AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Jeg har fått meg ny type og vi har ikke vært sammen veldig lenge. Bare rundt en måned offisielt. Nå har vi da tilbringt denne tiden sammen så og si hele tiden utenom jobb og andre ærend/besøk. Vi har allerede diskutert å flytte sammen, da vi bor et stykke unna hverandre og det gir på en måte bare mening for oss akkurat nå. Nå har det seg også slik at vi begge aldri har gått så fort fram med tidligere partnere, så vi føler oss kanskje litt små gale som plutselig syns det virkelig alright å flytte sammen så fort. Det føles rett å prøve men så sitter man jo uansett igjen med de typiske "nei, dette går alt for fort utifra det som er normalt" Noen av dere som flyttet sammen med partner raskt? Vil gjerne høre noen fine historier og ikke de vi vanligvis hører hvor ting har gått for fort fram 😅 Anonymkode: 050ea...290
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Vi flyttet sammen etter et par uker. Gift på 11 året nå, så det har gått veldig fint så langt. Nå var vi helgide og er veldig like så det ble utrolig lite klinsj og tilpasninger for oss. Man må jo være klar over at det kan dukke opp utrolig mange uvaner og problemer man ikke kjenner til etter så kort tid sammen. Anonymkode: 228e6...351 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Vi ble sammen første helg i påsken, jeg flyttet inn siste helg i påsken. Bor fortsatt sammen etter 16 år. Anonymkode: bb781...b11 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Ja, etter 2-3 uker Det holdt i 15 år og bruddet skyldtes i alle fall ikke at vi hadde vært for raske med å flytte sammen 😄 Anonymkode: 69d20...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Vi kjente hverandre litt og hadde datet et par mnd. Tre uker etter at vi ble sammen flyttet jeg inn. Tenkte at det fikk briste eller bære. Det er 13 år siden, og vi er gift og har tre barn. Aldri hatt en skikkelig krangel og har bare fått det bedre og bedre sammen 😊 Anonymkode: faccd...256 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi flyttet sammen etter et par uker. Gift på 11 året nå, så det har gått veldig fint så langt. Nå var vi helgide og er veldig like så det ble utrolig lite klinsj og tilpasninger for oss. Man må jo være klar over at det kan dukke opp utrolig mange uvaner og problemer man ikke kjenner til etter så kort tid sammen. Anonymkode: 228e6...351 Ts her! Ja, selvfølgelig. Regner egentlig med at det kan bli noe etterhvert men har håp om at vi skal klare det. Vi har diskutert diverse om kontrakt osv slik at hvis det skulle bli noe så går vi i hvert fall fra hverandre på mest rettferdig måte. Det kan godt hende det skjer noe, men for en eller annen grunn føles det verdt risikoen. Det er første gang vi begge i det hele tatt har tenkt tanken å flytte sammen med noen så fort. Kan rett og slett ikke forklare hvorfor 😅😂 Anonymkode: 050ea...290
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Ts her! Svarer alle over. Takk for svar fra alle. Det hjelper litt å høre at det er andre som har vært i samme situasjon. Selvfølgelig er det det, men sjeldent man hører om det, spesielt på en positiv måte. Får meg til å føle meg litt mindre snål som tenker på dette så tidlig. Følelsen er bare ubeskrivelig. Føler at jeg rett og slett går glipp av noe hvis vi ikke bare satser, så får vi se hvor vi lander. Jeg har troa på at det skal gå veldig bra selv hvis landingen ikke blir perfekt. Anonymkode: 050ea...290
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 Jeg begynte å falle for en av mine kamerater og skjønte etterhvert at det var gjensidig. Jeg tok sjansen og kysset ham, men han ønsket å avklare det med en tidligere flørt av meg først, fordi jeg hadde skaffet rom til kameraten min i kollektivet til denne tidligere flørten, og kameraten min visste at min tidligere flørt fremdeles var forelsket i meg. Den tidligere flørten tok det langt ifra pent og begynte å hive møbler rundt i stua og ha kameraten min beskjed om å pelle seg ut, så da kom han tilbake til meg med en koffert og ble faktisk boende hos meg siden den gang 😅 Ikke den mest romantiske starten, men resten av forholdet ble til en drøm! Hvis det er riktig, er det riktig. Uansett er det like greit å finne ut om dere fungerer som samboere eller ikke først som sist tenker jeg 🥰 Anonymkode: 945fc...359 2
