AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Hei, gravid I uke 7 (7+2). Har hatt mye kvalme i tre dager, men i dag er det borte. Ryggen er mindre ømt, men brystene fortsatt vonde. Fortsatt stikkende smerter i magen innimellom. Jeg VET at det er vanlig at symptomer kommer og går, men er det vanlig at et symptom kommer i noen dager, også forsvinner igjen? Anonymkode: 27af3...a70
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Jeg er 10 uker på vei, men har ikke vært kvalm i det hele tatt. Trøtt da, men det er det eneste. Nesten ikke ømme bruser engang, men så et bankende hjerte på ul. Anonymkode: fad42...9a8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Jeg har vært veldig opp og ned.. noen dager kjempekvalm, så nesten helt bra dagen etter.. energien har også variert ekstremt. Håper iallfall det er vanlig 😄 Anonymkode: 4bf84...418
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Cer3s skrev (21 timer siden): Helt vanlig 😊 Så bra! AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er 10 uker på vei, men har ikke vært kvalm i det hele tatt. Trøtt da, men det er det eneste. Nesten ikke ømme bruser engang, men så et bankende hjerte på ul. Anonymkode: fad42...9a8 Takk for svar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har vært veldig opp og ned.. noen dager kjempekvalm, så nesten helt bra dagen etter.. energien har også variert ekstremt. Håper iallfall det er vanlig 😄 Anonymkode: 4bf84...418 Vært på TUL? Hvor langt på vei er du? Anonymkode: 27af3...a70
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Har lest at det er veldig normalt at man har dager hvor symptomene forsvinner, så tror ikke du trenger å bekymre deg💕 Jeg er i uke 8+0 i dag og har plutselig fått mindre symptomer i mange dager nå, føler meg så godt som helt normal Var på TUL i forrige uke og fikk se et bankende hjerte. Håper at symptomene snart kommer tilbake her og at alt er bra🤞🏻 Anonymkode: 34af3...b58 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Vært på TUL? Hvor langt på vei er du? Anonymkode: 27af3...a70 Var på TUL i uke 6 og da så vi bankende hjerte og alt det de kunne se så tidlig så fint ut sa de iallfall Er 10+0 nå. Har hatt 2 dager jeg har følt meg ganske bra, nesten helt som vanlig etter flere dager med trøtthet og kvalme, men i dag er jeg kjempekvalm igjen. Anonymkode: 4bf84...418
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (På 4.8.2021 den 20.28): Var på TUL i uke 6 og da så vi bankende hjerte og alt det de kunne se så tidlig så fint ut sa de iallfall Er 10+0 nå. Har hatt 2 dager jeg har følt meg ganske bra, nesten helt som vanlig etter flere dager med trøtthet og kvalme, men i dag er jeg kjempekvalm igjen. Anonymkode: 4bf84...418 Takk for svar. Godt å vite det er normalt 🤞🏻 Anonymkode: 27af3...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå