Gå til innhold

Supermedlemsdama!

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Visste denne tråden kom til å komme.. !

Den dama er rett og slett grusom :ler:

Skrevet

Hun førte i alle fall en underholdende tråd med seg.

Kommer garantert til å drømme om den dama i natt. Med utstrakte armer og råttent blikk...

Gjest Vindelspev
Skrevet

Minner litt om morderdukka i Childsplay. Så har dere noe å drømme om i natt. :sjarmor:

Skrevet
Jeg tror det er lillesøstra til Vanish-dama..

:ler:

Ja! Men har du sett at det har kommet ny Vanish-dame? Hun er ikke SÅ grusom som hun "gamle"...

Skrevet

Uff hun er skikkelig brekkekkel og skremmer vannet av meg hver gang hun dukker opp.

Skrevet

Ha ha! :ler: har ikke sett den før nå.

Synes det skulle vært et kult bilde av Gry der i stedet, jeg ;) Det originale supermedlemmet.

Skrevet
Jeg vedder bestemora mi på at den dama er henta rett ut fra Sims2!

Nei, simmene er aldri så skumle, de re langt penere, vennligere og mindre velegnet som marerittfremkallende enn den dama der!

Skrevet

Hvorfor kunne de ikke laga en litt fjongere, stiligere dame??

Merker at det irriterer meg litt.

..................................................MYE!!!

Skrevet

Jeg slenger meg på! Absolutt ingen god reklame.

Gry eller Hege; hvem i all verden godkjente denne reklamen???

Skrevet
Gry eller Hege; hvem i all verden godkjente denne reklamen???

Tror ikke de leser her på Snikk Snakk.

Dessverre...

Skrevet

Det er ikke noen som vil HA henne i Sims spillet sitt da? :ler:

Skrevet

Du er flink, det er ikke det. Men den dama der kunne jeg hatt i spillet mitt. Hadde reklamedama sett sånn ut, så hadde jeg ikke tenkt på den kdrapsdukak heller (tror jeg kom på den spøkelseshistoreien pga en reklame på tv, men den supermedlemsdama minner meg definitvt im den dukka slik jge ser den for meg) simmen din lignet på denne supermedlemsdama, bare at hun ikke var skummel :)

Skrevet

Dette engasjerer ser jeg :ler:

Hvis alle som har skrevet i denne tråden blir supermedlemmer skal jeg bytte henne ut med ei lekker snelle ;)

Skrevet

Kan det bli EN lekker snelle? :ler: En mann altså.

Skrevet

Hvis alle som har skrevet i denne tråden blir supermedlemmer skal jeg bytte henne ut med ei lekker snelle ;)

Hehe

Skrevet (endret)

La meg snu litt på det: Hvis du bytter ut den fæle dama, så skal jeg vurdere det. ;)

Endret av Xavia
Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Jeg skal ikke bli supermedlem og synes ikke dama så noe spesielt fæl ut. Tror nok ikke reklamen fungerer for de som synes dama ser helt grei ut.

Men når vi er inne på temaet, det kan jo ikke være rare slanten KG får med 10 kroner i måneden fra en håndfull supermedlemmer.

Endret av Rattleshake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...