AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Har matchet med en på tinder som I starten virket nokså morsom. Men jeg vet ikke helt.. han har noen små drypp inni mellom som gjør at han virker noe bitter kanskje. Han spurte meg om jeg hadde vært gift, hvorpå jeg svarte nei, hva med deg? (Begge har barn og lange forhold bak seg) Han svarte: «likheten mellom en håndgranat og kvinnfolk er at hvis ringen ryker, ryker huset også. Og det har jeg ikke hatt lyst til enda.» Er det morsomt synes dere? Eller noe kvinnefiendtlig/bittert? Anonymkode: 3614e...f50
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Har matchet med en på tinder som I starten virket nokså morsom. Men jeg vet ikke helt.. han har noen små drypp inni mellom som gjør at han virker noe bitter kanskje. Han spurte meg om jeg hadde vært gift, hvorpå jeg svarte nei, hva med deg? (Begge har barn og lange forhold bak seg) Han svarte: «likheten mellom en håndgranat og kvinnfolk er at hvis ringen ryker, ryker huset også. Og det har jeg ikke hatt lyst til enda.» Er det morsomt synes dere? Eller noe kvinnefiendtlig/bittert? Anonymkode: 3614e...f50 Dette må være en vits for å se om du har humor. En del menn tester damer for å se om de har en noen lunde sans for humor. Anonymkode: 8c3b4...244 2
SoWhat? Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Skjønner skepsisen din. Det er Harry sagt. Helt ok å være Harry på enkelte områder, men ikke alle. Jeg hadde betraktet han som teit. 10
Gjest Robin666 Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 (endret) Å ha dårlig humor er ikke det samme som å være kvinnefiendtlig. Mannen burde få seg noen nye vitser. Endret 3. august 2021 av Robin666
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette må være en vits for å se om du har humor. En del menn tester damer for å se om de har en noen lunde sans for humor. Anonymkode: 8c3b4...244 Ja, vi har jo vitset en god del fram og tilbake, men akkurat en «kvinnfolk»-vits bør han vel heller dra med kameratene hvis han må dra en? Idk. SoWhat? skrev (Akkurat nå): Skjønner skepsisen din. Det er Harry sagt. Helt ok å være Harry på enkelte områder, men ikke alle. Jeg hadde betraktet han som teit. Ja, synes også den var litt teit. Anonymkode: 3614e...f50 5
AprilLudgate Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Mja. Jeg tenker at når det lyser gjennom bitterhet og han i tillegg slår vitser om kvinner på det nivået er det et litt rødt flagg. Han har nok ikke så mye erfaring med kvinner utenom dette forholdet, det endte åpenbart dårlig i hans øyne. Og han anser kvinner som.....tja. Jeg hadde ikke blitt fornærmet selv, men dette blir litt for enkelt i topplokket på humorsiden for min del. 13
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Han virker litt lite opplyst - Du får informere ham om skjevdelingsreglene i ekteskapsloven......at huset ryker nok ikke med mindre han er helt tøffel. Høres ut som en linje han har ferdig for å servere Tindermatchene sine, høres sikkert morsomt ut i hodet hans Anonymkode: 30c19...92f 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 Det var faktisk morsomt da. Anonymkode: 93e80...59a 2
Gjest Henkjønnet Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 Han er dum som bruker slike vitser når han skal vitse om noe. Den der passer til gutta. Han må se Friends og alt det andre damer syns er morsomt og lære seg den humoren. Overlat mørk og spesiell humor til gutta.
ElectricScum Skrevet 3. august 2021 #10 Skrevet 3. august 2021 Vil ikke konkludere med at han er kvinnefiendtlig, men vitsen var såpass døv at det i seg selv er turnoff. Føler ikke jeg har noe til felles med menn som omtaler damer som "kvinnfolk" heller, for den saks skyld. Ikke fordi jeg blir støtt, men jeg synes det fremstår som lavpanna og banalt. 8
ElectricScum Skrevet 3. august 2021 #11 Skrevet 3. august 2021 Henkjønnet skrev (2 minutter siden): Han er dum som bruker slike vitser når han skal vitse om noe. Den der passer til gutta. Han må se Friends og alt det andre damer syns er morsomt og lære seg den humoren. Overlat mørk og spesiell humor til gutta. Øh. Den humoren er ikke spesielt mørk eller spesiell. Snarere banal med et ekstremt lite overraskende poeng. Den type vitser er litt som dansebandmusikk. Du vet hva som kommer etter du har hørt den aller første strofen. Platte opplagtheter er uintelligent og kjedelig. 11
Gjest Henkjønnet Skrevet 3. august 2021 #12 Skrevet 3. august 2021 15 minutter siden, ElectricScum said: Øh. Den humoren er ikke spesielt mørk eller spesiell. Snarere banal med et ekstremt lite overraskende poeng. Den type vitser er litt som dansebandmusikk. Du vet hva som kommer etter du har hørt den aller første strofen. Platte opplagtheter er uintelligent og kjedelig. Joda men generelt må man holde seg unna humor de selv kan bli krenket av eller som setter dem i et dårlig lys. Derfor friends er så bra ikke sant. Fordi damer har en helt annen humor enn fleste menn. Hvis du som mann på liv og død må tøyse om noen så kan det være noe hun selv liker å tøyse om
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #13 Skrevet 3. august 2021 Jeg hadde nok tenkt at vi ikke hadde så mye til felles. Den typen personer som synes sånne vitser er morsomme er erfaringsvis folk jeg ikke kommer overens med på andre områder heller. Anonymkode: fdfab...869 2
ElectricScum Skrevet 3. august 2021 #14 Skrevet 3. august 2021 Henkjønnet skrev (7 minutter siden): Joda men generelt må man holde seg unna humor de selv kan bli krenket av eller som setter dem i et dårlig lys. Derfor friends er så bra ikke sant. Fordi damer har en helt annen humor enn fleste menn. Hvis du som mann på liv og død må tøyse om noen så kan det være noe hun selv liker å tøyse om Damer har like individuell humor som menn. Det finnes flust av damer som har tilsvarende (dårlig) humor som denne fyren TS dater, bare med omvendt fortegn. Det er like fælt. Og om det er slik at dette faktisk er humoren hans er det like greit at han lodder stemningen først som sist så TS har mulighet til å skygge banen før hun brått sitter i familieselskapet og dør av forlegenhet når han drar vitsene sine. 2
Gjest Henkjønnet Skrevet 3. august 2021 #15 Skrevet 3. august 2021 Just now, ElectricScum said: Damer har like individuell humor som menn. Det finnes flust av damer som har tilsvarende (dårlig) humor som denne fyren TS dater, bare med omvendt fortegn. Det er like fælt. Og om det er slik at dette faktisk er humoren hans er det like greit at han lodder stemningen først som sist så TS har mulighet til å skygge banen før hun brått sitter i familieselskapet og dør av forlegenhet når han drar vitsene sine. Er mye smartere å begynne penere og så heller holde tilbake. Det er ikke et absolutt krav at man skal ha lik humor. Hvis han forteller henne vitser hun syns er artige får hun jo en artig mann. Så hun har ingenting å klage over. Så kan han dele all den andre humoren med gutta
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #16 Skrevet 3. august 2021 Bitter og barnslig. Helt uaktuell for meg. Anonymkode: 1eaeb...f05 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #17 Skrevet 3. august 2021 Bitter vil jeg ikke si han er. Hadde han vært gift, blitt skilt, og mistet huset så ville jeg si han er bitter. Kanskje han på en heller dårlig måte forteller at han ikke er interessert i giftemål? Strengt tatt har det vel vært nedgang i antall ekteskap over mange år så vidt jeg husker å ha lest. En dårlig vits og han stemples som en bitter taper som dumpes? Høres vel ekstremt ut etter min mening, menmen... Anonymkode: c177a...bfc
CorvusCorax Skrevet 3. august 2021 #18 Skrevet 3. august 2021 Henkjønnet skrev (59 minutter siden): Joda men generelt må man holde seg unna humor de selv kan bli krenket av eller som setter dem i et dårlig lys. Derfor friends er så bra ikke sant. Fordi damer har en helt annen humor enn fleste menn. Hvis du som mann på liv og død må tøyse om noen så kan det være noe hun selv liker å tøyse om Intressant at du kaller deg @Henkjønnet når du er såpass generaliserende. Nei, ikke alle kvinner synes Friends er god humor. 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #19 Skrevet 3. august 2021 Jeg tenker at han prøvde seg på litt humor, men det var et dumt valg, for man vitser ikke negativt om damer når man flørter med en dame... Anonymkode: e95fe...3e2 4
Gjest Henkjønnet Skrevet 3. august 2021 #20 Skrevet 3. august 2021 12 minutter siden, CorvusCorax said: Intressant at du kaller deg @Henkjønnet når du er såpass generaliserende. Nei, ikke alle kvinner synes Friends er god humor. Poenget mitt er jo uansett å starte pent og mainstream og så tilpasse seg som mann. Det er langt bedre å holde igjen på alt hun syns er turnoff og så heller dele det med gutta. Vente til hun selv deler noe mørkt, sarkastisk eller politisk inkorrekt og så matche henne på humor. Så tror hun at hun har funnet drømmemannen når det kommer til humor. Er ikke verre enn det. Kvinner har ikke nødvendigvis dårlig humor, men den er generelt annerledes. Smarte menn tilpasser seg. Denne fyren TS dater var bare dum som ikke tenkte lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå