Gå til innhold

Supermedlemsdama!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg synes det er ut som om hun har masse skygge under øynene. Skikkelig sliten dame, som har sovet for lite.  :ler:

Huff, det verste med henne i øyeblikket synes jeg nesten er den GRUSOMME orange t-skjorta!! Hva er det der ekstra utstikket under hver arm??

:ler:

Hun ser skikkelig skummel ut. Smiler mens hun kommer og tar deg! :sjokk:

Skrevet
Jeg syns ho ser vanvittig skummel ut. Og med armene sånn er det litt "kommer å tar deg" følelse over det hele  :ler:

:Nikke:

Skrevet

Nå kom jeg på hva hun minner meg om..

Husker dere den "spøkelseshistoria" fra.. rundtom 15 år siden da jeg var i den alderen i alle fall, finnes sikkert fortsatt...

Om ei dukke... den fine dukka i butikken... som om natta vaks neglene hennes og hun drap jenta som hadde den på rommet sitt? Den dukka... jeg ser for meg henne omtrent akkurat slik som den dama der.....

Skrevet

Stakkars dame, ser ut som ektemannen har gitt henne et par blåveiser..

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Nå kom jeg på hva hun minner meg om..

Husker dere den "spøkelseshistoria" fra.. rundtom 15 år siden da jeg var i den alderen i alle fall, finnes sikkert fortsatt...

Om ei dukke... den fine dukka i butikken... som om natta vaks neglene hennes og hun drap jenta som hadde den på rommet sitt? Den dukka... jeg ser for meg henne omtrent akkurat slik som den dama der.....

:ler: Dama ser skummel ut, men det der var jo skikkelig ille. Jeg synes det ser ut som hun er i en slags hypnose eller noe.

Endret av Fighter
Skrevet

Hurra for popupkiller, jeg går glipp av alt! :( Og skolen har det ikke, men der kan jeg ikke gå inn siden hege har banna ip for noen lekte seg og lekte de var pappa :(

Skrevet
Hurra for popupkiller, jeg går glipp av alt! :(

Popupkiller har ikke noe å si her da. Det er jo banneret øverst. Eller har du blokkert for all reklame?

Skrevet

Jeg hadde ikke lagt merke til henne før nå. Dessuten er jeg vel heller ikke i målgruppen, for jeg er jo supermedlem allerede! *stolt* ;)

Skrevet

Ser visst ut som det xavia :/ Det er bare et stort beige felt der jo!

Skrevet

Har også hengt meg opp i den T-skjorta. Merkelige utstikk!

Hele dama er spooky!

Skrevet

Hm... første gangen jeg så reklamen da jeg gikk in på denne tråden her- og kan ikke annet enn si;

MERKELIG

etter min mening!

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

kanskje dere skal finne på noe anna?sorry men :ler:

Skrevet
:ler: Dama ser skummel ut, men det der var jo skikkelig ille. Jeg synes det ser ut som hun er i en slags hypnose eller noe.

Mulig det, men rett og slett, det blikket, den fremtoningn, det gir meg assosiasjoner til akkurat den spøkelseshistorien. Kjenner du historien? Jeg får bare det bildet... jo, hun minner meg om den dukka, rett og slett. Slik jeg ser den for meg. Skummel. Kommer og tar deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...