Pingvinen Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 Min exmann og jeg flyttet sammen etter 2 uker. Var sammen i 24 år. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #10 Skrevet 3. august 2021 Ja, flyttet sammen etter en måned. Fortsatt sammen, 10 år og to barn senere 👍 Anonymkode: 455fe...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #11 Skrevet 3. august 2021 Endret ikke adresse offisielt eller flyttet med meg alle ting før etter 6 mnd, men etter at vi ble sammen bodde jeg så og si hos ham etter et par uker, men unntak av 1 natt eller to innimellom. Giftet oss etter 2,5 år og venter nå barn sammen. 🙂 Anonymkode: c7e63...dcb 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #12 Skrevet 3. august 2021 Du vil ikke høre om de tilfellene der det gikk til h..? Anonymkode: 6b041...529 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #13 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du vil ikke høre om de tilfellene der det gikk til h..? Anonymkode: 6b041...529 Hører om de som gikk til helvette langt oftere enn de som gikk bra, så da følte jeg egentlig mer for å høre de bra, ja. Egentlig tror jeg at jeg bare trengte å høre at det kanskje ikke er sååå unormalt å føle at man ønsker å flytte sammen selv om det er tidlig, uansett utfallet av forholdet. Anonymkode: 050ea...290 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #14 Skrevet 3. august 2021 Første lange forhold, flyttet sammen etter 6 mnd, gift i 10 år. Det andre lange forholdet har vart over 20 år, og ser fremdeles lovende ut, vi flyttet sammen etter 2 mnd. Anonymkode: 06229...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #15 Skrevet 3. august 2021 Traff han i begynnelsen på Juni og flyttet inn 4 uker senere, nå har vi en del år bak oss som gift, giftet oss på 1 års dagen. Fantastisk Anonymkode: 64448...bcc 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #16 Skrevet 3. august 2021 Vi flyttet sammen etter 2 mnd. Da hadde vi bare tilbragt totalt 2 uker sammen, fordi vi bodde langt unna hverandre. Det har vært humper på veien, noen veldig store som nesten har endt i brudd, og mange mindre. Men det gikk seg til etter hvert. Vært sammen i 22 år nå og har det veldig bra sammen. Anonymkode: 11ca9...37d 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #17 Skrevet 3. august 2021 Vi flyttet sammen etter halvannen måned, og er fremdeles sammen, 14 år senere. Skal riktignok sies at vi hadde vært venner en god stund før vi ble sammen. Anonymkode: 6ab5b...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #18 Skrevet 3. august 2021 Halvt år her, still going strong. Men husk at ingen her på KG er dere, løsningene våre er ikke nødvendigvis deres løsning. Det kan gå himmelsk bra, og så kan det gå "åt skogen". Selv tenker jeg at vi sikkert kunne hatt godt av det å bli bedre kjent, datet og hatt det koselig før det ble seriøst. Det viktigste etter samboerskap er å gi hverandre rom slik at man ikke kveles fullstendig. Når man flytter sammen så tidlig er det fort at man ønsker å være sammen hele tiden, tror det er bare smart å ta vare på det som er hver for dere også 😊 Anonymkode: ab692...c31 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #19 Skrevet 3. august 2021 Vi ble skilt til slutt, men etter femten år. Tror ikke å vente litt hadde endret på at vi giftet oss. Flyttet inn etter en uke. Anonymkode: 90330...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #20 Skrevet 3. august 2021 Vi hadde langdistanseforhold i 1 år (så hverandre vel rundt hver tredje helg bare). Når jeg så ville flytte tilbake til Norge hadde han akkurat kjøpt seg hus. Da gav det bare mening at jeg flyttet inn der 🤣 15 år siden, og siden jeg hjalp med oppussing skrev han meg opp som 50% eier da vi solgte huset og kjøpte et annet etter et par år. Han var soleklar på at det kom til å gå fint, at det var dumt og ikke satse og at "vi løser ting som oppstår". Han hadde jo helt rett Anonymkode: 4f6a6...ba8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå