

Anonymkode: 2705a...465

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

Peppes original pizzasaus, champignon i skiver, chorizo-skiver, mozzarella, pizzakrydder, kremet balsamico.

Skrevet

Kjøttdeig, løk, ferdigkjøpt pizzasaus, mais og oliven uten stein. Pluss ost.

(Lager bunnen selv fra scratch.)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...