AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Hei! Jeg og samboeren har noen dager ferie sammen nå og har lyst til å finne på noe sammen - ta en tur i Norge. Vi er generelt glad i å finne på ting, gå toppturer / være aktive, men jeg er 33 uker på vei og sliter litt med et par ting som gjør at jeg ikke orker å gjøre så mye fysisk anstrengende. Kan gå en tur eller sykle litt, men ikke noe veldig mer krevende enn det😅 Har noen en tur å anbefale, evt aktiviteter / severdigheter vi kan gjøre / finne på? Vi holder til på Østlandet. Snakket litt om å evt. kjøre Trollstigen og se utsikten der, men vi ønsker å gjøre mer på veien. Eventuelt noe helt annet, åpne for det meste. Samboeren min er ikke typen for lange hotellopphold / spa / avslapning😂 Noen som har gode tips / ideer? :) Anonymkode: 9e465...45a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Hva med Bergen? Da kan du se an formen å gå opp fløyen eller ta fløybanen og heller gå innover en kortere tur. Samme med ulrikken. Har dere bil kan dere kjøre til fjell festning på Sotra, og lengre ut om dere vil. Fine plasser. Ta feks et par dager på panorama hotell. Kan også kjøre ut på Herdla på Askøy. Fint og flatt å gå tur langs sjøen, restaurant/kafe, museum. Ellers er det jo mye bra restauranter i Bergen. Gå langs bryggen, en del museum. Sikkert mye annet som foregår også. Ta en tur å se på slottet, Troldhaugen. Anonymkode: 34abd...ebc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Send han med zipline i Flåm mens du tar Flåmsbana? Overnatte på Stalheim hotell, fortsette til Voss og ta turen med nye gondolbanen der? Hvis han liker action burde det være rikelige muligheter der, mens du eventuelt blir skjemt bort. Anonymkode: 72bfe...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå