Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du blitt sammen med ei som ikke drikker noe særlig alkohol og i alle fall ikke vin?

Opplever at kosen med vinen er SÅ viktig...?

Anonymkode: 6a127...d21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ville nok vært litt skuffende for min del ja. Jeg er glad i god mat og god vin og elsker å stelle i stand, og det er del av opplevelsen.

Anonymkode: d1c44...f42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg fikk kose meg med vin, så.

Anonymkode: f2564...44d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ville du blitt sammen med ei som ikke drikker noe særlig alkohol og i alle fall ikke vin?

Opplever at kosen med vinen er SÅ viktig...?

Anonymkode: 6a127...d21

Min kos med vinen er viktig, hennes kos får være hennes greie. Nei, vinen er ikke SÅ viktig at HUN også må drikke den.

Anonymkode: c1f5b...4c7

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man vet å sette pris på god mat så bryr jeg meg fint lite om hva en partner liker å drikke. Selv drikker jeg kun vin til mat, «vinkjerring» blir jeg aldri. 

Anonymkode: f2afd...59d

Skrevet

Det hadde gått helt greit for min del. Jeg er glad i vin, men har ikke en livsstil hvor alkohol tar stor plass og har en del venner som ikke drikker, så ser ikke at det skulle vært et problem. Hadde nok vært et større problem hvis jeg var ute på byen flere ganger i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 3618b...2bc

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg drikker lite alkohol selv, så kunne jeg fint vært sammen med noen som og drikker lite alkohol.

Og hvorfor må man drikke vin til god mat? Jeg er veldig glad i god mat, men synes ikke vin er så godt.

Anonymkode: df805...214

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...