Gå til innhold

Usikker type eller? - blokkering

Anbefalte innlegg

Gjest Joleene
Skrevet

For å gjøre en lang historie kort. I fjor høst/vinter datet jeg en mann, vi hadde sex og skulle prøve praktisere et FF forhold som gikk i vasken. Kontakten ble avsluttet, og vi gikk begge videre.

Rett før sommerferien nå logget jeg meg inn på dating appen og fant han igjen. Skrev noen dumme mld i fylla der inne, som jeg selvfølgelig angret etterpå.

Han reagerer med å blokke meg på appen, greit nok, jeg tok hintet. Men så tikker det inn en melding på messenger (fb) fra han. Når jeg skulle åpne hadde han angret meldingen og blokkert meg på Facebook og. Mens jeg satt og undret meg over dette, la han meg til på Snapchat. Jeg godtok og han begynte selvsagt skrive, svare på de mld. 

Den kvelden chattet vi i flere timer, hvor både han og jeg fikk lufte det som hadde vært den gang. Vi snakket om å begynne fra scratch igjen, men at alt gammelt må «screenlegges», som han sa. Jeg merket at han var litt usikker siden han spurte om jeg trodde vi kunne møtes igjen etter alt, han ville gjøre alt for å unngå at det skulle bli kleint og køddet med å treffes i fylla på byen. Vi avsluttet samtalen med god natt og at vi sku gjenoppta kontakten når ferien var over. 

Et døgn etterpå våkner jeg til en snap mld fra han som var sendt 02 tiden hvor det stod «våken?». Svarte han på morningen at jeg ikke våkner til slikt om natta og at han heller kan ringe meg neste gang og gav han nummeret mitt (i en humoristisk vri). Hørte ingenting.

noen dager senere hadde jeg en fyllekule igjen, sendte flere snapper om natten til han, som jeg angret/slettet etterpå. Hørte ingenting.

Da lot jeg være å sende mer. Han har fulgt med på storyene mine og det er det. 5 uker gikk uten at noen av oss tok kontakt. Jeg tenkte at jeg sikkert hører noe etterhvert. 

I går bladde jeg tilfeldigvis gjennom vennelisten på snap for å finne noen andre og ser at han har blokkert meg der og. Blokkert meg etter 5 uker?!? 
skjønner jo at fyren tydeligvis ikke vil ha meg i sitt liv, men er det helt vanlig å bare blokke nå til dags? Vi er begge i midten av 30 årene, skulle kanskje ikke trodd det. Men det gjorde meg irritert, rett og slett. Han må virkelig ha høye tanker om seg selv siden han blokkerer meg på to ulike plattformer jeg ikke har tatt kontakt med han i utgangspunktet.

Jeg vet jo svaret innerst inne. Jeg må gå videre. Men jeg trenger høre det fra andre og, evt få litt synspunkter. Var det selvforsynt? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For et styr.

og: screenlegges?😂😂

Anonymkode: 5020d...993

• Liker 6
Gjest Joleene
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For et styr.

og: screenlegges?😂😂

Anonymkode: 5020d...993

Haha, ja tenkte det samme 😂 Jeg svarte jo bare at det bør glemmes. Folk gjør feil, dumme ting, også koster man det av seg og går videre. Men han her er en nøtt jeg har funnet interessant, fordi han kan fortelle intime ting om seg selv i noen øyeblikk, og samtidig virke så care. Har liksom vært vanskelig å plassere han. 

Han er typen som forteller at han ikke får napp, kommer hjem fra byen alene, anser seg dominerende osv 🙊 blir forvirra av hele fyren.. Men å blokkere liksom, er ikke det å ta i litt? Vi har jo ikke akkurat hatt mye kontakt 😆

AnonymBruker
Skrevet

Veldig merkelig oppførsel fra han, hadde blitt forvirret selv! Greit å ikke ville ha kontakt, men blokkering betyr som regel enten 2 ting:

1. Du er pågående og slitsom og han må blokkere fordi du maser, eller

2. Han har følelser for deg og vil ikke se hva du driver med, og unngå alle muligheter til at han kan ta kontakt

Anonymkode: ced2c...d63

Gjest Joleene
Skrevet

Kan legge til at jeg har hatt litt av en festmåned med mye sosial omgang og morro. Har truffet andre menn også denne perioden. Har jo selvsagt ikke lagt ut noe intimt på snap, men han har vel sett at jeg har hatt det gøy og ikke viet han oppmerksomhet. Trodde jo vi sku gjenoppta kontakten når ferien var over.. 🙈

Gjest Joleene
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig merkelig oppførsel fra han, hadde blitt forvirret selv! Greit å ikke ville ha kontakt, men blokkering betyr som regel enten 2 ting:

1. Du er pågående og slitsom og han må blokkere fordi du maser, eller

2. Han har følelser for deg og vil ikke se hva du driver med, og unngå alle muligheter til at han kan ta kontakt

Anonymkode: ced2c...d63

Nr 1 kan hvertfall ikke stemme 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Blokkert deg eller bare fjernet deg som venn? Jeg fjerner alle som venner om vi ikke har direkte kontakt  på en stund, spesielt dater. Betyr ikke noe annet enn at jeg ikke har interesse av at de skal kunne se hva som foregår i mitt liv.

Anonymkode: 8e5d4...ad9

Gjest Joleene
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Blokkert deg eller bare fjernet deg som venn? Jeg fjerner alle som venner om vi ikke har direkte kontakt  på en stund, spesielt dater. Betyr ikke noe annet enn at jeg ikke har interesse av at de skal kunne se hva som foregår i mitt liv.

Anonymkode: 8e5d4...ad9

Han har blokkert 🙄 Og det merkeligste er jo at jeg aldri har tatt kontakt med han på feks Facebook. Vi har kun hatt hverandre på snap. Men nå er jeg blokket der også 😂 

må jo være høy på seg selv han tenker jeg, som tror jeg vil stalke han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...