Gå til innhold

Supermedlemsdama!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns hun blir skumlere desto mørkere det blir jeg..

Skrevet

...og hva er budskapet hennes liksom? Hun utstråler jo ingenting annet enn ONDSKAP: Er enig, hun blir bare verre og verre!

Skrevet

-men hun får dere til å diskutere reklamen da ;)

Skrevet (endret)

Jepp, men frister ikke til supermedlemskap.... skremmer rett og slett. Kommer til å ende opp med mareritt om den dukka i natt jeg.. (jepp, jeg er meeeeeget lettpåvirkelig, får mareritt av filmer andre synes er morsomme jeg..... Mine svigerinner på 13 og 15 år tåler langt mer skumle filmer og bøker enn meg...... )

Korrektur, mine svigerinner er tenåringer, ikke i 20-årene som jeg feilaktig skrev....

Endret av Malama
Skrevet

Huff.... jeg hadde ikke kjøpt pga av henne i alle fall. Dårlig reklame dame :roll:

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jeg så henne ikke før du nevnte henne, men hun var fæl.

Skrevet

Hvis det er sånn jeg blir ettehvert så...Hm..Spørs om jeg skal fortsette å å være supermedlem..

Men, på den andre siden, Ninakanin sitter ved siden av meg her og sier hun blir "mindforced" til å bli supermedlem. :ler:

Kanskje det er det de prøver på? Bliiiii supermedleeeeeeem!! Aaaarrrhhhh!

:hår:

Skrevet
-men hun får dere til å diskutere reklamen da ;)

All omtale er ikke reklame - og all reklame er ikke god reklame.

Skrevet

Hun ser ut som digitalversjonen av misbrukte kvinner (Amnesty reklamen).

Synes forresten supermedlemmene er heller dårlige til å bruke de ekstratjenestene. Ser at supermedlemmer stadig vekk linker til bilder i stedet for å poste de i innlegget..

Skrevet

Jeg vedder bestemora mi på at den dama er henta rett ut fra Sims2!

Skrevet

- noen burde hvertfall sørge for at dama fikk ny t-shirt el. for det er jo opplagt noe feil ved snittet på den hun har :ler:

Skrevet
Jeg vedder bestemora mi på at den dama er henta rett ut fra Sims2!

Sim'er er mye penere enn det der altså... (Og de bruker alltid bh..)

Skrevet
Skjønner dere ikke? Hun har sittet for mye på KG.

:Nikke:

:ler:

Hvordan kan man blokkere sånn reklame da? Jeg blir skræmt hver gang jeg ser henne! :overrasket:

Skrevet

Nå syns jeg hun ligner på en sånn diger oppblåst ballong-figur som de bruker i gateparader i USA... Ser hun sveve diger og skummel over meg med armene ut og de svarte øynene...

Skrevet

Jeg synes den annonsen er bare helt gyselig.

Hadde aldri skaffet meg supermedlemsskap på grunnlag av den der annonsen jeg nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...