Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #1 Del Skrevet 19. september 2005 jeg har bestemt meg for å forandre kosthold for å få bort den urene/kvisete huden min. Jeg skal unngå melke- og hveteprodukter, fet mat/sterkmat og brus/godteri. Det skal nå framover gå på masse frukt og grønnsaker,vanlig "norsk" middagsmat, grovt knekkebrød med makrell i tomat, leverpostei,salater og rikelig med vann. Trenger flere tips om hva annet jeg kan spise, men som er sunt. kommer nok til å bli en ganske ensformig kost ettervært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 19. september 2005 #2 Del Skrevet 19. september 2005 Bytt ut kjøttdeigen med karbonadedeig. Spis youghurt, ta omega 369, drikk masse vann (ja du skrev det ja), varier med masse forskjellige pålegg, lag fruktsalater, lag smoothies (mmm...godt og sundt). Ja, det var egentlig det jeg kom på i farta. Mosjon gjør også huden "freshere". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christine69 Skrevet 19. september 2005 #3 Del Skrevet 19. september 2005 Har noen her prøvd 5 trinns programmet? Skal visst nok hjelpe på så masse - uren hud, kviser, sorte prikker, rynker. Vil gjerne høre mening fra de som har prøvd produktet. Klarer ikke å tro på hva selgerne sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå