AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Hei! Når kjente dere bevegelser? Hvordan var svangerskapet? Del erfaringer!😍 Er 14+3 dager og tredjegangsgravid Anonymkode: a12b5...abc
Prelunia Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 (endret) Uke 18 som andregangs, uke 17 som tredje (hadde morkaka foran). Det andre svangerskapet var ganske greit fram til uke 35. Ingen kvalme og god form. Ble sykemeldt i uke 35 pga kynnere og bekken. Det tredje svangerskapet var det verste... Utrolig kvalm + at jeg hadde en 1.åring å ta vare på. Sleit mye med symfyseløsning, bekkenet og smerter i beina og ble sykemeldt 50% i uke 32 og 100 i uke 36. Har en jobb med mye ståing og gåing. Fødselen med nr 3 var til gjengjeld den beste. Grua meg skikkelig til den siden nr 2 var den verste.. Endret 3. august 2021 av Prelunia
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Med de to første så kjente jeg spark fra midten av uke 17. Med nr 3 så lå morkaken foran på magen, så da kjente jeg ikke spark før i uke 22, men etter det så var det liv og røre svangerskapet ut (og etterpå) 🤪 Jeg syns svangerskapene ble mer og mer krevende, men jeg var i grei form hele veien med alle tre. Mye halsbrann, ulvehunger og trøtthet. La på meg hhv 12, 14 og 17 kg i svangerskapene og sliter med å bli kvitt de siste 5 kiloene selv om minstemann har rukket å bli 4 år.. Pga veldig fysisk jobb med alt fra relativt tunge løft og mye gåing til krabbing på huk og timevis uten tilgang på wc (spesialsykepleier), så ble jeg 100 % sykemeldt rundt omkring uke 30 med alle 3. Ingen bekkenplager i noe av svangerskapene, men begge hoftene begynte å krangle omtrent når minstemann ble ett år. Anonymkode: ade56...276
Fru Uperfekt Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Når kjente dere bevegelser? Hvordan var svangerskapet? Del erfaringer!😍 Er 14+3 dager og tredjegangsgravid Anonymkode: a12b5...abc Forskjellig, kommer an på hvordan barnet ligger
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Med nr 2 kjente jeg det tydelig i uke 16-17. Han var stor og sterk. Morkake foran. Nr 3 kjente jeg det tydelig i uke 23-24, hadde nok kjent det før også men da veldig svakt. Denne babyen var nokså liten. Morkake bak. Anonymkode: faabc...ae7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Med første kjente jeg liv rundt uke 14. Med nr 2 husker jeg ikke helt, men var før oul. Med nr 3 og 4 var det rundt uke 18-19. Tror jeg hadde det for travelt til å kjenne etter med de to siste, så da merket jeg ikke noe før det ble ganske tydelige bevegelser. Morkaken har ligget bak med alle. Anonymkode: d72fc...dc8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Hadde morkaka foran med tredjemann og kjente bevegelser rundt uke 20 tror jeg. Var vanskelig å kjenne om det var baby eller luft i begynnelsen. Med andre kjente jeg liv i uke 14 allerede, så det var jo litt uvant. Svangerskapet gikk like fint som de to andre da, ingen plager eller vondter å snakke om. Var sikker på at jeg kom til å føde før termin siden andre kom noen dager før, men gikk fem dager over. Og baby snudde seg til seteleie noen dager før termin. Så jada, tredjemann var en luring her 😅 Anonymkode: 76435...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå