Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

gravid I uke 7 (7+2). Har hatt mye kvalme i tre dager, men i dag er det borte. Ryggen er mindre ømt, men brystene fortsatt vonde. Fortsatt stikkende smerter i magen innimellom. 

Jeg VET at det er vanlig at symptomer kommer og går, men er det vanlig at et symptom kommer i noen dager, også forsvinner igjen?

Anonymkode: 27af3...a70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 10 uker på vei, men har ikke vært kvalm i det hele tatt. Trøtt da, men det er det eneste. Nesten ikke ømme bruser engang, men så et bankende hjerte på ul.

Anonymkode: fad42...9a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært veldig opp og ned.. noen dager kjempekvalm, så nesten helt bra dagen etter.. energien har også variert ekstremt. Håper iallfall det er vanlig 😄 

Anonymkode: 4bf84...418

AnonymBruker
Skrevet
Cer3s skrev (21 timer siden):

Helt vanlig 😊

Så bra!

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er 10 uker på vei, men har ikke vært kvalm i det hele tatt. Trøtt da, men det er det eneste. Nesten ikke ømme bruser engang, men så et bankende hjerte på ul.

Anonymkode: fad42...9a8

Takk for svar :)

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har vært veldig opp og ned.. noen dager kjempekvalm, så nesten helt bra dagen etter.. energien har også variert ekstremt. Håper iallfall det er vanlig 😄 

Vært på TUL? Hvor langt på vei er du?

AnonymBruker
Skrevet

Har lest at det er veldig normalt at man har dager hvor symptomene forsvinner, så tror ikke du trenger å bekymre deg💕

Jeg er i uke 8+0 i dag og har plutselig fått mindre symptomer i mange dager nå, føler meg så godt som helt normal :( Var på TUL i forrige uke og fikk se et bankende hjerte. Håper at symptomene snart kommer tilbake her og at alt er bra🤞🏻

Anonymkode: 34af3...b58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Vært på TUL? Hvor langt på vei er du?

Var på TUL i uke 6 og da så vi bankende hjerte og alt det de kunne se så tidlig så fint ut sa de iallfall :) Er 10+0 nå. Har hatt 2 dager jeg har følt meg ganske bra, nesten helt som vanlig etter flere dager med trøtthet og kvalme, men i dag er jeg kjempekvalm igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2021 den 20.28):

Var på TUL i uke 6 og da så vi bankende hjerte og alt det de kunne se så tidlig så fint ut sa de iallfall :) Er 10+0 nå. Har hatt 2 dager jeg har følt meg ganske bra, nesten helt som vanlig etter flere dager med trøtthet og kvalme, men i dag er jeg kjempekvalm igjen. 

Takk for svar. Godt å vite det er normalt 🤞🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...