Gjest Xavia Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Hva synes dere om den dama i orange t-skjorte, håret i en eller anna underlig oppsats, tomt blikk, underlig smil og med armene strekt mot deg? Hun skal visst få deg til å kjøpe supermedlemsskap. Skal hun forestille en gjennomsnitts KG bruker? Jeg gremmes....
Gjest Bellatrix Skrevet 19. september 2005 #2 Skrevet 19. september 2005 He-he. Så henne ikke før nå. Hun er litt...et eller annet ut, ja.
monja Skrevet 19. september 2005 #3 Skrevet 19. september 2005 Den dama har jeg visst til gode å se....
Gjest Madeline Skrevet 19. september 2005 #5 Skrevet 19. september 2005 Hvor er hun? Jeg har ikke sett henne.
monja Skrevet 19. september 2005 #6 Skrevet 19. september 2005 Av og til dukker hun opp på det øverste reklamebanneret på forumet. Så henne på forsiden av KG jeg.
Malama Skrevet 19. september 2005 #7 Skrevet 19. september 2005 Hun ser så komplett absurd og kunstig ut at jeg måtte se dobbelt på henne for å være sikker påat dette gjaldt KG... nei, jeg forbinder henne så definitvt ikke med KG på noen måte, og frister meg ikke.
vixen Skrevet 19. september 2005 #10 Skrevet 19. september 2005 Nei, hun frister ikke med skygge over øynene (og jeg mener ikke øyenskygge) og stripete åttitallslugg med en eller annen merkelig topp av et hår.
Gjest Madeline Skrevet 19. september 2005 #11 Skrevet 19. september 2005 Av og til dukker hun opp på det øverste reklamebanneret på forumet. Så henne på forsiden av KG jeg. ← Ok, det forklarer saken. Jeg har blokkert reklamen.
Gjest Xavia Skrevet 19. september 2005 #12 Skrevet 19. september 2005 Nei, hun frister ikke med skygge over øynene (og jeg mener ikke øyenskygge) ← Jeg synes det er ut som om hun har masse skygge under øynene. Skikkelig sliten dame, som har sovet for lite. Huff, det verste med henne i øyeblikket synes jeg nesten er den GRUSOMME orange t-skjorta!! Hva er det der ekstra utstikket under hver arm??
Gjest Litjmæ Skrevet 19. september 2005 #13 Skrevet 19. september 2005 Den var de ikke heldige med nei... *grøss*
Rapunsel Skrevet 19. september 2005 #14 Skrevet 19. september 2005 Skikkelig sliten dame, som har sovet for lite. ← Skjønner dere ikke? Hun har sittet for mye på KG.
Dødspingvinen Skrevet 19. september 2005 #15 Skrevet 19. september 2005 Jeg syns ho ser vanvittig skummel ut. Og med armene sånn er det litt "kommer å tar deg" følelse over det hele
Gjest Xavia Skrevet 19. september 2005 #16 Skrevet 19. september 2005 (endret) Skjønner dere ikke? Hun har sittet for mye på KG. ← Aha!! Endret 19. september 2005 av Xavia
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #17 Skrevet 19. september 2005 Hun ser rett og slett ut som en billig 3D-dame. De burde tatt seg råd til å gi henne bedre hud og ordentlig lyssetting... Eller brukt et ordentlig menneske?
Nilma Skrevet 19. september 2005 #18 Skrevet 19. september 2005 Majka - jenta frå verdsrommet - som voksen og fryktelig sliten? ....var tanken som slo meg.
tommeline Skrevet 19. september 2005 #19 Skrevet 19. september 2005 Jeg syns ho ser vanvittig skummel ut. Og med armene sånn er det litt "kommer å tar deg" følelse over det hele ← Var det først jeg tenkte og: Hun ser skikkelig skummel ut!
vixen Skrevet 19. september 2005 #20 Skrevet 19. september 2005 Nei, hun frister ikke med skygge over øynene (og jeg mener ikke øyenskygge) og stripete åttitallslugg med en eller annen merkelig topp av et hår. ← Jeg synes det er ut som om hun har masse skygge under øynene. Skikkelig sliten dame, som har sovet for lite. Huff, det verste med henne i øyeblikket synes jeg nesten er den GRUSOMME orange t-skjorta!! Hva er det der ekstra utstikket under hver arm?? ← Når jeg sa over øynene, mente jeg over som feks en B-gjengen maske... Så da blir det både over, under og på siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå