Gå til innhold

Regndress og gjørmebad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en spesiell fetisj som jeg ikke klarer å legge bort. Da jeg var en liten jente i barnehagen, så husket jeg hvor godt det var da jeg ble kledd på parkdressen og skulle ut å leke i kaldt og vått vær. Disse dressene var iallefall på den tiden som hele regndresser, altså kjeledresser i regntøymateriale. Uansett hvor gjørmete det var, så ble jeg aldri våt på kroppen. Dette var noe jeg egentlig hadde glemt etter hvert som jeg vokste opp, inntil jeg ved uhell snublet over en side hvor voksne mennesker hadde lagt ut bilde av seg selv iført oljehyre og denslags regntøy, hvor de badet utendørs i gjørme, vadet til halsen i vann o.l. Nysgjerrigheten tok etter en stund overhånd, og jeg bestilte meg en hel regndress fra Amazon for å prøve å huske hvordan den følelsen med parkdressen var. Jeg tok den på meg en mørk kveld når det regnet, og hadde på meg både støvler og hansker. Passet på at jeg var på et sted hvor ingen så meg, for det hadde vel kunnet blitt pinlig om f.eks en nabo eller vennine hadde sett meg i en slik dress og støvler. Hadde vel fått noen blikk eller latter, og sikkert blitt bygdesnakk! 🙈 Men jeg fant et uteområde ved en åker hvor jeg prøvde å slippe meg fri og bade i gjørmen. Og det var faktisk skikkelig godt, på et merkelig vis. Det var spennende og egentlig litt pirrende også. Må vel ha vært et litt merkelig syn hvis noen hadde sett meg slik, men var glad for opplevelsen. Eller… Kanskje jeg burde latt være. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for jeg føler en visss dragning mot å gjøre dette flere ganger. Kjennes nesten ut som en slags kåthet i det hele. Når jeg får på meg regndressen og går ut døra, så kjenner jeg at det kribler noe voldsomt i kroppen, og det er vel ikke bare varmen fra dressen som gjør at jeg føler meg våt. Det gir meg faktisk en seksuell opplevelse, det er det som er merkelig. Er det noen damer her som kjenner seg igjen? Denne fetisjen er vel litt utbredt hos menn, men det er damer jeg er interessert i å høre fra her. Er det flere som har denne fetisjen, eller er jeg bare helt rar?…

Anonymkode: a2393...6fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...