Gå til innhold

The others

*Stylish*

Anbefalte innlegg

Flere her som har sett filmen The others (tror det er det den heter) med Nicole Kidman?

Synes denne filmen var utrolig spennende og skummel (er vel egentlig ganske lett skremt når det gjelder skrekkfilmer :oops: men men..)

for de som ikke har sett den... anbefaler jeg denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så skummel synes jeg, men utrolig godt laget.

Liker ikke Kidman noe særlig, men filmen var bra likevel.

Anbefaler den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes filmen var veldig bra. Grøssere pleier å være så overdrevet at de blir latterlige, men ikke denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig skuffet egentlig, for filmen har på en måte stjålet hovedpoenget til "The sixth sense" - og det liker jeg ikke, for den filmen er knallbra!

Så den på kino. Ble litt skremt noen ganger, men ble ikke overveldende redd.

Bra laget, flotte bilder, god stemning - men hele poenget til filmen er brukt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leide den på video da mannen var i nordsjøen.

Sovna faktisk en halv time ut i filmen...!!! :-?

Så har faktisk ikke fått sett den, har visst gått glipp av noe.

Leier den kanskje igjen...

Neste filmen jeg og ei venninne leide så jeg heller ikke, filmen sto på og vi satt og "skravla"......masse bortkasta penger.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var utrolig bra laget!

Dumme meg skjønte jo ikke at de selv var spøkelser før helt på slutten da.

Men spennende var den absolutt.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt dumt å anbefale filmen da man røper såpass mye. Var jo en grunn for at jeg ikke sa det i innlegget da. :-? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nei nei.. :ler: mente jo ikke det direkte til deg, madison! :) Mente det heller ikke direkte til noen andre. Bare påpekte at det var litt dumt egentlig.. Ikke så mange som gidder å se filmen om de blir fortalt hele poenget. Jeg hadde iallefall mista lysten. Hvertfall når det gjelder sånne filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener. Ikke så morsomt å se en film hvor en har blitt fortalt hele "hemmeligheten".

Vi får skjerpe oss der jenter, er flere som vil se filmen det er snakk om :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns filmen var litt opp og ned. Syns den var langtekkelig noen ganger. Men skummel også. Jeg blir lett skremt av grøssere asså. Jeg så Long Time Dead her for noen uker siden, ble så redd at jeg satt på gulvet bak stolryggen til raden foran meg på kinoen. Måtte ligge over hos en venninne om natta for jeg turte ikke være hjemme alene i mørket......

Jeg skjønte ikke før på slutten at de var spøkelser selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...