Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En vennine ringte meg opp. Hennes søster tar mye piller og er gravid. Sterke medisiner og kan sove 2 dager i strekk uten å våkne og spise. Hun nærmer seg fødsel og det er helt galskap tenker jeg men venninnen sier legen har gitt hun godkjennelse til sterke medisiner. Veldig sterke medisiner...

Anonymkode: a4662...571

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Om hun er gravid og tar medisin i samråd med lege blir hun vel fulgt opp? 

Skrevet

Jeg hadde blitt nysgjerrig, men tenkt at jeg ikke visste nok til å egentlig mene noe om saken.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kattekvinne said:

Jeg hadde blitt nysgjerrig, men tenkt at jeg ikke visste nok til å egentlig mene noe om saken.

Det eneste jeg vet det dreier seg er om opiodiske medisiner. Ritalin. Sobril. Valium osv. Gjerne alt på en dag 

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det eneste jeg vet det dreier seg er om opiodiske medisiner. Ritalin. Sobril. Valium osv. Gjerne alt på en dag 

Hverken ritalin, sobril eller valium er opioider...  

Har legen gitt henne dem så har det nok en årsak. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vet du egentlig dette? Og hva mener du i så fall det betyr? Du er alt for mange ledd fra personen dette gjelder. Og hennes søster har nok heller ikke full oversikt over hva hun og legen snakker om i all fortrolighet. Om du er bekymret hadde jeg eventuelt snakket med venninnen min som så kan snakke med sin søster igjen.

AnonymBruker
Skrevet
theTitanic skrev (8 minutter siden):

Hverken ritalin, sobril eller valium er opioider...  

Har legen gitt henne dem så har det nok en årsak. 

Disse medisinene frarådes under graviditet, da fosteret kan bli skadet… Dette skal legen vite. Denne kvinnen trenger nok hjelp, håper helsevesenet oppdager dette. Ingen med omsorg for barn skal bruke så mye medisiner at de ligger og sover i flere dager…

Anonymkode: 9c665...303

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...